Vind ik juist nietquote:
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gok is met de hakken over de sloot door.
Valt mij ook op. Zang zit wel goed dit jaar bij de meesten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sloot die net op de vloer werd geprojecteerd?
Is wel makkelijker dan condooms...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Zoveel landen hebben dit jaar een prima zanger/zangeres gestuurd, maar allemaal met zaaddodende nummers.
Vrees dat die uitgefloten worden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
Ben eerlijk gezegd meer nerveus voor Israël straks
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Zucht... nota bene uit mijn provincie maar ik vind het liedje zo slecht.
Ik vind het aan de ene kant wel aardig, maar aan de kant ook wel erg oubollig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Hoe rijk denk je dat ik benquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan gewoon op Joost stemmen vanavond
Dit wordt vast gedraaid in alle clubsquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Is dit jullie Marga Bult?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |