Lekker, zit me vol te proppen met toastjes en vreterij. Hebbie er zin an?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgdquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, zit me vol te proppen met toastjes en vreterij. Hebbie er zin an?
Wat is je top drie van vanavond?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks is nuquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgd
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef TLC het volgende:
Die Griek lijkt een beetje op put the lotion in the fucking basket man
Hey Greysquote:
1? Amateurquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier wordt straks nog net op tijd een dikke hamburger bezorgd
Die heb ik in de supermarkt gezien en gedacht: "gatverdamme, dat is ontzettend smerig.", heb nog even getwijfeld of ik het toch mee zou nemen, maar toch niet gedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Kasteelbier framboos in de koelkast. Nog niet eerder gehad, maar leek me ook wel bij het ESF passen
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.
22.42 Helena godinquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekers, broekie uit, viesdikke hapjes klaar. VBL verzameld. We kunnen los.
Je kan een meat cube wel verdelen over meer broodjes, maar dan krijg je alleen maar meer carbs binnenquote:
@Zipportalquote:Like Alert
09-05-2024 @ 20:43:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #1"
Lekker man!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Nja er worden er meer bezorgd maar die anderen zijn voor m'n man
Ik ook, maar ik weet niet of ik er vanavond aan toe komquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik in de supermarkt gezien en gedacht: "gatverdamme, dat is ontzettend smerig.", heb nog even getwijfeld of ik het toch mee zou nemen, maar toch niet gedaan.
Ik hoop dat je em lekker vindt
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣quote:
met een arafatsjaaltje omquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Gretha is er ook klaar voor
Haar moeder heeft meegedaan aan het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n PLO sjaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣
Als ie fatsoenlijk had kunnen zingen wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik. Is wel een doorzettertje die had ook zo mee kunnen doen 🤣
Je vrouw eropuit sturen om meer snacks te halenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zon Beckers hapjes doos 32 stuks bohhh maar dan heeft mn vrouw niks. Iemand een oplossing?
Vrouw eruitquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zon Beckers hapjes doos 32 stuks bohhh maar dan heeft mn vrouw niks. Iemand een oplossing?
Da's lastig want daar zitten er twee bij die je vanavond wel live hoort maar waar je niet op mag stemmen.quote:
Jammer dat er daarna iets mis is gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |