Heel slim van de politie, als ik ze een bepaalde richting op zou willen hebben zou ik ze daartoe ook stimuleren door agenten klaar te zetten op de plekken waar je ze niet wilt hebben.quote:Stoet slaat telkens onverwachte richtingen in ofwel waar de politie niet klaarstaat
Doodeng volk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:
De route gaat langzaam maar zeker weer naar de UvA gebouwen…[ x ]
Je weet een beetje hoe het centrum van Amsterdam in elkaar zit?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heel slim van de politie, als ik ze een bepaalde richting op zou willen hebben zou ik ze daartoe ook stimuleren door agenten klaar te zetten op de plekken waar je ze niet wilt hebben.
Die gast rechts was er gister ook. Barstte bijna in huilen uit nadat een ME'er de lange lat op zijn been had geland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik geef mijn leven voor Hamas”. Jongens toch. Waar gaat dit heen.
quote:Ze debatteren niet over Gaza en Israël, ze maken de boel kapot en vallen de politie aan die de orde wil herstellen. Negentig procent van de mensen vindt dat idioot, behalve op de universiteit.
Daar heerst angst om te benoemen wat je ziet, namelijk: dat er soms geen verschil is tussen een hooligan en een student.
Als je gaat rellen en huisraad vernielt, moet je niet verbaasd zijn dat je een brandspuit in je nek krijgt of nachtelijk bezoek van een shovel als je met je tentje de doorgang belemmert.
Stoer doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Wat een rare bedoening eigenlijk. Protesteren maar niet willen communiceren anders dan wat voorgekauwd wordt via een megafoon of voorganger.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Nou, dan de inhoud. Wie begon er met festivalgangers neermaaien en complete dorpen gijzelen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hier online ontzettend weinig bijval voor de demonstranten. Jullie hebben het allemaal maar over de vorm en nauwelijks tot niet over de inhoud. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier volle magen hebben, gevuld met tenderloin en pulled pork. Jullie kunnen je gewoon niet identificeren met het leed van de Palestijnen.²
Allemaal geïmporteerd uit de VS.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Waar het in 1980 begon, het Waterlooplein en de Blauwbrug…
[ afbeelding ]
Tegen de woningnood demonstreren is geïmporteerd uit de VSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |