Dat zou geniale omgekeerde psychologie zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk deze ophef. Is in mijn ogen echt alleen maar gunstig, serieus. Dit gaat in zijn voordeel spelen, mark my words. Als ie niet geDQ wordt tenminste
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
DE TROEFquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Lijkt mij ook echt niet gebeuren hoor. Ze hebben het hele draaiboek klaarliggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe dan ook, ik kan me geen enkele inzending van welk land dan ook herinneren dat eerder geschorst is. Is best een hele zware sanctie, zo voor de finale aan. Want niet alleen Joost hebben ze hiermee, ook de productie heeft een keertje minder om te oefenen om alles klaar te zetten, af te bouwen, techniek te regelen. Dat doen ze echt niet zomaar, lijkt me.
Nadeel is dat we WEER Mans Zalmerlow krijgen danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe dan ook, ik kan me geen enkele inzending van welk land dan ook herinneren dat eerder geschorst is. Is best een hele zware sanctie, zo voor de finale aan. Want niet alleen Joost hebben ze hiermee, ook de productie heeft een keertje minder om te oefenen om alles klaar te zetten, af te bouwen, techniek te regelen. Dat doen ze echt niet zomaar, lijkt me.
quote:"Over wat er aan de hand is, wordt druk gespeculeerd. Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd." (bron Telegraaf)
Samen met Jos Verstappen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef hole1988 het volgende:
Kan ook zijn dat Joost niet tevreden is met zijn startplek en verhaal is gaan halen.
Nou dat weet je niet. Er is nu een besluit genomen en een bericht naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Jane het volgende:
Maar het is dus gisteravond gebeurd, maar nu pas gemeld? Apart.
begrijpend lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een statement op het podium willen maken is toch geen”incident after the semi-final”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |