Als dit zo was, had ie ook de vlaggenparade overgeslagen lijkt me.quote:
Dat was daarvoor alquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit zo was, had ie ook de vlaggenparade overgeslagen lijkt me.
Daar was volgens mij nog een extra repetitie voor stuk eerder...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij het een protest is van de technische ploeg naar aanleiding van iets gisteravond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat het gewoon zoiets is....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
Misschien was er iets simpels mis met de techniek. Kan ook nog natuurlijk
?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar was volgens mij nog een extra repetitie voor stuk eerder...
Ebu gaat dat lekker wegfilteren. Walgelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
Overigens, in de zaal wordt het natuurlijk wel erg cringe als na alle happy vibes bij het publiek de stemming omslaat naar boe geroep. Daar zullen we thuis niet veel van meekrijgen, verwacht ik, maar het is wel even een snelkookpan momentje in de Arena, denk ik.
Uitstekend. Hij zegt gewoon dat ze prima die vraag kan beantwoorden. Als je dat al niet meer kan zeggen, hallo zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Israël bij de persconferentie?
Mijn punt is meer dat er best wat tijd zat tussen repetitie vlaggenparade en de eerste dress rehearsal, misschien is er toen nog iets gebeurd dan... Als er al spanningen zijn eventueelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Gisteravond zou er een voorval zijn geweest.
30 minuten geleden was ie wel aanwezig.
Ik zie het al voor me hoe de techniek Joost morgen in de steek laat. NLse delegatie WOEST. NL mag daarom aan het eind nogmaals optreden. NL wint jonguhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nooit de vloer tegen je in het harnas jagen.
Echt hè, kan het ooit eens normaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:21 schreef Em31 het volgende:
Alles ineens compleet kut allemaal, man man man
Je stelt je vraag nogal suggestiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Israël bij de persconferentie?
Waar bemoeit die zich mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uitstekend. Hij zegt gewoon dat ze prima die vraag kan beantwoorden. Als je dat al niet meer kan zeggen, hallo zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |