Armeniëquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie dat als eerste wordt aangekondigd? Ik gok op Oostenrijk
Bij mij gaat het wel goed met een stem op Tsjechië en Noorwegenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Moira het volgende:
[..]
ja, dan zegt ie 'uw stem op Estland is geregistreerd'bij 6 ook
Dan ga ik voor Noorwegen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie dat als eerste wordt aangekondigd? Ik gok op Oostenrijk
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gestopt waren met dat evenement
Ik ook idd, zeker als je dus halverwege aan de beurt bentquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, dan zou ik ook het hakken-stuk kiezen.
Kijk, Armenië pakt ‘ie als Armenië, en de 13 van Estland als Estland, maar de 5 van Tsjechië en 6 van Oostenrijk ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het wel goed met een stem op Tsjechië en Noorwegen
Het is meestal wel de gewoonte dat Nederland als 1 van de laatste 2 wordt aangekondigdquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland zal wel weer als laatste worden genoemd.
Dat is geen shocking NQ.quote:
Is dat niet omdat je maar 1 keer mag stemmen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Kijk, Armenië pakt ‘ie als Armenië, en de 13 van Estland als Estland, maar de 5 van Tsjechië en 6 van Oostenrijk ook
[ afbeelding ]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Kijk, Armenië pakt ‘ie als Armenië, en de 13 van Estland als Estland, maar de 5 van Tsjechië en 6 van Oostenrijk ook
[ afbeelding ]
Altijd tegen onsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is meestal wel de gewoonte dat Nederland als 1 van de laatste 2 wordt aangekondigd
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn een zekerheidje, geen zorgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef Arizona het volgende:
Als ze ons maar niet weer als laatste doen want dan word ik weer stiknerveus
Je mag 20 keer stemmen, maar mijn eerste stem was al naar 5quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je maar 1 keer mag stemmen?
Die vloek begon in 2013quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |