Meest hardnekkige gerucht is nu dat hij iemand heeft geslagen van de Israëlische delegatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen idd. Vond het ongepast en niet chique, maar dat moet gewoon kunnen. Zelfs een reprimande zou imo al te ver gaan.
Is er iets vermoeiender dan het Nederlands Vingertje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:09 schreef Zoddie het volgende:
Het zou wel weer typisch Nederlands zijn om dan toch nog een statement te willen maken terwijl bijna niemand daarop zit te wachten.
Damn. Dan zou diskwalificatie wel terecht zijn, maar ik zou het zo jammer vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meest hardnekkige gerucht is nu dat hij iemand heeft geslagen van de Israëlische delegatie.
Schijnbaar was de irritatie tussen deze twee al hoog opgelopen.
Maar afwachten of het zo is.
Kom je dan aanzetten met je nummer over verbinden en vredelievendheid
UvA demonstranten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is er iets vermoeiender dan het Nederlands Vingertje?
Cynisch gezien misschien nog wel de beste kans om het songfestival te winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:09 schreef Zoddie het volgende:
Het zou wel weer typisch Nederlands zijn om dan toch nog een statement te willen maken terwijl bijna niemand daarop zit te wachten.
Israël is lid van EBU, vroeger deed ook Marokko mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:03 schreef summer2bird het volgende:
Tja. Ik snap sowieso niet waarom Israël mee doet gezien het een Europa feestje is en geen Europa en aanhang feestje.
Maar ja, je weet wie de hoofdsponsor is he
Hetzelfde trouwens met Australië
Goeie! Joost Klein ontvolgt Eurovisie Songfestival op insta staat erquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef tjoptjop het volgende:
Omrop Fryslan snapt de prioriteiten en heeft een liveblog![]()
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incident
ben niet hardlezend heurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:15 schreef Origami94 het volgende:
JOOST KLEIN HEEFT HET ESF ONTVOLGT OP INSTAGRAM
Hij heeft ze nooit gevolgd op insta.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:15 schreef Origami94 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:15 schreef Origami94 het volgende:
Rusland ligt deels in Europa. Israel wordt geacht historisch en cultureel tot Europa te behoren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Rusland ook, die deden ook mee voordat de oorlog was.
Dat vind ik wel een beetje een naïef wereldbeeld, de opvatting dat inhumane oorlogshandelingen van een land helemaal onbesproken moeten worden gelaten bij internationale aangelegenheden. De meeste mensen zien het ESF als een "landenwedstrijd", op dezelfde manier als dat een voetbalinterland geen wedstrijd is tussen louter individuen. Natuurlijk speelt individualiteit een rol, maar de nationaliteit staat nadrukkelijk op de voorgrond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik niet. Dat betwijfel ik.Kritiek op de staat Israël is ook prima, dat moet kunnen.
Maar op deze manier is wat mij betreft vrij sfeerbepalend en ook totaal niet in de geest van dit evenement. Het is een liedjeswedstrijd waar juist geen animositeit onder de deelnemers zou moeten zijn vanwege politieke kwesties. Het is niet Netanyahu die naast je zit, maar een 20-jarige Israëlische zangeres.
Onzin. Op de geografie na is Australië veel meer Europees dan Israël. Dito wb Canada ed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rusland ligt deels in Europa. Israel wordt geacht historisch en cultureel tot Europa te behoren.
Maar goed, beetje vreemd om nu er wat gedoe is rondom Israel ineens vraagtekens te zetten bij de deelname. Wat dat betreft is Australië een veel vreemdere eend in de bijt.
Als hij inderdaad geslagen heeft dan zou ik het oordeel niet afwachten, maar zelf de deelname intrekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meest hardnekkige gerucht is nu dat hij iemand heeft geslagen van de Israëlische delegatie.
Schijnbaar was de irritatie tussen deze twee al hoog opgelopen.
Maar afwachten of het zo is.
Kom je dan aanzetten met je nummer over verbinden en vredelievendheid
Het is allemaal heel erg erg... erg hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat er allemaal gebeurt in Gaza is erg hoor. Maar dit is ook heel erg.
Twee vingertjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is er iets vermoeiender dan het Nederlands Vingertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |