quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ruben vind ik altijd wel leuk..
Komt dat programma dan nu op RTL?
Die podcast is echt geweldig.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ze kostelijk als ze bij elkaar zijn en elkaar door de zeik te halen. Die podcast die ze hebben is geweldig.. en dan vooral Ruben van de Meer
Yup, wordt in de zomer opgenomen als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ruben vind ik altijd wel leuk..
Komt dat programma dan nu op RTL?
Ik kan daar nu echt altijd om lachen.. heerlijk die drie bij elkaarquote:
Niet dat ik het ga kijken want ik heb er nooit iets aan gevonden en dan nu helemaal niet als Joling het gaat presenterenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, wordt in de zomer opgenomen als ik me niet vergis
Man,man,man de podcast vond ik ook altijd leuk.Maar dat zit nu bij Podimo.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar nu echt altijd om lachen.. heerlijk die drie bij elkaar
Op Instagram kun je er ook stukjes van zien.. zijn natuurlijk de grappigste momentenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Man,man,man de podcast vond ik ook altijd leuk.Maar dat zit nu bij Podimo.
Hey Birdy. Is soms een vergeten hoekje 🤣quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allen hier![]()
Fijn dat dit plekje/ topic er nog is
Daar ga ik dan niet naar kijken. De fam Bauer is een leuk gezin met humor. Kan er vaak wel om lachen. . Als zanger vind ik hem helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier wel eens langskomen dat mensen naar de Bauers kijken. Nou komen Gordon én Joling ook beiden met zo'n eigen programma. Zit daar uberhaupt iemand op te wachten?
Hoi Dott!!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdy. Is soms een vergeten hoekje 🤣
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruikenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!!
Las in DTS dat je een cake hebt gemaakt![]()
was hij gelukt?
Lang niet meer zelf wat gebakken.
Toch weten een aantal dit uithoekje wel te vinden
haha ja gaat er nog een bakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruiken
Nu heb ik de XXl dus kreeg maar een dun cakje
Nog een keer wat gehaald en ga straks de normale hoeveel heid gebruiken
Hij was geod gelukt in de heteluchtoven van de magnetron lukte het steeds niet dus was gestopt met bakken.
Maar nu is het dus wel gelukt
In de airfryer de cake?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen ik las dat je voor de airfryer de helft van de benodigdhede moest gebruiken
Nu heb ik de XXl dus kreeg maar een dun cakje
Nog een keer wat gehaald en ga straks de normale hoeveel heid gebruiken
Hij was geod gelukt in de heteluchtoven van de magnetron lukte het steeds niet dus was gestopt met bakken.
Maar nu is het dus wel gelukt
Ja kan heel goed zelfs en maar 45 minquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
In de airfryer de cake?wauw wist niet dat dat kon!
Je kan zo veel in de airfryer maken, sauzijsen broodjes warm maken, zijn zo warm en warmer dan uit de ovenquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zo veel in de airfryer maken, sauzijsen broodjes warm maken, zijn zo warm en warmer dan uit de oven
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryerquote:
Kippenpoten heb ik eens gedaan idd is lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kippenpoten ook zo lekker uit de airfryer
ALs je kijkt kan je heel veel maken in de Afryer
Misschien is er een speciale manier voor om eieren er in te kokenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik mik ook veel in dat ding. Heb zelfs eens een ei er met de afbakbroodjes mee in gelegd, om te 'koken'![]()
Ging prima maar dat velletje zat helemaal vast gedroogd tegen het ei, mij te lastig af pellen om het nog eens te doen..
Eieren koken in de Airfryerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ik mik ook veel in dat ding. Heb zelfs eens een ei er met de afbakbroodjes mee in gelegd, om te 'koken'![]()
Ging prima maar dat velletje zat helemaal vast gedroogd tegen het ei, mij te lastig af pellen om het nog eens te doen..
Die grotere kan je heel veel mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
In de airfryer de cake?wauw wist niet dat dat kon!
Goed laten schrikken idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eieren koken in de Airfryer
Heel veel mensen eten dagelijks of in het weekend een gekookt eitje. Lekker op brood, bij de asperges of in een frisse salade. Het koken van eieren kan je in een klein pannetje doen maar er zijn een paar voordelen om het in de Airfryer te doen:
Je hoeft niet te wachten tot het water kookt.
Je hoeft niet bij het kokend pannetje te staan wachten. Je kan even de was gaan doen en wanneer de eieren klaar zijn slaat de Airfryer af.
Handig als je even geen gaspit bij de hand hebt maar wel elektriciteit.
Altijd perfect gekookt eieren!
Hoelang moeten eieren in de Airfryer?
Zacht gekookte eieren: 12 minuten op 120 graden Celsius.
Hard gekookte eieren: 15 minuten op 120 graden Celsius.
Als de eieren klaar zijn spoel je ze gewoon af onder de kraan terwijl ze in het mandje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |