Je valt in herhaling.quote:
Scheelt tijdquote:
Straks, goed?quote:
Zie, toch de FOK!flirtquote:
quote:
Er moet eigenlijk meer geneukt worden.quote:
Ohaiquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk meer geneukt worden.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:
Als er wat meer geneukt zou worden zou het beter zijn in de wereld.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Barpolairbussequote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Je bent weer helemaal getransformeerd jij. Heel eng
17 graden en regenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
27 graden
En ondertussen met garens bezig
Echt een goede combinatie (not)
28 gradenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
27 graden
En ondertussen met garens bezig
Echt een goede combinatie (not)
DAT DIT KAN IN- oh wacht.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Allemaal in zo'n klein landje
Nee want meer mensen, meer ellende. Tenzij dit alleen voor FOK!kers geldt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er wat meer geneukt zou worden zou het beter zijn in de wereld.
Mijn telefoon geeft ook nu warmer aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
28 graden
En ondertussen met de tuin bezig
Echt een goede combinatie (wel)
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN- oh wacht.
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
28 graden
En ondertussen met de tuin bezig
Echt een goede combinatie (wel)
Sow.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?
Goed om te horen dat je lekker bezig bent, creativiteit is wat mij betreft de sleutel om je hersens positief te stimuleren zonder al te veel inspanning en sociale druk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn telefoon geeft ook nu warmer aan
Maar goed... ik ben zo lekker bezig dat het me niet kan deren
Ik krijg al redelijk wat aanvragen via Nextdoor binnen hier in de buurt en als ik tijd heb dan gaat dat wel lukken, maar eerst nog langs @MizzezAmyquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kom je dan vanavond mijn tuintje doen?
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg al redelijk wat aanvragen via Nextdoor binnen hier in de buurt en als ik tijd heb dan gaat dat wel lukken, maar eerst nog langs @:MizzezAmy
Zeker niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.
Met paarsgepunte harkquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wil jouw tuintje wel doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |