Staging blijft mwah.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Best wel waardeloos, uitvoering met de graphics op de achtergrond, heel erg retro en blokkerig.
De zaalquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Same.
Ik vond het magisch.
Het hypere.
Het feest.
De blijdschap.
De emotie.
Het publiek.
Ik dacht deze post te zien op het scherm achter hem, samen met de foto waar hij samen met zijn vader en moeder op staat.quote:
Mag hopen dat ze de inspraak bij hebben de volgende keerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef TheArt het volgende:
Recap blijft zo jammer. Niet dat het vanavond uitmaakt, maar zaterdag kan het wel een verschil maken.
Ik snap de keuze ook niet. Kom gewoon door met het hakken of dansje van Europapa.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef TheArt het volgende:
Recap blijft zo jammer. Niet dat het vanavond uitmaakt, maar zaterdag kan het wel een verschil maken.
Klopt, die foto is te zien!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht deze post te zien op het scherm achter hem, samen met de foto waar hij samen met zijn vader en moeder op staat.
Maar ook die notitie?quote:
Ja aan de linkerkant hè? En ik dacht rechts dat stukje tekst te zien wat hij vandaag op z’n stories zette.quote:
Oh sorry ik dacht dat je de foto had gequote. Notitie heb ik gemist alle chaos.quote:
Hoop echt dat dat zaterdag anders is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de keuze ook niet. Kom gewoon door met het hakken of dansje van Europapa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |