Ze hadden beter één keer hakken kunnen doen ja, maar dat kan denk ik niet.quote:
Ik snap helemaal dat je schattig zegt. De dichtgeknepen oogjes, de glimlach. Alles aan hem was schattig en innemend.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
Dat mag de delegatie zelf kiezen dus hij wil dit nu zelf vermoed ik. Hij zal z'n redenen hebben. En dan zaterdag het feest denk en hoop ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef TLC het volgende:
Als ik Joost was zou ik zaterdag aandringen op een andere recap
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef d_elise het volgende:
Zei Cornald nou dat zaterdag misschien een ander clipje in de recap zit of heb ik dat verkeerd gehoord? Want dat mag toch niet?
Grappig, ik vind hem juist niet veel charisma hebben. Komt een beetje gemaakt over alles wat hij doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens ja, zijn humor is niet per se de mijne, maar zoveel charisma en uitstraling. Echt heel schattig gedaan (ja raar woord, maar toch vond ik het schattig)
Appie zat toch gewoon op de bank?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?
Bij het eerste fragment zag ik hem niet.quote:
Vogelgriepquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is de vogel gevlogen of mogen er max 2 mensen op de bank?
Denk dat de rest even was opgestaan om plaats te maken omdat hij gisteren in de doorloop te laat bij de greenroom aankwam voor de recap.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het eerste fragment zag ik hem niet.
Recap stukjes mag je aanpassen voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef d_elise het volgende:
[..]
Omdat alles hetzelfde moet zijn als in de halve finale dacht ik..
Scherpquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Best wel waardeloos, uitvoering met de graphics op de achtergrond, heel erg retro en blokkerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |