Vind ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allen hier![]()
Fijn dat dit plekje/ topic er nog is
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als het zou sluiten
neee die ook al..... pffquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier wel eens langskomen dat mensen naar de Bauers kijken. Nou komen Gordon én Joling ook beiden met zo'n eigen programma. Zit daar uberhaupt iemand op te wachten?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik ook...
@:dotteke we dienen bij deze een petitie van 2 in![]()
![]()
voor het openhouden![]()
Ook al wordt er niet de hele dag door gepost hier het is toch een leuke manier om in contact te blijven met users die bv niet op andere delen van Fok! komen.
Die hebben altijd centjes nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee die ook al..... pff
nee naar zo'n pulp kijk ik niet wel naar BB pulp en temptation island wat niet meer gedraaid wordt![]()
hebben ze centjes nodig of zo pff
hoe is met familie poes?
Ik niet iigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier wel eens langskomen dat mensen naar de Bauers kijken. Nou komen Gordon én Joling ook beiden met zo'n eigen programma. Zit daar uberhaupt iemand op te wachten?
Ah fijn om te lezen dat het goed met Poes en kittens gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hebben altijd centjes nodigVraag me mee af wie hoe het komt dat ze denken dat men er op zit te wachten.
Gaat prima met de kittens, ik check ze af en toe even snel, wil er nog niet te veel bij voor moeder ze weer gaat verplaatsen maar zolang ik er voer blijf neerzetten denk ik dat ze voorlopig ook wel even blijft.
Als je hoort hoeven ze nooit meer te werken en hebben geld genoeg. Ik denk dat ze het enkel doen omdat hun ego te groot is om te dragenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hebben altijd centjes nodigVraag me mee af wie hoe het komt dat ze denken dat men er op zit te wachten.
Gaat prima met de kittens, ik check ze af en toe even snel, wil er nog niet te veel bij voor moeder ze weer gaat verplaatsen maar zolang ik er voer blijf neerzetten denk ik dat ze voorlopig ook wel even blijft.
Geer en Goor waren als duo wel grappig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah fijn om te lezen dat het goed met Poes en kittens gaat![]()
ja ik snap het ook niet.. kost toch ook weer geld om zoiets te maken?
Bassie en Adriaan ook, maar tig jaar later een reboot weet ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geer en Goor waren als duo wel grappig.
Wat is dat toch altijd met die vergane glorie.. willen ze dan echt tot hun dood in de schijnwerpers staan? Ga genieten van je oude dag en van denk met een fijn gevoel terug aan je roem en geniet daar van. Laat het verder rustenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vond ik wel grappig.
[ afbeelding ]
Idd warenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ook weer terug:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan ook, maar tig jaar later een reboot weet ik ook niet hoor
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ooit wel ja.. maar dat is toch wel klaar. Wie wil dat nu nog kijken.. ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dit dusquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, met Gerard Joling en Ruben Nicolai.quote:
Klopt bij de lama's was Ruben wel leuk. tegenwoordig vindt hij vooral zichzelf heel leuk met zn nep hahahaatjesquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, met Gerard Joling en Ruben Nicolai.
Die vinden vooral zichzelf heel leuk, vond Ruben nog wel leuk bij de lama's, maar verder vind ik zijn programma's vooral Ruben-shows.
Dat zeggen zelfs zijn collega`s.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die vinden vooral zichzelf heel leuk, vond Ruben nog wel leuk bij de lama's, maar verder vind ik zijn programma's vooral Ruben-shows.
Ruben vind ik altijd wel leuk..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |