Op een lege maag kunnen we daar toch niet heen? We zouden daar verhongerd en uitgedroogd aankomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hier online ontzettend weinig bijval voor de demonstranten. Jullie hebben het allemaal maar over de vorm en nauwelijks tot niet over de inhoud. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier volle magen hebben, gevuld met tenderloin en pulled pork. Jullie kunnen je gewoon niet identificeren met het leed van de Palestijnen.²
Welke inhoud? Moet ik nou echt mededogen gaan tonen met die verzameling terroristen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie hier online ontzettend weinig bijval voor de demonstranten. Jullie hebben het allemaal maar over de vorm en nauwelijks tot niet over de inhoud. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier volle magen hebben, gevuld met tenderloin en pulled pork. Jullie kunnen je gewoon niet identificeren met het leed van de Palestijnen.²
Vrijheid om ongelovigen af te slachten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Vrijheid en Libanon etc in 1 zin noemen? Hoe dan?
Daarom heb je sterke armen nodig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Op een lege maag kunnen we daar toch niet heen? We zouden daar verhongerd en uitgedroogd aankomen.
Is me ook al opgevallen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Verwarring met Liberia 🙂quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Vrijheid en Libanon etc in 1 zin noemen? Hoe dan?
Wat dat betreft ben ik dankbaar om in het vrije Westen te wonen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vrijheid om ongelovigen af te slachten.
Ik voel helemaal niks voor de islamistische wereld, alleen plezier als hun almachtige god machteloos is. Iedereen die niet geïndoctrineerd is vanaf de geboorte weet natuurlijk dat god(en) onzin is. Wel sneu dat ze in die onzin geloven en hun harten gevuld zijn met haat jegens andersdenkenden. Ik heb geen haat maar zie wel dat een hopeloos zooitje is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Tijd om uit je comfortzone te stappen maat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het topics openen, maar dat nieuws verdient een eigen topic.
Bang voor pepperspray in hun ogen? Die bedekken ze toch niet!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)dekt-gezicht-anoniem
[..]
Denk niet dat werkgevers zitten te wachten op ordinaire relschoppers....
De you are either with us or against us retoriek is niet voorbehouden aan deze groep. Sterker nog, dat is iets wat heel veel groepen roepen. Nogmaals: de vorm is ondergeschikt aan de inhoud. Ik zou graag zien dat je het intellect wat je jezelf toedicht hiervoor zou gebruiken. We kunnen samen zoveel meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:38 schreef OllieA het volgende:
Dat is niet erg inclusief, en getuigt al helemaal niet van kritisch denken. Het riekt naar neo-marxistiese dialektiek (en precies in deze spelling).
De Afro-Amerikaanse vrijheidsstrijd extrapoleren op een stel salafisten en woke studenten in Nederland...quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Moet aan de andere kant ook weer aan dit denken:
[ afbeelding ]
De boerenprotesten werden ook onsympathiek bevonden door een groot deel van het land, en toch wonnen ze ontzettend veel zetels daarna. Het hoeft allemaal niet heel veel te zeggen.
Volgens @Harvest89 valt het best wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is me ook al opgevallen.
Wat een haatreacties.
Ja, dat leed doet er even niet toe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel banden heeft de UvA met groepen in Darfur?
Geen Israël bij betrokken, noone cares. Ook al is het wel een echte genocide.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel banden heeft de UvA met groepen in Darfur?
Daar brandt @VoMy zijn vingers sowieso niet aan, Darfur. Dan moet er kritiek komen op de radicale politieke islamitische beweging daar, en dan loopt het even knel in de bovenkamer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen Israël bij betrokken, noone cares. Ook al is het wel een echte genocide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |