Serieus? Zolang? Ik ben een barbaar hoor, maar zes uurquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef lojanda het volgende:
Ik ga zo meteen aan mijn Bolognesesaus beginnen want die moet een uurtje of zes pruttelen.. lekker ontspannend alles vers snijden.
Hoe langer hoe lekkerderquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Zolang? Ik ben een barbaar hoor, maar zes uur
Ik kook graag en dan ook lekker met verse producten en neem er dan ook graag de tijd voor. Niet dat ik dit elke dag doe hoor, zeker niet want ik ben ook gek op makkelijke gerechten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke! Ik ben een slechte kok hoor, kan wel lekker koken voor anderen, maar voor mezelf
Ja door dat soort mensen wordt voor de goedwillende mens veel verziektquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch wel erg dat iedereen zwart wil werkenbegrijp het wel, maar onhandig voor mensen zoals jij
6 uur? Dat is best wel lang, dan is alles snotgaar toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef lojanda het volgende:
Ik ga zo meteen aan mijn Bolognesesaus beginnen want die moet een uurtje of zes pruttelen.. lekker ontspannend alles vers snijden.
Het moet ook een saus worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 uur? Dat is best wel lang, dan is alles snotgaar toch?
Er zijn zoveel programmas dat ik op dit moment niets meer er b ij ga volgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Gisteren Bestemming X terug gekeken, was alweer vergeten dat dat kwam. Vind het wel vermakelijk
Met die spellen tussendoor en dingen wel/niet met elkaar delen lijkt het 'de verraders', heeft ook wat weg van 'het onbekende'.
Ja irritant, zo heb je een maand lang herhalingen en andere bagger, en zo weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen de leukere dingen terug te kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel programmas dat ik op dit moment niets meer er b ij ga volgen.
Er zijn zoveel van die rls programma's. Niet te doen om het allemaal te kijken dan zit je hele avonden alleen dat te kijken en dan overdag ook nog anders is het niet bij te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja irritant, zo heb je een maand lang herhalingen en andere bagger, en zo weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen de leukere dingen terug te kijken.
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel van die rls programma's. Niet te doen om het allemaal te kijken dan zit je hele avonden alleen dat te kijken en dan overdag ook nog anders is het niet bij te houden.
Heb daar weinig zin in eigenlijk.
Vergeet regelmatig te kijken, dus nee, niet echt interessant.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
En Bondgenoten begint me ook te vervelen, vond dat gedoe met Beau en Mel al vervelend, nu heb je Nick en Rick, Bo en Chelsea, Beau en Rowena/Denise. Echt leuke gein onderling zien we niet meer.
DIe heb ik niet gekeken de verradersquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.
Het duurt met dat soort programma's te lang vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
En Bondgenoten begint me ook te vervelen, vond dat gedoe met Beau en Mel al vervelend, nu heb je Nick en Rick, Bo en Chelsea, Beau en Rowena/Denise. Echt leuke gein onderling zien we niet meer.
Ik heb het ook gezien en vind het ook wel leukquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh! Gisteren Bestemming X terug gekeken, was alweer vergeten dat dat kwam. Vind het wel vermakelijk
Met die spellen tussendoor en dingen wel/niet met elkaar delen lijkt het 'de verraders', heeft ook wat weg van 'het onbekende'.
De verraders moet ik ook het laatste seizoen nog van zien. Is er nog niet van gekomen met BB..quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja snap ik, te veel van hetzelfde wordt ook saai. Dit kwam dan in de plaats van Verraders dus is gewoon stuivertje wisselen.
Wat fijn!! Zal rust geven en zal ook wel een heerlijk gevoel voor je zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
de intake is heel goed gegaan, ik ben opgelucht en krijg de hulp die ik nodig heb
Fijn child. Dat heeft wel even geduurd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
de intake is heel goed gegaan, ik ben opgelucht en krijg de hulp die ik nodig heb
Hey Lovelyquote:
Tis hier super rustig helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |