quote:Op maandag 13 mei 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
moeten wij ons verstoppen voor je argh of moeten we chocolade toewerpen en kopjes thee toeschuiven?
Goed bezig!quote:Op maandag 13 mei 2024 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]heb er net 3,3 kilo af dus doe maar niet
verstoppen hoeft ook niet zolang je geen collega bent
Jaloers?quote:
En weer verlaat een tevreden klantquote:
Hoefde ik maar nooit meer te werken.quote:
Die zijn wel heel gemeenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik heb een "blessure" (even dramatisch doen) die past bij mijn vrijwilligersjob: een papercut van 5cm over mijn duim
Ja, en midden op mijn duim, dus dat is onhandig met telkens weer bloeden door het bewegen. Sow sielugquote:
Bedrijfsongeval, schadeclaim indienenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en midden op mijn duim, dus dat is onhandig met telkens weer bloeden door het bewegen. Sow sielug
Waar spreken we dan af?quote:
Mooi liedjequote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En weer verlaat een tevreden klant
Het pand
Nou ja, dit is ook eigenbelang natuurlijk.quote:
Ja! Papier mag vast nietquote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bedrijfsongeval, schadeclaim indienen
Dit wel ja. De dag ging langzaam.quote:
Hier ging de dag juist zo snel dat ik weer deadline-stress had. Verlang terug naar zorgenloze weekendquote:Op maandag 13 mei 2024 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja. De dag ging langzaam.
Dat je er heilig van overtuigd bent dat het al een uurtje of 2 is en dan op de klok kijkt en ziet dat het pas kwart voor 1 is
ik wil wel, maar het moet eerst nog wat afkoelenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn lijf wil slapen... maar ik niet
Met mijn medicijnen kan ik altijd overal lang slapenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel, maar het moet eerst nog wat afkoelen
Klinkt heerlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen kan ik altijd overal lang slapen
Het is heel vervelend. Word verschrikkelijk moeilijk wakker en ben heel vaak heel moequote:Op maandag 13 mei 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.
Al heb ik niet veel zin in medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |