Neuh, ik zou Hamas alleen niet als progressief willen bestempelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost het nou moeite, die extreem flexibele mentale hersengymnastiek om rechts erbij te kunnen betrekken?
Ja dat helpt niet mee in de beeldvorming als je dan alleen zo'n uitgeknipt fragment ziet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, die doek was raar, maar die had hij de hele tijd op, dus bv niet alleen bij vragen aan de Israëlische.
Ik ben "pas" 34 maar nu al te oud voor deze onzin. Ik snap oprecht niet wat er leuk, stoer, cool, hip, leuk is aan Joost Klein.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gheghe
Als ie idd geslagen zou hebben is het meer dan terecht dat ie niet meer mee mag doen.
Ik volg het totaal niet, en heb hem 1 keer bij Lubach gezien, maar vond het maar een raar mannetje eigenlijk.
En wie zijn die rechts radicale kringen dan precies? Zijn die significant? Ten opzichte van het gif dat nu door de straten spoelt? Echt joh?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, ga eens in rechts radicale kringen rondlopen en liefde voor Joden uitspreken
Oh, dan is het goed. Onwillekeurig uitmoorden dan maar!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
80% was voor de aanslagen en voor nog meer, awrad org onderzoekin Gaza en westbank.
Heb je het nu over die festivalgangers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Onwillekeurig uitmoorden dan maar!![]()
En teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef ISVV het volgende:
Is het nou nog niet bekend? Godverdomme!
Overigens is die Joost wel een wanproduct he. Het zoveelste ventje met te weinig testosteron. Hadden we er nog niet genoeg van in dit land.
72%quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
80% was voor de aanslagen en voor nog meer, awrad org onderzoekin Gaza en westbank.
Ze stonden allemaal op straat te juichen terwijl ze de verkrachtte vrouwen door de straten voerden en sleepte.
Nul komma nul medelijden.
Hoogstens met de kinderen die ook maar worden gek gemaakt door de islamieten.
Een excuus voor diepgewortelde jodenhaat binnen bepaalde kringenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Die extreme Gaza/Hamas supporters, begrijp ik niet. Als je er nu vandaa komt ok, maar een oerhollandse gast/vrouw als een gek zien schreeuwen vanwege dat gazaconflict, blijft..
[ afbeelding ]
Raar
Ja, laten we al het luchtige vermaak voortaan ook doordrenkt zijn van politieke statements en bloedserieuze discussies. Laten we alle lol wegnemen uit het leven en te allen tijde alleen daarmee bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zulke landen gebruiken dergelijke festijnen juist om hun handelingen/reputatie te witwassen. Prima om dat niet te laten gebeuren.
Hij krijgt vaak het compliment dat hij zo 'authentiek' is, maar op mij komt hij over als een act. Wel een act waar ik sympathie voor heb, hoewel hij moet oppassen dat de roem hem niet naar het hoofd stijgt. De actie met de vlag over zijn kop bijvoorbeeld..dat is raar. En waarom bemoeit hij zich met een vraag die wordt gesteld aan de Israëlische dame?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gheghe
Als ie idd geslagen zou hebben is het meer dan terecht dat ie niet meer mee mag doen.
Ik volg het totaal niet, en heb hem 1 keer bij Lubach gezien, maar vond het maar een raar mannetje eigenlijk.
Kaalkoppen zijn wolven in schaapskleren geworden, velen gedragen zich als nette burgers en hebben meerdere vijanden van het blanke ras aangewezen. De focus ligt nu meer op de Afrikanen en Turken die ongewenst zijn:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En wie zijn die rechts radicale kringen dan precies? Zijn die significant? Ten opzichte van het gif dat nu door de straten spoelt? Echt joh?
Klopt, en gelijk hebben veel mensen op social media hun mening al klaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat helpt niet mee in de beeldvorming als je dan alleen zo'n uitgeknipt fragment ziet.
Welke artiesten zijn testosteronbommen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef ISVV het volgende:
Is het nou nog niet bekend? Godverdomme!
Overigens is die Joost wel een wanproduct he. Het zoveelste ventje met te weinig testosteron. Hadden we er nog niet genoeg van in dit land.
Vanaf de start van de uitzending, maar dat zullen de presentatrices ook wel uitleggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef Cilantro het volgende:
Hoelaat kunnen we morgen stemmen op Israël? Dan weet ik wanneer ik moet inschakelen.
Wat dat betreft had het inderdaad beter en consistenter geweest als Israël, net als Rusland, vooraf werd gediskwalificeerd zodat de overige landen wel met elkaar kunnen feesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, laten we al het luchtige vermaak voortaan ook doordrenkt zijn van politieke statements en bloedserieuze discussies. Laten we alle lol wegnemen uit het leven en te allen tijde alleen daarmee bezig zijn.
En zodat er ook geen politieke bullshit het festival kan beïnvloeden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat dat betreft had het inderdaad beter en consistenter geweest als Israël, net als Rusland, vooraf werd gediskwalificeerd zodat de overige landen wel met elkaar kunnen feesten.
quote:Israëlische media hebben nu ook informatie gepubliceerd dat Joost Klein betrokken zou zijn geweest bij “een gewelddadig incident”. Deze informatie is onder meer gepubliceerd op het Instagram-account van een van de belangrijkste actualiteitenprogramma's van Israël op televisie.
quote:Op de vraag van Aftonbladet of Joost Klein gewelddadig is geweest, reageert een woordvoerder van de EBU:
- We onderzoeken momenteel een aan ons gemeld incident waarbij de Nederlandse artiest betrokken is. Tot nader order zal hij niet repeteren. We hebben hier verder geen opmerkingen over en zullen updaten wanneer de gelegenheid zich voordoet.
Aftonbladet heeft Joost Klein ook benaderd via de perscontacten van de Nederlandse delegatie, met vragen over de beschuldigingen dat hij gewelddadig zou zijn geweest tegen een vrouwelijke medewerker in de televisieproductie.
De politie laat weten niet op de hoogte te zijn van het incident.
Een simpel, 13 in een dozijn zangersje, die 3 min een liedje komt zingen. Voor haar waarschijnlijk het hoogtepunt van haar carriere, beetje laag als je dat vanwege politieke meningen wilt verknallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zulke landen gebruiken dergelijke festijnen juist om hun handelingen/reputatie te witwassen. Prima om dat niet te laten gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |