Hun kennende willen ze dit met de mantel der liefde bedekken. Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. AvroTros heeft m'n bericht een uur geleden gelezen maar geen antwoord of er nog een verklaring komt oid. Snap wel dat ze even iets anders aan hun hoofd hebben maar het wordt nu wel tijd voor enige duidelijkheid.
Dit is zeker in ESF-kringen inderdaad wel een wonder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Verbazingwekkend dat niemand nog iets weet.
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.quote:
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Zou het wel mooi vinden als die een statement heeft gemaakt of wilde maken. Natuurlijk meten met 2 maten dat Rusland wordt verbannen en Israël doodleuk mag meedoen.
Moest ik ook aan denken, en hoe smerig Frankrijk daarop inhaakte.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef vencodark het volgende:
Misschien is het net zo opgeblazen als die zogenaamde coke snuiver van Italië in 2021.
Dit ja. Israël had ook gewoon niet mee mogen doen. Gelijke monniken, gelijke kappen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Zou het wel mooi vinden als die een statement heeft gemaakt of wilde maken. Natuurlijk meten met 2 maten dat Rusland wordt verbannen en Israël doodleuk mag meedoen.
Israël heeft nog veel meer bloed aan de handen ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.
Heeft gisteren al gezegd na vanavond zijn jullie van mij af schijnbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij fsvoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met dese publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik van.
Gover is 10 jaar ouder en niveau kleuter humor. Het houdt niet overquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Joost Klein is 26 lees ik maar is qua gedrag de puberfase nog niet helemaal ontgroeid volgens mij.
Jij bent wel lekker aan het invullen hè?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij fsvoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met dese publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik van.
Ik walg van mensen zoals jou die aannames blijven plaatsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat dachten we, maar misschien moeten we het toch letterlijk opvattenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar bedoelde hij daar niet gewoon zaterdag mee?
Speculeren en daar dan ook je conclusie uit trekken...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joostquote:Een Poolse verslaggever vroeg haar of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek.
Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.
"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |