Running order maakt nu minder uit. Je kunt vanaf lied 1 al direct stemmenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:29 schreef BramVeen2002 het volgende:
Lijkt er op dat ze de stemmen naar 2 favorieten willen toetrekken zodat Israel minder kans maakt om te winnen, anders zet je Oekraine niet op 2, of Nederland op 5
En Frankrijk @Greysquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:31 schreef NailQueen het volgende:
Alleen Zwitserland en Kroatie hebben een goed plekje.
Er wordt duidelijk gestuurd op die tweestrijd, ja. Tevergeefs, is mijn voorspelling, maar goed. Gaat ons helaas wel wat plekjes kosten, vrees ik, zelfs met stemmen vanaf het begin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:29 schreef BramVeen2002 het volgende:
Lijkt er op dat ze de stemmen naar 2 favorieten willen toetrekken zodat Israel minder kans maakt om te winnen, anders zet je Oekraine niet op 2, of Nederland op 5
Wat maakt de order nog uit als men direct al kan stemmen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:31 schreef NailQueen het volgende:
Alleen Zwitserland en Kroatie hebben een goed plekje.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef FlyingEagle het volgende:
Misschien raar gedacht, maar als iedereen al meteen begint te stemmen ma de act van Oekraïne en Nederland dan blijft er toch veel minder stemmen over voor Zwitserland en Kroatië?
En mensen hebben al gestemd op misschien Oekraine en heel waarschijnlijk Nederland. Dus minder kans dat ze er een aan Israel geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Running order maakt nu minder uit. Je kunt vanaf lied 1 al direct stemmen
Dit is het eerste jaar dat mensen vanaf de start kunnen stemmen. Misschien maakt de running order geen zak meer uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef Em31 het volgende:
Wij hebben gewoon de kutste plek van de uptempo nummers gekregen.
Oekraïne heeft het al helemaal slecht zeg, als 2equote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, wat wordt Joost hier genaaid zeg..
Maar, zoals ik al voorspelde, zetten ze Israël naast een favoriet, zodat het hopelijk minder opvalt.
Je hebt nu geen data om te vergelijken, maar ben wel benieuwd wat nu de beste plekken zouden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat mensen vanaf de start kunnen stemmen. Misschien maakt de running order geen zak meer uit.
Vond dat sowieso geen kanshebber eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:34 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Oekraïne heeft het al helemaal slecht zeg, als 2e
Waarom dan allemaal negatief? Ik denk dat de running order steeds minder boeit. Omdat je dus direct kunt stemmen. Vrij logisch toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt nu geen data om te vergelijken, maar ben wel benieuwd wat nu de beste plekken zouden zijn.
I like the way you think.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef FlyingEagle het volgende:
Misschien raar gedacht, maar als iedereen al meteen begint te stemmen na de act van Oekraïne en Nederland dan blijft er toch veel minder stemmen over voor Zwitserland en Kroatië?
*ericaterpstra.gifquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:35 schreef Momo het volgende:
Stel je ziet alle acts voor het eerst zaterdag bij de finale, ga je dan al stemmen bij de eerste paar nummers?
Ja natuurlijk. Je ziet bijvoorbeeld een act als tweede en je denkt tof, dan stem je toch? Beetje raar om dan nog twee uur te wachten ofzo om dan pas te stemmenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:35 schreef Momo het volgende:
Stel je ziet alle acts voor het eerst zaterdag bij de finale, ga je dan al stemmen bij de eerste paar nummers?
Persoonlijk lijkt me dat vrij onlogisch, behalve als je andere motieven hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:35 schreef Momo het volgende:
Maar als je al je 20 stemmen erdoor gooit zou je niet kunnen stemmen op iets wat eventueel beter is (dat weet de kijker nog niet die alles voor het eerst ziet).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Je ziet bijvoorbeeld een act als tweede en je denkt tof, dan stem je toch? Beetje raar om dan nog twee uur te wachten ofzo om dan pas te stemmen
Henk en Ingrid stemmen geen 20 x. Misschien 1-2 x.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als je al je 20 stemmen erdoor gooit zou je niet kunnen stemmen op iets wat eventueel beter is (dat weet de kijker nog niet die alles voor het eerst ziet).
Waarom alles recht proberen te lullen. Het is gewoon een ongelofelijk kutplek en we zijn keihard genaaid met Griekenland, Armenië en Finland die gewoon na ons komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Je ziet bijvoorbeeld een act als tweede en je denkt tof, dan stem je toch? Beetje raar om dan nog twee uur te wachten ofzo om dan pas te stemmen
Ik ben geen fan van deze running order maar denk echt dat de persco daar niks mee te maken had hoor. Griekenland en Ierland maakten het veel bonter en die hebben geen rotte startplek toch. Joost heeft in feite niks verkeerd gezegd, alleen dat hij dat een betere vraag voor de EBU dan voor hem vond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Joost beetje bijdehand gedaan tijdens de persco --> 5e
Wordt dus gewoon Zagreb 2025, gefeliciteerd alvast
Dat weet je dus nog niet. Het is de eerste x dat we vanaf de start gaan stemmen. Dat gaat invloed hebben dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom alles recht proberen te lullen. Het is gewoon een ongelofelijk kutplek en we zijn keihard genaaid met Griekenland, Armenië en Finland die gewoon na ons komen.
Dus wacht je tot je alles hebt gehoord om de leukste 1-2 acts te bepalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henk en Ingrid stemmen geen 20 x. Misschien 1-2 x.
het voelt een beetje alsof ze de meest recente winnaars willen afstraffen. De laatste vier winnaars zitten allemaal bij de eerste zes. (Al is dat van Zweden om een andere reden)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:34 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Oekraïne heeft het al helemaal slecht zeg, als 2e
Maar denk je niet dat de meeste mensen die de moeite nemen om te stemmen ook gewoon mensen zijn die dan de semi's al gezien hebben en dus alle liedjes al gezien hebben? Ik vermoed van wel eigenlijk. Of denk je niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als je al je 20 stemmen erdoor gooit zou je niet kunnen stemmen op iets wat eventueel beter is (dat weet de kijker nog niet die alles voor het eerst ziet).
De kijkcijfers kun je er wel bij leggen. Volgens mij schakelde ook best wat mensen een uur/half uur later in. Daarna zijn de kijkcijfers in landen redelijk constant (ook afhankelijk van hun eigen kandidaat natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet je dus nog niet. Het is de eerste x dat we vanaf de start gaan stemmen. Dat gaat invloed hebben dat kan niet anders.
Je leest verkeerd. Ik zeg dat Henk en Ingrid 1-2x stemmen en dus dan nog stemmen over hebben en dus niet alles in een klap opmakenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dus wacht je tot je alles hebt gehoord om de leukste 1-2 acts te bepalen.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, om Van Gaal maar eens na te praten
Ik denk dat de mensen die 20 keer stemmen de echte fans zijn of mensen die stemmen met een duidelijke reden (Diaspora/politiek). Die hebben de semi's wel gezien. De meer casual kijker eventueel niet, maar die zouden ook wel stemmen toch, maar dan 1-2 keer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat de meeste mensen die de moeite nemen om te stemmen ook gewoon mensen zijn die dan de semi's al gezien hebben en dus alle liedjes al gezien hebben? Ik vermoed van wel eigenlijk. Of denk je niet?
Exactquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die 20 keer stemmen de echte fans zijn of mensen die stemmen met een duidelijke reden (Diaspora/politiek). Die hebben de semi's wel gezien. De meer casual kijker eventueel niet, maar die zouden ook wel stemmen toch, maar dan 1-2 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |