TV1 ?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Zender gevonden die he uitzendt, Noorwegen nu.
Vaak nog langer dan eindeloosquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef pullup het volgende:
Ga de uitslag morgen wel kijken![]()
Dit duurt altijd eindeloos in mijn herinnering
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef pullup het volgende:
Ga de uitslag morgen wel kijken![]()
Dit duurt altijd eindeloos in mijn herinnering
Slaap lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.
Ik gun het Joost maar mezelf nog meerquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 20 km gelopen, dus lees het morgen wel.
Ze konden geen halfnaakte mannen in het zwart vindenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Prisha het volgende:
Waarom al die miscrofoons by België. Vragen vragen
10quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze konden geen halfnaakte mannen in het zwart vinden
Ja.. en integrale ondertiteling? Dat is ook voor het eerst.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef D. het volgende:
Wel raar dat ze van Joost alleen het laatste stukje laten zien
Daar heeft ie denk ik zelf voor gekozen? Dacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef D. het volgende:
Wel raar dat ze van Joost alleen het laatste stukje laten zien
Ja.. vind ik dan weer net iets te overdreven....quote:
Ik vind het lachenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. vind ik dan weer net iets te overdreven....maar het past bij zijn act denk ik dan maar,
Niet al te lang meer hoop ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef chufi het volgende:
Now ... hoe lang moeten we wachten deze keer ....?
Oops ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:21 schreef Prisha het volgende:
De herreyS! Die heb ik vorig jaar live gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feestquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feest
Oh je was erbijquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel leuk. Bij het Eurovisie songfestival feest
Het verbaast me al dat ie met dat nummer door is, mssn het geluk van de laatste act en dat einde van het nummer voor de collage gebruikt is, maar hij klonk behoorlijk zwak, alsof ie schuurpapier in zn keel had zitten.quote:
Eens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat ie met dat nummer door is, mssn het geluk van de laatste act en dat einde van het nummer voor de collage gebruikt is, maar hij klonk behoorlijk zwak, alsof ie schuurpapier in zn keel had zitten.
Ik zie hem liever met de minder mainstream muziek , dat spreekt me ook meer aan. Dit was wel een heel gelikt nummer. Maar het zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:36 schreef chufi het volgende:
Het is denk ik vooral de promotie die ie heeft gemaakt en weten te realiseren en ja dat hakken spreekt toch een groot publiek aan
Ja we gaan verder wel zien ... er is wel support her en derquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hem liever met de minder mainstream muziek , dat spreekt me ook meer aan. Dit was wel een heel gelikt nummer. Maar het zit goed in elkaar.
Ik vind het een toffe gast en ik vind zijn muziek ook wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we gaan verder wel zien ... er is wel support her en der
lolquote:
Witch ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe gast en ik vind zijn muziek ook wel leuk
Mijn steun heeft hij, ik kan alleen niet stemmen .
En anders mag Bambie Thug van mij winnen.
1e uitvoering?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik maandag een filmpje van de 1e uitvoering zag dacht ik dat ze in de lucht hing ....
De gelekte rehearsel maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1e uitvoering?![]()
Of bedoel je afgelopen dinsdag?
Ik lig daar echt niet van wakker hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef chufi het volgende:
En Belgie hoeft niet moeilijk te doen om op zichzelf te stemmen .. Nederland dus... sorry Saar
Was als de tv uitzending op dinsdag .. maar toen had ik nog niet alles gezien en leek het of ze vloog ... camera-standpunten etc .. later heb ik meer gezien en wist ik beterquote:
slaap lekker Saarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik lig daar echt niet van wakker hoor
Als je 15 microfoons om je heen hebt moet je wel meer noten goed raken eh....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik lig daar echt niet van wakker hoor
Kunnen we weer gewoon met ons leven doorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
Is de vrijdag na Hemelsvaart nog van bijzondere betekenis?
Das een mooikequote:
Scholen maken de brug en zijn dichtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
Goedemorgenquote:
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het is prachtig en heerlijk buiten!
Kom net terug van een ritje Duitsland... ff shoppen
Ik heb van iedere meter onderweg genoten. Het is dan ook wel een prachtige route van hier uit.. bossen, heuvels, velden.. onNederlands bijna.. en met de zon door de bomen. Het was een heerlijk ritje.
Benzine 1.86quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd![]()
maarree..shoppen in Duitsland? Loont dat? Ik heb er een paar maandjes terug een tijdje gewerkt maar niet veel van meegekregen van prijzen en zo
Hier ookquote:
Pas je op.. dat je er niet tussen komtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo lekker even de klapdeuren opendoen
Dat scheelt wel iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Benzine 1.86
Rum (spiced) 6.95 (o.75 ltr)
Cigaretten 5 euro goedkoper per pakje !!
En dan de gewone boodschappen ook zo'n 20% goedkoper
En persoonlijke verzorging... zo'n beetje minder als de helft.
heerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo lekker even de klapdeuren opendoen
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas je op.. dat je er niet tussen komt
En goedemorgen
Hier een stukje uit de Gelderlander.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat scheelt wel idd![]()
Damn. Ik had wat pv kunnen inslaan dus.
zo zegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier een stukje uit de Gelderlander.
https://www.gelderlander.(...)f-asociaal~abf513d0/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |