Het was echt heel erg slecht technisch gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Over Joost z'n optreden zelf nog even, super atmosfeer, publiek ging los. Maar ik vond het hier en daar wel heel erg wankel. M'n ik-hou-van-goede-vocalen-op-het-ESF ziel heeft het hier toch wat moeilijk mee.
Alleen dit is al een enorme winst inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:10 schreef Em31 het volgende:
Het publiek zo keihard horen meezingen tijdens een nummer van Nederland ga ik niet snel vergetenwas echt fantastisch om te horen
Er was erg veel Nederlands publiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef yvonne het volgende:
Het leek wel of ze ook de nederlandse tekst massaal meezongen terwijl het hun taal niet is
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was erg veel Nederlands publiek.
En "Europapa" kan iedereen uitspreken![]()
Ondertitelingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de verrassing waar het al weken over ging
Is ook! Gewoon lekker van genietenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
True, maar ik vind gewoon alles zo leuk..
De ondertiteling bij de outtro.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Powerpoint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?quote:
Uiteraard. Lekker ook die harde tweede beat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je staan hakken zoals je vooraf zei?
Klopt, ik heb het namelijk al 5000 keer bekeken om het publiek weer te horen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
Aantallen views lijkt nog niet helemaal geupdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |