Mag ik de mitrailleurgeluiden naquote:
Zou mooi zijn moest Israel winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Ook een gezellige bedoeling bij het Songfestival omdat een Israëlisch meisje een liedje komt zingen.
Wordt tijd dat ze die fascistische haatmarsen kort en klein gaan slaan, de haat wat je ook ziet op de socials voor Joden is ziekmakend, het is wachten op de eerste lynch partijen.
Ik hoop echt dat ze doorgaat naar de finale. Het songfestival heeft niks te maken met dat conflict.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Ook een gezellige bedoeling bij het Songfestival omdat een Israëlisch meisje een liedje komt zingen.
Wordt tijd dat ze die fascistische haatmarsen kort en klein gaan slaan, de haat wat je ook ziet op de socials voor Joden is ziekmakend, het is wachten op de eerste lynch partijen.
Het zijn Martijntjes, dus honderduizenden nuquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Van net nog honderden naar duizenden?
[ x ]
Wees er trots op, 'strijders'.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Goed initiatiefquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef Montagui het volgende:
Niet meer dan logisch. Goeie actie.
[ x ]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dit gaat helemaal niet over Palestina.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef Benny het volgende:
Ah, Bungehuis en Maagdenhuis protesten van 2015 all over again
quote:Het Maagdenhuis werd landelijk bekend toen het in mei 1969 vijf dagen lang (16 t/m 21 mei) werd bezet door studenten die inspraak eisten in het universiteitsbestuur.
Is dat zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |