Hé Dotteke.. hoe gaat het nu?quote:
Ik ben ook al aan het wachten op goede regenbui maar vooralsnog niets..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Potdomme wat een mooi weer, buienradar dreigt al 2 dagen met onweer, met met wat wind gisteren en hoe het er nu uitziet buiten kan die app ook de prullenbak in
Warmer hoeft van mij ook niet, prima weertje zo!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal dit zo weer weg als je gelezen heb klik maar even op het duimpje
DUs niet quoten aubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit geloof je toch niet he dat mensen zo kunnen zijn. Je denkt dat dit alleen in films voorkomtquote:
Ben je er nog nu dan?quote:
Ben ook heel blij voor haar, maar wat een gedoe allemaal zegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig nog net op tijd en kan je nicht het doen zoals ze het in gedachten heeft.. Nu kan ze het enigszins nog goed afsluiten.
Echt heel mooi dat dat vreselijke mens niet haar zin heeft gekregen.
Ja het is echt ongekend.. maar ze heeft niet gewonnen en uiteindelijk is al haar valsheid voor niets geweest. Ze heeft mooi lik op stuk gekregenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook heel blij voor haar, maar wat een gedoe allemaal zeg
Nooit geweten dat zoiets bestond.
En dat iemand zo kon zijn
Ze heeft het zo hoog opgedreven dat ze haar man niet wil begeleiden op zijn laatst reisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is echt ongekend.. maar ze heeft niet gewonnen en uiteindelijk is al haar valsheid voor niets geweest. Ze heeft mooi lik op stuk gekregen
Het lijkt er op dat ze eigenlijk in en in een slecht persoon is. Ze vindt het nog belangrijker dat ze zijn kinderen dwars zit dan dat ze er alles voor doet om zijn afscheid en zijn reis liefdevol af te sluiten. Diept triest is hetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het zo hoog opgedreven dat ze haar man niet wil begeleiden op zijn laatst reis
Wat ze er voor over heeft pppffffff om kinderen dwars te zitten
Ja in en in triest. En zo zie je maar weer dat Karma een bitch isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze eigenlijk in en in een slecht persoon is. Ze vindt het nog belangrijker dat ze zijn kinderen dwars zit dan dat ze er alles voor doet om zijn afscheid en zijn reis liefdevol af te sluiten. Diept triest is het
Dat is er dan nog mooi aan iddquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in en in triest. En zo zie je maar weer dat Karma een bitch is
Wel wat onderweg, maar lang niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens de weerapp op mijn telefoon niet?
Net 737 druppels geteld (ik lul maar watquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel wat onderweg, maar lang niet voor iedereen.
[ afbeelding ]
Update:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net 737 druppels geteld (ik lul maar wat) en het is alweer voor bij
Hoe bedoel je? Nog steeds warm toch? Hier iig welquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:29 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Het is een heel ander tempratuurtje vandaag.
Hier niet meer en het is erg bewolkt.. het is nu 17 graden en zal ook zo gaan regenen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog steeds warm toch? Hier iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |