TV1 ?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Zender gevonden die he uitzendt, Noorwegen nu.
Vaak nog langer dan eindeloosquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef pullup het volgende:
Ga de uitslag morgen wel kijken![]()
Dit duurt altijd eindeloos in mijn herinnering
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef pullup het volgende:
Ga de uitslag morgen wel kijken![]()
Dit duurt altijd eindeloos in mijn herinnering
Slaap lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.
Ik gun het Joost maar mezelf nog meerquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.
Ze konden geen halfnaakte mannen in het zwart vindenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Prisha het volgende:
Waarom al die miscrofoons by België. Vragen vragen
10quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze konden geen halfnaakte mannen in het zwart vinden
Ja.. en integrale ondertiteling? Dat is ook voor het eerst.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef D. het volgende:
Wel raar dat ze van Joost alleen het laatste stukje laten zien
Daar heeft ie denk ik zelf voor gekozen? Dacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef D. het volgende:
Wel raar dat ze van Joost alleen het laatste stukje laten zien
Ja.. vind ik dan weer net iets te overdreven....quote:
Ik vind het lachenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. vind ik dan weer net iets te overdreven....maar het past bij zijn act denk ik dan maar,
Niet al te lang meer hoop ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef chufi het volgende:
Now ... hoe lang moeten we wachten deze keer ....?
Oops ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:21 schreef Prisha het volgende:
De herreyS! Die heb ik vorig jaar live gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feestquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feest
Oh je was erbijquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feest
Het verbaast me al dat ie met dat nummer door is, mssn het geluk van de laatste act en dat einde van het nummer voor de collage gebruikt is, maar hij klonk behoorlijk zwak, alsof ie schuurpapier in zn keel had zitten.quote:
Eens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ie met dat nummer door is, mssn het geluk van de laatste act en dat einde van het nummer voor de collage gebruikt is, maar hij klonk behoorlijk zwak, alsof ie schuurpapier in zn keel had zitten.
Ik zie hem liever met de minder mainstream muziek , dat spreekt me ook meer aan. Dit was wel een heel gelikt nummer. Maar het zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:36 schreef chufi het volgende:
Het is denk ik vooral de promotie die ie heeft gemaakt en weten te realiseren en ja dat hakken spreekt toch een groot publiek aan
Ja we gaan verder wel zien ... er is wel support her en derquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem liever met de minder mainstream muziek , dat spreekt me ook meer aan. Dit was wel een heel gelikt nummer. Maar het zit goed in elkaar.
Ik vind het een toffe gast en ik vind zijn muziek ook wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we gaan verder wel zien ... er is wel support her en der
lolquote:
Witch ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe gast en ik vind zijn muziek ook wel leuk
Mijn steun heeft hij, ik kan alleen niet stemmen .
En anders mag Bambie Thug van mij winnen.
1e uitvoering?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik maandag een filmpje van de 1e uitvoering zag dacht ik dat ze in de lucht hing ....
De gelekte rehearsel maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1e uitvoering?![]()
Of bedoel je afgelopen dinsdag?
Ik lig daar echt niet van wakker hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef chufi het volgende:
En Belgie hoeft niet moeilijk te doen om op zichzelf te stemmen .. Nederland dus... sorry Saar
Was als de tv uitzending op dinsdag .. maar toen had ik nog niet alles gezien en leek het of ze vloog ... camera-standpunten etc .. later heb ik meer gezien en wist ik beterquote:
slaap lekker Saarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik lig daar echt niet van wakker hoor
Als je 15 microfoons om je heen hebt moet je wel meer noten goed raken eh....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik lig daar echt niet van wakker hoor
Kunnen we weer gewoon met ons leven doorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
Is de vrijdag na Hemelsvaart nog van bijzondere betekenis?
Das een mooikequote:
Scholen maken de brug en zijn dichtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
Goedemorgenquote:
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het is prachtig en heerlijk buiten!
Kom net terug van een ritje Duitsland... ff shoppen
Ik heb van iedere meter onderweg genoten. Het is dan ook wel een prachtige route van hier uit.. bossen, heuvels, velden.. onNederlands bijna.. en met de zon door de bomen. Het was een heerlijk ritje.
Benzine 1.86quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd![]()
maarree..shoppen in Duitsland? Loont dat? Ik heb er een paar maandjes terug een tijdje gewerkt maar niet veel van meegekregen van prijzen en zo
Hier ookquote:
Pas je op.. dat je er niet tussen komtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo lekker even de klapdeuren opendoen
Dat scheelt wel iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Benzine 1.86
Rum (spiced) 6.95 (o.75 ltr)
Cigaretten 5 euro goedkoper per pakje !!
En dan de gewone boodschappen ook zo'n 20% goedkoper
En persoonlijke verzorging... zo'n beetje minder als de helft.
heerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo lekker even de klapdeuren opendoen
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas je op.. dat je er niet tussen komt
En goedemorgen
Hier een stukje uit de Gelderlander.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat scheelt wel idd![]()
Damn. Ik had wat pv kunnen inslaan dus.
zo zegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier een stukje uit de Gelderlander.
https://www.gelderlander.(...)f-asociaal~abf513d0/
En kwalitatief ook beter hè. In Duistsland zit er ook geen water in je vlees gespoten.. dus krimpt je vlees neit..en ook nog eens goedkoper.quote:
rustaaaaag...denk om de bloeddrukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En kwalitatief ook beter hè. In Duistsland zit er ook geen water in je vlees gespoten.. dus krimpt je vlees neit..en ook nog eens goedkoper.
Echt bizar hoor.
Die klote roverheid hier maakt alles kapot
Ja.. en dan heb je er maar 20.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:13 schreef Prisha het volgende:
Wat?? Een pakje sigaretten kost 11 euro? Serieus? 22 gulden?
50 guldenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. en dan heb je er maar 20.
Pakje shag? Voor een pakje shag van 50 gram betaal je geen 17 euro meer, maar 24,62 euro.Sinds 1 April.
50 gulden voor een normaal pakje shag !!
Klopt. Maar dan nog is het hier 1/3 duurder .quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Een verschil met Duitse supermarkten is wel dat hier de kortingen bij aanbiedingen veel groter zijn.
‘1 + 1 gratis’ zul je in Duitsland niet zien.
Is ook een mooie plantquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd om de tabaksplant te gaan zaaien
Eensch. Een vriend van mij heeft zaadjes gekocht tijdje terug, weet niet of hij ze al geplant heeft.quote:
Nee een Nicotiana tabacumquote:
Alleen zijn daar geen leuke liedjes overquote:
Bookmakersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:29 schreef pullup het volgende:
De bookies geloven er ook minder in![]()
https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bookmakers![]()
Dat is helemaal smerig tuig die zijn alleen maar bezig met geld
Moeten ook leven he. En het ging me meer om Joost natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bookmakers![]()
Dat is helemaal smerig tuig die zijn alleen maar bezig met geld
Die jongens zijn vaak best creatief hoor,quote:
Met hem komt het sowieso wel goed ,ook met een lagere plek bij de bookmakersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeten ook leven he. En het ging me meer om Joost natuurlijk
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die jongens zijn vaak best creatief hoor,
met honkbalknuppel en knieschijven bijvoorbeeld
Okquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met hem komt het sowieso wel goed ,ook met een lagere plek bij de bookmakers
Lucratiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, real had weer eens een scheidsrechter omgekocht
https://www.voetbalprimeu(...)yern-en-de-ligt.html
https://www.bild.de/sport(...)c671b9b56a5c97b951bd
Vast in Limburg ook welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.hln.be/wetens(...)t-best-aan~a1cd904b/
T is me meteen partij druk hier in de stad weerquote:
Levensgevaarlijk zo af en toe hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is me meteen partij druk hier in de stad weer
Kom hier anders een tijdje staan, eens kijken hoeveel van die wielerterroristen je tegenkomt op een dag als vandaag. En vooral hoe die de verkeersregels interpreterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk zo af en toe hier![]()
Wie er heeft verzonnen ze e-bikes te gaan verhuren mogen ze ook opsluiten wegens poging tot doodslag
Ik heb zomaar het vermoeden dat ik 'not impressed' ga zijn vergeleken met de situatie hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom hier anders een tijdje staan, eens kijken hoeveel van die wielerterroristen je tegenkomt op een dag als vandaag. En vooral hoe die de verkeersregels interpreteren
Ik denk dat het op dat onderdeel redelijk een gelijkspel wordt, of een kleine overwinning voor hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat ik 'not impressed' ga zijn vergeleken met de situatie hier
Heb je wel eens wat toeristen families op e-bikes zien ploeteren door een verder al propvolle verkeersader?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op dat onderdeel redelijk een gelijkspel wordt, of een kleine overwinning voor hier
Qua drukte in het algemeen win jij met gemak
Hij blèrde wat tegen de Israelische inzendingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef Troel het volgende:
Er schijnt een incident te zijn geweest met Joost was net op het nieuws. Weten we hier al meer?
Voor mensen uit de rampstad wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef pullup het volgende:
Maastricht is toch gewoon als een landweggetje met wat afslagen
Dat ze gewoon antwoord moest geven op de vraag of ze de rest niet in gevaar bracht ... Uiteindelijk antwoordde ze met dat er geen probleem is omdat er zoveel extra beveiliging is ingezet ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij blèrde wat tegen de Israelische inzending
Eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze gewoon antwoord moest geven op de vraag of ze de rest niet in gevaar bracht ... Uiteindelijk antwoordde ze met dat er geen probleem is omdat er zoveel extra beveiliging is ingezet ...
Jaja het mag wat kosten.. Ik zou zeggen .. stuur Israel ff een vette rekening.. die hebben nog wel een miljardje over
Er gaan nu allerlei geruchten de ronde dat er nog iets heeft plaatsgevonden en dat we mogelijk gediskwalificeerd worden ...quote:
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaan nu allerlei geruchten de ronde dat er nog iets heeft plaatsgevonden en dat we mogelijk gediskwalificeerd worden ...
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~adf7cc86/quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat had ik gemist
Dat zou wel treurig zijn zeg
Gezien hoe ze bewegen, echtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef pullup het volgende:
Ze zijn echt suf @:marcb1974
https://www.instagram.com/p/C6LoCV_vfYF/?hl=nl&img_index=3
Beetje als een toerist op een e-bike
Die schijn je niet snel te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef pullup het volgende:
Dit is een hazelmuisjeDie koken echt nu pas uit hun winterslaap van een maandeje of 6/7
[ afbeelding ]
Ovenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r viel zomaar een 730gr zoetgemarineerdesparerib in mijn mandje
Nu zit ik met een dilemma:
Optie 3 BBQ, ..zo'n gedoe
Optie 2 Oven ..zo'n puinhoop
Optie 1 Magnetron.. oftewel; optie geen.
Die marinade drupt er dan van af... en dan moet ik dat óók weer schoonmakenquote:
Ovenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r viel zomaar een 730gr zoetgemarineerdesparerib in mijn mandje
Nu zit ik met een dilemma:
Optie 3 BBQ, ..zo'n gedoe
Optie 2 Oven ..zo'n puinhoop
Optie 1 Magnetron.. oftewel; optie geen.
Broeden kan ook wellicht jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm twee keer oven....
Maar een fikkie stoken heeft ook wel wat... ik laat het nog even broeden
Zeker... en ik broed ook wat uit: Zit nu aan au bain Marie te denken...en dan even kort heftig grillenquote:
Hoe werkt dat dan met de marinade ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker... en ik broed ook wat uit: Zit nu aan au bain Marie te denken...en dan even kort heftig grillen
Goede vraagquote:
Sparerib op het rek. Plaat laag in de oven. Hoef je alleen de plaat extra schoon te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die marinade drupt er dan van af... en dan moet ik dat óók weer schoonmaken
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sparerib op het rek. Plaat laag in de oven. Hoef je alleen de plaat extra schoon te maken
Wat is dat groene?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede vraag
Daar was ik nog niet helemaal uit maar dacht zoiets van... in de verpkakking in bad, trekt de marinade ook lekker in.
En dan uit de verpakking de marinade apart gieten en dat ding ekkes onder de grill /
[ afbeelding ]
Ik gok peterseliequote:
Geen idee, dat moet je aan Inge vragen. Al lijkt het peterselie.quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan Inge vragen. Al lijkt het peterselie.
Lijkt meer op tijm vind ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij nader inzien... ga ik nu naar rozemarijn:
[ afbeelding ]
Da a's waren in de aaanbiedingquote:
quote:
Mafkees.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
Nog geen extra nieuws omtrent Joost![]()
Hij schijnt ook wat gemept te hebben naar iemand die lelijke dingen over zijn ouders zei
Provocerend gedrag van de Israelische delegatie pers/fans , die zijn de hele week al smerig bezig hoor ik van meerdere personen daar .. ook bij andere artiesten ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
Nog geen extra nieuws omtrent Joost![]()
Hij schijnt ook wat gemept te hebben naar iemand die lelijke dingen over zijn ouders zei
Las ik ook jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Provocerend gedrag van de Israelische delegatie pers/fans , die zijn de hele week al smerig bezig hoor ik van meerdere personen daar .. ook bij andere artiesten ...
tis gewoon een puinhoopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Las ik ook jaEr waren er meer die het met die delegatie helemaal gehad hebben
Songfestifaalquote:
Dat is zeg maar de ruwe huid van het "smeden". Dat stuk is niet gepolijst en geslepen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit![]()
Ik zit naar dat mes te kijken…
[ afbeelding ]
Wat is dat blauwe op het mes?
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is zeg maar de ruwe huid van het "smeden". Dat stuk is niet gepolijst en geslepen.
Wij weten het ook nog niet ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
ik heb wat gehoort van julie zanger
ik weet niet wat gebeurd is
Een klein relletjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
ik heb wat gehoort van julie zanger
ik weet niet wat gebeurd is
Filmpje staat op X dat die meneer Joost beschuldigt van wegblijven op het podiumquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
filmpje krijgen we te zien, want deze pers-meneer uit Israel beschuldigt Joost ergens van
[ afbeelding ]
Die lacht in zijn vuistje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
filmpje krijgen we te zien, want deze pers-meneer uit Israel beschuldigt Joost ergens van
[ afbeelding ]
quote:
Een lekkere trol zo te zienquote:
Nou een beetje de verwachtte lui daarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
Eenbs even dat topic opzoeken, zal wel goed losgaan
Geniaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Who knew... Europappa blijkt de splijrzwam van Europa
[ x ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam er pas een dik uur achter dat dit al uren speelt
Waarom wist je het niet eerder dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hele middag bezig geweest hierquote:
haha jaaa goa het is klaar voor ned..... had al langer bedenkingen tegen het songfestival.. geneuzel met politiek ipv kijken/ luisteren naar de politiekquote:
Ja wie weet is het wel de laatste editie ... denk wel dat er wat moet veranderen ... want zoals de organisatie nu alles verdoezeld en censureert is niet meer normaalquote:
Wil je nou beweren dat er andere dingen zijn die voorgaan................quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hele middag bezig geweest hier![]()
bureau aan gort geslagen![]()
, antieke stoel die al jaren in de weg stond in de garage ook
![]()
heel veel opgeruimd in huis en naar het milieupark gebracht![]()
![]()
![]()
zo fijn om op te ruimen
Eens..... hadden ze een statement naar buiten gebracht was dat gespeculeer en boe geroep wellicht minder geweest..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet is het wel de laatste editie ... denk wel dat er wat moet veranderen ... want zoals de organisatie nu alles verdoezeld en censureert is niet meer normaal
moet een beetje lachen hier maar uhm ja! hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat er andere dingen zijn die voorgaan................
ja.... pffquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik al die jaren niet het ESF heb gekeken.
Belangen, alles gaat om geld en politiek met dit soort wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.... pff
zou om de muziek moeten gaan....... ook al weet je dat dat niet zo is...
Noem eens een aantal goede liedjes die hebben meegedaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.... pff
zou om de muziek moeten gaan....... ook al weet je dat dat niet zo is...
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede liedjes die hebben meegedaan?
Nietes, topnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |