Ulch ja... sommige dingen moet je niet willenquote:Op zondag 12 mei 2024 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vega gehaktballetjes gemaakt. Ik weet weer waarom ik die dingen normaal kant en klaar eet. Echt rillingen van dat plakkerigedrapje aan mijn handen
quote:Op zondag 12 mei 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee ik ben volledig vrouw. Geen enkele twijfel over. 100%
Oh ja, zo even mams bellenquote:
Druk door, met een lach.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben zo brak, en heb zo'n drukke dag
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen. Ik heb er vandaag de kracht niet voor
Zet die lach, en ga door.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jawel.quote:
Q.quote:
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje op je maandarghquote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... psychiater gehad. Straks vrijwilligerswerk
We hebben hier een bibliotheek die volledig draait op vrijwilligers en giften. Echt super leuk werk, past perfect bij mij. En het is goed te doen, twee á drie keer per maand draai ik een dienst van twee uur. En wat neventaken (boekenmagazijn runnen, de facebookpagina onderhouden) erbij die erg leuk zijnquote:
Nicequote:Op maandag 13 mei 2024 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben hier een bibliotheek die volledig draait op vrijwilligers en giften. Echt super leuk werk, past perfect bij mij. En het is goed te doen, twee á drie keer per maand draai ik een dienst van twee uur. En wat neventaken (boekenmagazijn runnen, de facebookpagina onderhouden) erbij die erg leuk zijn
Ik heb er zoveel plezier in! Leuke mensen, vraagt precies genoeg van me dat het leuk is. Etcquote:
Tijd voor de vrijmibo hoor ikquote:Op maandag 13 mei 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dinsdargh, woensdargh, donderdargh.
moeten wij ons verstoppen voor je argh of moeten we chocolade toewerpen en kopjes thee toeschuiven?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dinsdargh, woensdargh, donderdargh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |