Misschien nog wel ergerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat er allemaal gebeurt in Gaza is erg hoor. Maar dit is ook heel erg.
Ik schreef 'geacht'. Dat is dus niet mijn oordeel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Onzin. Op de geografie na is Australië veel meer Europees dan Israël. Dito wb Canada ed.
Het is een totaal oninteressante mongool dus ik gun hem een schorsing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij schijnt dat altijd te doen na een optreden heb ik vernomen, het is gewoon een beetje een rare gozer. Van wat ik begrepen heb heeft hij een afkeer van persconferenties en dit is de manier hoe hij dat laat blijken, een beetje verveeld met een vlag over zijn kop gaan zitten. Maar vervolgens proberen ze dit zo te spinnen alsof hij het deed om niet naar die Israelische te hoeven kijken.
Australië is uitgenodigd om mee te doen omdat het ESC daar al heel erg leefde. Het werd ook altijd al uitgezonden op tv, en veel mensen hielden feestjes waar ze gingen kijken ondanks het feit dat het midden in de nacht is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schreef 'geacht'. Dat is dus niet mijn oordeel.
Australië vind ik niet echt Europees. Als je zo gaat bekijken kun je ook inderdaad Canada en de VS Europees vinden. Maar hoewel er natuurlijk veel overeenkomsten zijn (het is natuurlijk gewoon Europees volk wat de oorspronkelijke bewoners ergens in een reservaat heeft gestopt), zijn er ook wel aardig wat verschillen.
Zijn hele houding dat interview was vrij belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Korenfok het volgende:
Toch grappig dat iedereen uit alle hollen komt om joost af te zeiken, om de vraag Why not?
waarom zou Isreal zich moeten schamen om mee te doen en niet die vraag te beantwoorden?
Want die vraag sloeg nergens op om te beginnen.
Iedereen ziet het ESF natuurlijk als een landenwedstrijd, dat is nogal logisch. Inderdaad net als een voetbaltoernooi. De inzet van de strijd is in deze wie er het leukste liedje heeft, niet wie er de meest humane regering of politiek leiders heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje een naïef wereldbeeld, de opvatting dat inhumane oorlogshandelingen van een land helemaal onbesproken moeten worden gelaten bij internationale aangelegenheden. De meeste mensen zien het ESF als een "landenwedstrijd", op dezelfde manier als dat een voetbalinterland geen wedstrijd is tussen louter individuen. Natuurlijk speelt individualiteit een rol, maar de nationaliteit staat nadrukkelijk op de voorgrond.
En ja, voor de artiesten is het ongemakkelijk en je riskeert dat je onsympathiek overkomt als het land in kwestie een lieve kandidaat stuurt. Dat lijkt me echter een andere discussie dan of het verboden of gecensureerd dient te worden.
Hoezo? Ik begint het nu, voor het eerst van mijn leven, leuk te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef ZarB het volgende:
Mooi moment om deze hele huichelachtige farce op te doeken. Toedeloe.
Ik lees dat Joost zelf allerlei politiek getinte vragen moest beantwoorden zonder dat er een persvoorlichter ingreep. Dan snap ik wel als het voor frustratie zorgt als diezelfde voorlichter direct ingrijpt als er een politieke vraag komt richting de delegatie van het land dat momenteel een genocide uitvoert en nog steeds mee mag doen aan dit festijn. Daar moet je eigenlijk bovenstaan als Joost, maar aan de andere kant moet de EBU misschien ook geen propaganda-arm van een misdadige militaire macht uitnodigen als ze geen politieke vragen willen en dan ook veel strenger zijn op vragen richting andere deelnemers. Lastig lastig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Korenfok het volgende:
Toch grappig dat iedereen uit alle hollen komt om joost af te zeiken, om de vraag Why not?
waarom zou Isreal zich moeten schamen om mee te doen en niet die vraag te beantwoorden?
Want die vraag sloeg nergens op om te beginnen.
Kan je deze is delen? Ben wel benieuwd, dacht dat hier alleen schattige rikkeltjes aan meededen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef VoMy het volgende:
Ik heb al wel filmpjes gezien van hoe de Israëlische delegatie de Nederlandse lijkt lastig te vallen van de afgelopen dagen, maar dat zou toch ook niet zo opeens urgent zijn.
Ze zou letterlijk vermoord worden als zij zich tussen die mensen zou begeven.quote:
Walgelijke waanzin wordt genormaliseerd... verbijsterendquote:
Dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef VoMy het volgende:
Ik lees dat Joost zelf allerlei politiek getinte vragen moest beantwoorden zonder dat er een persvoorlichter ingreep.
Ja, maar dat doet hij altijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn hele houding dat interview was vrij belachelijk.
Heb je het wel gezien?
Is daar enige onderbouwing voor?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ze zou letterlijk vermoord worden als zij zich tussen die mensen zou begeven.
Hoe gestoord is dat?
Niet vanwege haar nationaliteit, maar omdat ze Israël vertegenwoordigt, een land dat momenteel een massaslachting aanricht onder Palestijnen en hier mooi weer probeert te spelen.quote:
Want demonstreren tegen de actries in Gaza staat gelijk aan nazi duitsland. wat natuurlijk onzin is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo werkt het niet meer helaas.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel in het algemeen. Als je kritiek hebt op Israël, maakt dat je niet meteen een jodenhater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |