Wij betalen hun uitkeringen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Verder zag je nog wat ander schorem (of hetzelfde) van 'occupy' (dat die shit nog bestaat), XR, nog wat corona-leuzen gehoord. Nah, dit waren voor een groot gedeelte beroepsdemonstranten. Zodra de oorlog klaar is zoeken ze weer wat anders om tegenaan te schoppen
Ik word zo moe van die zielige Engelse yels. Je hebt iemand tegenover je staan die jarenlang in opleiding is geweest om jou daar met een stok te komen slaan als je niet wil luisteren en dan ga je vragen of hij "peaceful" is. Wat denken ze ermee te bereiken?quote:
Zal de nachtploeg zijn die het heeft overgenomen, en nog even stand by staat. In Amsterdam is het voor vandaag wel klaar. Kunnen altijd nog naar Utrecht als het nodig is, maar denk en hoop voor ze dat ze zo lekker kunnen slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:07 schreef Stupidisco het volgende:
Toch nog actie in Amsterdam?
Dam staat weer vol met politie(busjes)
[ afbeelding ]
Een nachtploeg die gaat slapen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zal de nachtploeg zijn die het heeft overgenomen, en nog even stand by staat. In Amsterdam is het voor vandaag wel klaar. Kunnen altijd nog naar Utrecht als het nodig is, maar denk en hoop voor ze dat ze zo lekker kunnen slapen.
Dit is wel zo'n beetje de spijker op zijn kop denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:18 schreef Zoddie het volgende:
Wanneer leren de universiteiten eens dat deze demonstraties niets te maken hebben met hun eisen, ze willen niet eens dat die ingewilligd worden.
Want dan hebben ze geen reden om te protesteren, geen reden om Amerika na te doen, geen reden om te rellen, geen reden om zichzelf enorm belangrijk te vinden.
Dit is voor de meeste studenten puur een hype ding, het is helemaal IN dus is leuk om mee te doen.
De rest van de demonstranten zijn beroepsdemonstranten die ook over chemtrails praten en 5g vaccins, en mensen die gewoon van rellen houden.
Na 7 Oktober speelt er meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 05:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n beetje de spijker op zijn kop denk ik.
De meeste mensen, inclusief studenten, boeit alleen hun eigen leventje op micro-niveau. Waarom zou je je dan ineens druk maken om een volkje ver hier vandaan, waar je helemaal niets mee gemeenschappelijk hebt? Ik begrijp sowieso de aandacht voor de Palestijnen niet. Antisemitisme speelt een rol, maar Israël is een Westers land dus misschien is het ook een soort proxy protest tegen het Westen. Het boek War on the West van Douglas Murray is waar ik aan denk.
Gekke wereld.
hooligans? dit zijn gewoon zzp’ers die voor qatar werken. Hebben die geen rechten dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ afbeelding ]
mammie
wat een kansloze hooligan ben je dan zeg, jezus man....
wat mij betreft is elke hooligan gelijkwaardig, zo ben ik, ekwality dit datquote:Op donderdag 9 mei 2024 06:57 schreef oblo het volgende:
[..]
hooligans? dit zijn gewoon zzp’ers die voor qatar werken. Hebben die geen rechten dan?
Godsallejezus het is dat we allebei een relatie hebben maar anders zou ik je doen hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 07:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
wat mij betreft is elke hooligan gelijkwaardig, zo ben ik, ekwality dit dat
Of ze nou voor een voetbalclubje zijn of voor een clubje sadistische kinderverkrachters, maakt mij niet zo veel uit, volkomen kapot trappen is nog te goed.
Wel Gaza-esque, het (ongeboren) kind als schild inzetten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Best onverantwoord om zo te demonstreren als je zwanger bent.
welneequote:Op donderdag 9 mei 2024 07:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godsallejezus het is dat we allebei een relatie hebben maar anders zou ik je doen hoor
oh wel, al 31 jaar...quote:
Yuri Bezmenov heeft ons gewaarschuwd voor de opkomst van aanwendbare idioten die van elk ding een splijtzwam weten te maken en elke vorm van inter-subjectiviteit ondergraven. Er is geen overkoepelend verhaal. Geen consistent moraal. Je moet dit alles zien in termen van subversie en demoralisatie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 05:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n beetje de spijker op zijn kop denk ik.
De meeste mensen, inclusief studenten, boeit alleen hun eigen leventje op micro-niveau. Waarom zou je je dan ineens druk maken om een volkje ver hier vandaan, waar je helemaal niets mee gemeenschappelijk hebt? Ik begrijp sowieso de aandacht voor de Palestijnen niet. Antisemitisme speelt een rol, maar Israël is een Westers land dus misschien is het ook een soort proxy protest tegen het Westen. Het boek War on the West van Douglas Murray is waar ik aan denk.
Gekke wereld.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:30 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dit is de eerste keer dat er iets classy uit Florida komt, dus beter let men even op in Amsterdam
quote:We’re a university, not a daycare. We don’t coddle emotions, we wrestle with ideas."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |