Over een paar jaar weer lekker in voetbalstadions spelen gebouwd door slaven die de dood hebben moeten bekopenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Iedereen ziet het ESF natuurlijk als een landenwedstrijd, dat is nogal logisch. Inderdaad net als een voetbaltoernooi. De inzet van de strijd is in deze wie er het leukste liedje heeft, niet wie er de meest humane regering of politiek leiders heeft.
Het is geen mensenrechtencongres waar men uitgebreid gaat debatteren over oplossingen voor geopolitieke conflicten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat Joost Klein namens Nederland ons politieke standpunt inzake internationale kwesties vertegenwoordigt. Maar goed, dat zie jij wellicht anders.
Waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ze zou letterlijk vermoord worden als zij zich tussen die mensen zou begeven.
Hoe gestoord is dat?
Bij elke grote event is er wel politie. Ook bij voetbalwedstrijden. Elke voetbalteam heeft bij uit wedstrijden agenten die ze begeleidenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef Zoddie het volgende:
[..]
10 politieauto's die haar beschermen van en naar het hotel?
Ja ik ben voor niemand bangquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou jij als jij haar was het uitproberen?
Deze oorlog en het langere conflict zijn de Palestijnen zelf begonnen zoals je inmiddels al weet. Bovendien zetten ze ook nog eens hun eigen vrouwen en kinderen boven de strijders als een menselijk schild. Het zijn dus allemaal zaken waar Eden Golan verder niets aan kan doen. Waarom mensen haar dus willen lastig vallen is onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet vanwege haar nationaliteit, maar omdat ze Israël vertegenwoordigt, een land dat momenteel een massaslachting aanricht onder Palestijnen en hier mooi weer probeert te spelen.
Ik had dit jaar voor het eerst willen kijken door joost. Indien hij gediskwalificeerd wordt.... tja dan waarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef Enchanter het volgende:
Bestaan er sowieso mensen die vrijwillig naar het ESF kijken ?
Sterkte manquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor het eerst willen kijken door joost. Indien hij gediskwalificeerd wordt.... tja dan waarschijnlijk niet...
Trololol... 7 oktober was slechts een reactie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze oorlog en het langere conflict zijn de Palestijnen zelf begonnen zoals je inmiddels al weet. Bovendien zetten ze ook nog eens hun eigen vrouwen en kinderen boven de strijders als een menselijk schild. Het zijn dus allemaal zaken waar Eden Golan verder niets aan kan doen. Waarom mensen haar dus willen lastig vallen is onbegrijpelijk.
Je zou er maar staan omdat een zangmeisje van 20 het lef had naar je stad te komen. Lager dan laag.quote:
Ik kijk elk jaar met een groepje vrienden, ik vind het altijd zo leuk <3quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef Enchanter het volgende:
Bestaan er sowieso mensen die vrijwillig naar het ESF kijken ?
Heey HowardRoark. Leuk dat je hier ook bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze oorlog en het langere conflict zijn de Palestijnen zelf begonnen zoals je inmiddels al weet. Bovendien zetten ze ook nog eens hun eigen vrouwen en kinderen boven de strijders als een menselijk schild. Het zijn dus allemaal zaken waar Eden Golan verder niets aan kan doen. Waarom mensen haar dus willen lastig vallen is onbegrijpelijk.
grappig ja, dit is geen nieuws, louter trollen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Trollentopic .. grappig hoe voorspelbaar een hoop fokkers zijn
Hij stond met een bordje dat die Fin vorig jaar had moeten winnen. De heilige Loreen aanvallen, dat moest wel fout aflopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij gezegd zou hebben dat ABBA maar matig is
Als dit waar is sloop ik hem kapot!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij gezegd zou hebben dat ABBA maar matig is
Het is ook weer duidelijk dat de loyaliteit van sommige mensen bij bepaalde religieuze groepen ligt en niet bij Nederland, iets waar je ook vraagtekens bij kan zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Trollentopic .. grappig hoe voorspelbaar een hoop fokkers zijn
Verbijsterend ja, om een liedjesfestival voor mentaal geretardeerd volk, de achterlijkheid op dat plein is werkelijk onmetelijk, en dat maakt het juist zo boeiend, en angstaanjagend.quote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een totaal oninteressante mongool dus ik gun hem een schorsing.
Och als ze toch joggingbroek aan hebben zie ik het punt nietquote:
Dit lijkt van na het incident te zijn, volgens mij vraagt de lokale PowNews-journalist namelijk waarom hij er niet was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Kan je deze is delen? Ben wel benieuwd, dacht dat hier alleen schattige rikkeltjes aan meededen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |