Duidelijk 👍quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt die add-on gewoon aan en uit zetten met behoud van je 50% korting op het hoofdabonnement. Dat werd een aantal keer bevestigd op X:
[ x ]
quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:21 schreef Omega het volgende:
Drie jaar geleden nam ik een maand abo op Discovery voor de OS. Je kon toen gewoon elke sport zien die op dat moment bezig was (soms zonder commentaar). Begrijp ik nu goed dat dit gewoon onder de standaard HBO Max abo valt? Of is dat een beperkt aantal sporten en voor alle sporten tijdens de OS weer een sport abo nodig?
https://www.rtl.nl/entert(...)x?redirect=rtlnieuwsquote:De Olympische Spelen van Parijs zijn ook te volgen via HBO Max. Alle sporten worden live uitgezonden en zijn terug te kijken, heeft de streamingdienst maandag bekendgemaakt tijdens een perspresentatie.
De meeste content is gewoon een beetje tijdverdrijf ja. Dat er serieus mensen meedoen aan die eating with my ex shit. Staan ook tot in de treurnis online nu, je moet haar willen voor je 5 minutes of fame. Sowieso valt op hoe oud sommige afleveringen van series eigenlijk zijn, maar ik kijk ook nooit discovery/tlc op tv.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:36 schreef Basp1 het volgende:
Niet makkelijk te vinden de nieuwe content van discovery maar wel weer een paar afleveringen van wat goudzoekende brassers gekeken.
Bij wielrennen is dat tegenwoordig geen zekerheidje meer hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 03:38 schreef superniger het volgende:
Overigens kijk je sport gewoon op 'de Belg.'
Ik blijf verbaast: wie wil dit in Godsnaam zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij series kan je dieper kijken. Ik heb nu de parels "My cat from hell" en "How it's made" als suggestie erbij. En ik heb echt een enorme lading aan autoshows en TLC zut gezien.
Er zal een reden voor zijn dat een hoop van die shows 20+ seizoenen hebben he.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik blijf verbaast: wie wil dit in Godsnaam zien?
Ja, leuk, die handvol dingen die daar te zien zijn soms wel inderdaad. Maar zelfs met VPN nauwelijks te doen om terug te kijken zonder dat je het hebt opgenomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 03:38 schreef superniger het volgende:
Overigens kijk je sport gewoon op 'de Belg.'
Hopelijk gaat dit net zo goed werken als de Eurosportsite, ik ben er bang voorquote:Op woensdag 12 juni 2024 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtl.nl/entert(...)x?redirect=rtlnieuws
Ikquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik blijf verbaast: wie wil dit in Godsnaam zien?
Je hebt toch VRT max.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, die handvol dingen die daar te zien zijn soms wel inderdaad. Maar zelfs met VPN nauwelijks te doen om terug te kijken zonder dat je het hebt opgenomen.
Het valt me niet tegen. Sport-tabje en meteen het event wat ik zocht. Per sport zoeken gaat ook best soepeltjes.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dit net zo goed werken als de Eurosportsite, ik ben er bang voor
Bij Eurosport ga je gewoon naar https://www.eurosport.nl/watch/*naamvandesport*/ en je hebt alles, het kan echt niet makkelijker. Hopelijk gaat HBO het dus niet verstoppen in allerlei menus en dergelijken (zonder ook een directe link). En natuurlijk neem ik aan dat je ook gewoon de taal kunt kiezen.
We maken altijd grapjes over dat belgen beetje achter lopen enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
HBO MAX sinds gisteren officieel in Belgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |