Ik heb iets tegen de islam en moslims met name inderdaad, is gewoon gezond van geest zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Vragen waarom ze vraag niet hoeft te beantwoorden is haar wijzen op dat ze joods is en is antisemitisme?
Herhaal de oorsronkelijke vraag eens, en dan stel ik je de vraag waarom zou zij de vraag niet kunnen beantwoorden , als ze gewoon alleen voor haar land uit komt, waarom moet zij zich schamen voor haar land?
Echt envooral dat jij begitn over discriminatie....m
Dat zal ze leren inderdaad! Laten we ook alle zaken die slechts bedoeld zijn voor vermaak en positiviteit als platform gaan gebruiken om op een negatieve manier allerlei statements te gaan maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef Harvest89 het volgende:
Nou ik hoop dat hij zijn statement kan maken, wat het ook is.
Dat songfestival is toch al jaren niet meer serieus te nemen. Leuktste act tot nu toe was Lordi uit Finland, en vooral omdat ze gewonnen hebben en tegelijkertijd voor veel mensen een dikke middelvinger en troll was.
Ik hoop dat Joost met zijn lul een windmolen gaat nadoen, of dat hij gewoon naakt het hele podium onderschijt. Dat is wat dit festival verdient.
Tuurlijk, Geert en allerlei dubieuze artiesten die in volle borst "Weißer Verrat", "Danzig, Breslau und Stettin", en "Erika" in volle borst meezingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Misschien een idee om vanaf volgend jaar 2 ESF's te organiseren, 1 voor de Linkermensch en 1 voor de Rechtermensch.
Zou Geert kunnen zingen?
quote:18:08
Fysieke confrontatie met fotograaf
Volgens de Zweedse omroep SVT zou er een fysieke confrontatie plaats hebben gevonden tussen Joost Klein en een fotograaf. Dit is nog niet bevestigd door de organisatie of AVROTROS.
Bijzondere projectie dit. Het is niet rechts dat aan het heulen is met Hamas, Hezbollah en de Houthi's.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Geert en allerlei dubieuze artiesten die in volle borst "Weißer Verrat", "Danzig, Breslau und Stettin", en "Erika" in volle borst meezingen.
#MeineEhreheißtTreue
Heel gek inderdaad zeg om een statement te maken over een oorlog in Europaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, 2 jaar geleden was het Oekraine, en over 2 jaar zal er wel weer iets zijn waar iedereen 'statements' over moet maken.
Verschil is wel dat die kandidaat niet met ik weet niet wat voor beveiligingsmaatregelen beschermd moest worden voor een meute compleet geschifte extreem linkse terreuraanbidders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, 2 jaar geleden was het Oekraine, en over 2 jaar zal er wel weer iets zijn waar iedereen 'statements' over moet maken.
Waarom, doe dat lekker in de politiek en misbruik daar geen muziekfestivals, sportwedstrijden of andere evenementen voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad zeg om een statement te maken over een oorlog in Europa
Kunnen ook gewoon rechts zijn geweest. Jews will not replace us en zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
extreem linkse terreuraanbidders.
Euroklappa!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Montagui het volgende:
Geruchten van fysiek zijn tegen 'iemand' hoor je het vaakst.
Dit, totaal misplaatst was het. Hij gelooft blijkbaar zelf niet in zijn boodschap ‘we zijn allemaal mensen’.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:46 schreef Cilantro het volgende:
Zou wel terecht zijn wegens het grensoverschrijdende gedrag richting Eden Golan.
Ja dat is waar, het is allemaal nogal raar met die doek voor zijn hoofd maar laten we nog maar even afwachten wat er nou echt gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij kwam Joost haar te hulp toen de vraag werd gesteld.
"In what way?" Was zijn vraag aan de journalist. En op de reactie dat ze niet hoefde te antwoorden volgde "why not".
Ik zie hierin niets waaruit een diskwalificatie zou kunnen volgen.
Het gedrag van de Griekse was tijdens de persconferentie een stuk onaardiger.
Ik vermoed dat de mogelijke diskwalificatie dan met een ander, later, moment te maken heeft. Geruchten van fysiek zijn tegen 'iemand' hoor je het vaakst.
Kost het nou moeite, die extreem flexibele mentale hersengymnastiek om rechts erbij te kunnen betrekken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon rechts zijn geweest. Jews will not replace us en zo.
Zulke landen gebruiken dergelijke festijnen juist om hun handelingen/reputatie te witwassen. Prima om dat niet te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom, doe dat lekker in de politiek en misbruik daar geen muziekfestivals, sportwedstrijden of andere evenementen voor.
De afgelopen dagen zie je hier niets anders dan hersengymnastiek om opkomen voor onschuldige Palestijnen te spinnen als antisemitisme.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost het nou moeite, die extreem flexibele mentale hersengymnastiek om rechts erbij te kunnen betrekken?
Gheghequote:
Ja, die doek was raar, maar die had hij de hele tijd op, dus bv niet alleen bij vragen aan de Israëlische.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het is allemaal nogal raar met die doek voor zijn hoofd maar laten we nog maar even afwachten wat er nou echt gebeurd is.
vermakelijk wel, dat gespring van de ene waarheid naar de anderequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost het nou moeite, die extreem flexibele mentale hersengymnastiek om rechts erbij te kunnen betrekken?
80% was voor de aanslagen en voor nog meer, awrad org onderzoekin Gaza en westbank.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De afgelopen dagen zie je hier niets anders dan hersengymnastiek om opkomen voor onschuldige Palestijnen te spinnen als antisemitisme.
Lol, ga eens in rechts radicale kringen rondlopen en liefde voor Joden uitsprekenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere projectie dit. Het is niet rechts dat aan het heulen is met Hamas, Hezbollah en de Houthi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |