Zo’n ABBA tribute door artiesten die het ESF niet gehaald hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Krijgen we dan straks ook een “net-niet” ABBA?
San Remo praktijkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Redefine het volgende:
Nou ja ze doen hard hun best om er ook de langste live show ter wereld van te maken. Over tien jaar zijn we om halfdrie klaar.
Het is allemaal net nietquote:
Die kaars ging alleen redelijk snel uit toen 't allemaal bekender werdquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij een van de schrijvers/producers vooral heel erg naast zijn schoenen is gaan lopen. Die denkt echt dat zij toen net zo groot waren als de wereldsterren van nu.
Als je maar gedraagtquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Modjes hebben me uit het live-topic getrapt, dus ik kom hier maar juichen dadelijk.
De meesten van dat soort acts houden het ook maar één album vol. Je hebt one hit wonders, maar bijna net zoveel one album wonders. Ace of Base was toen wel echt goed, maar er komt altijd wel weer wat anders voor in de plaats.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kaars ging alleen redelijk snel uit toen 't allemaal bekender werd
Ja dacht ook dat dit voor de finale was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Dit hadden ze moeten bewaren voor de finale
Ik had alleen een mening over mensen die nu moeten komen melden dat ze 20x op Israël hebben gestemd, terwijl ze zich anders nooit in ESF laten zien.quote:
Ik zit ze hier thuis juist van zelfpijperij te betichten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Zweden heeft het zich wel aangetrokken dat 'iedereen' een 'hekel' aan ze heeftVind ze heel bescheiden dit jaar.
Wel veel zelfspot.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zit ze hier thuis juist van zelfpijperij te betichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |