quote:The Dutch artist Joost Klein will not be competing in the Grand Final of this year's Eurovision Song Contest.
Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night's Semi Final. While the legal process takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest.
We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member.
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. In light of this, Joost Klein's behaviour towards a team member is deemed in breach of Contest rules.
The Grand Final of the 68th Eurovision Song Contest will now proceed with 25 participating songs.
Het was net op het NOS Journaal ook.. wat kunnen wij Nederlanders toch weer trots zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Geen Joost dus vanavond ..
Persverklaring Eurovisie
[..]
Ik denk niet dat het zomaar om een klein akkefietje gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee, zou gaan om een bedreiging, maar is wel een manier dus om een land dat je niet moet eruit te werken, klachtje indienen en hopla.
Voor zover ik weet zijn er alleen maar woorden gebruikt, en dan is het de vraag hoe kleinzielig ze zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zomaar om een klein akkefietje gaat
Ja maar zo ken ik er ook nog wel een paar. Als het zo heftig was waarom duurt het dan zo lang voordat ze iets besluiten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat het alles bijenkast is geweest. Hij was al erg ontevreden over de gang van zaken. Ook hoe hij zich gedroeg op persconferenties en bij interviews. Hij heeft gelukkig niemand geslagen want dat was helemaal erg geweest. Precies weten we het nog steeds niet.. dan zouden ze camerabeelden moeten laten zien. Als het allemaal niets voorstelden dan dien je ook geen klacht in en dan wordt er ook geen politieonderzoek ingesteld.
Ik denk er het mijne van.
We zouden met vrienden kijken maar we hebben allemaal besloten om lekker met de hapjes en drankjes buiten te gaan zitten
Waarschijnlijk om alles goed t overwegen voordat er een besluit kon worden genomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar zo ken ik er ook nog wel een paar. Als het zo heftig was waarom duurt het dan zo lang voordat ze iets besluiten?
Ik zla Joost niet missen, vond er toch niets aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef engine het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken. Zo is er ook niks meer aan.
De AVROTROS is anders toch heel stellig dat het belachelijk is en heeft protest aangetekend. Niet dat het nog wat uitmaakt maar het is zo simpel om maar gewoon iets aan te nemen omdat het logisch lijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zla Joost niet missen, vond er toch niets aan.
Maar hij zal niet voor niets gediskwalificeerd zijn neem ik aan
Ik heb verder niets gevolgd alleen dat hij gediskwalificeerd is, ik ga er van uit dat ze dat niet zo maar doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
De AVROTROS is anders toch heel stellig dat het belachelijk is en heeft protest aangetekend. Niet dat het nog wat uitmaakt maar het is zo simpel om maar gewoon iets aan te nemen omdat het logisch lijkt.
IN de eerste plaats.sterkte. Het is Bizar Of het nou verstandig is dat je dit openbaar post ??quote:
Dank je Staan geen namen bij hequote:Op maandag 13 mei 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
IN de eerste plaats.sterkte. Het is Bizar Of het nou verstandig is dat je dit openbaar post ??
P P dan zullen ze hier ook wel snel komen. Alhoewel er momenteel veel roeken in de tuin zitten en ik daardoor minder kleine vogeltjes in de tuin komenquote:Op maandag 13 mei 2024 07:04 schreef Iceage het volgende:
De mussen zn er weer!! Zo gezellig en leuk. Ze hebben elkaar een heleboel te vertellen.
Filmpje van vorig jaar maar dit jaar zijn er meer.
https://streamable.com/5xa5gv
Maar toch..... Het is wel heel erg prive en je kunt er op aangevallen worden door iemand die het niet zo goed met je voor heeft . Je bent Moderator en helaas lig je dan vaker onder een vergrootglas en nogmaals, Je stelt je wel erg open ook voor "eikels " Die het niet zo goed met je voorhebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |