Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattigquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem heel innemend op beeld. Hij is een hartenwinner. Z'n hoofd en charisma is bijna genoeg staging.
Ja, je voelde dat zijn hele ziel en zaligheid hierin zitquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem heel innemend op beeld. Hij is een hartenwinner. Z'n hoofd en charisma is bijna genoeg staging.
Dus dat, dan is een finale plek niet gelijk evident.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef prunus het volgende:
[..]
😂
Joost was top! Echt goed optreden en hele zaal ging los. Meer dan bij alle andere acts. 🥰
die was echt grootsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Wertha het volgende:
De reactie vanuit de zaal gaat extra stemmen opleveren voor Europapa.
Ze hadden beter één keer hakken kunnen doen ja, maar dat kan denk ik niet.quote:
Ik snap helemaal dat je schattig zegt. De dichtgeknepen oogjes, de glimlach. Alles aan hem was schattig en innemend.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
Dat mag de delegatie zelf kiezen dus hij wil dit nu zelf vermoed ik. Hij zal z'n redenen hebben. En dan zaterdag het feest denk en hoop ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef TLC het volgende:
Als ik Joost was zou ik zaterdag aandringen op een andere recap
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef d_elise het volgende:
Zei Cornald nou dat zaterdag misschien een ander clipje in de recap zit of heb ik dat verkeerd gehoord? Want dat mag toch niet?
Grappig, ik vind hem juist niet veel charisma hebben. Komt een beetje gemaakt over alles wat hij doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
Appie zat toch gewoon op de bank?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |