Ik licht een en ander ten aanzien van deze 'vreedzame' demonstraties uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:12 schreef Claudia_x het volgende:
Voor @:harvest89, dít is de reactie van de UvA:
[..]
Ik vind het schokkend dat het CvB een tijdelijke bevriezing van relaties met Israëlische wetenschapsgroepen heeft voorgesteld. Ik heb zelf ooit zo'n relatie gehad en ik zie niet in waarom het bestuur mij dat zou mogen verbieden. We hebben academische vrijheid.
Ik hoop dat je bent bijgekomen van je matige poging tot humor. Enfin: ze hebben hun geluid luid en duidelijk laten horen. Dit zal zeker een vervolg krijgen. Ik hoop zelf op een soort netwerk aan demonstraties wereldwijd. Een soort peer-to-peer. Dat slopen mogen ze wat mij betreft achterwege laten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
logisch; zaken gesloopt en je hoeft geen euro te betalen... dat is winst ja.
Humor?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bent bijgekomen van je matige poging tot humor. Enfin: ze hebben hun geluid luid en duidelijk laten horen. Dit zal zeker een vervolg krijgen. Ik hoop zelf op een soort netwerk aan demonstraties wereldwijd. Een soort peer-to-peer. Dat slopen mogen ze wat mij betreft achterwege laten.
Jason.²
Je hebt ook client server demonstraties?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bent bijgekomen van je matige poging tot humor. Enfin: ze hebben hun geluid luid en duidelijk laten horen. Dit zal zeker een vervolg krijgen. Ik hoop zelf op een soort netwerk aan demonstraties wereldwijd. Een soort peer-to-peer. Dat slopen mogen ze wat mij betreft achterwege laten.
Jason.²
Prima als jij het een dijenkletser vind. Ik heb echter andere standaarden. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Humor?
Aangezien ik weet wat werken voor je geld betekent zie ik hier totaal niets grappigs in.
Ze hebben vooral veel kapot gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima als jij het een dijenkletser vind. Ik heb echter andere standaarden. Even goede vrienden.
Je kan toch niet ontkennen dat ze iets neer hebben gezet. We hebben het hier over studenten van universiteiten. Dit zijn de (noeste) artsen, wetenschappers en advocaten van morgen!²
Laat hem toch, hij is een troll, gewoon negeren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze hebben vooral veel kapot gemaakt.
En hier zitten ook veel uitkeringstrekkers bij, vergis je niet.
Ja, dat geloof ik graag. Helaas ook. Dat slopen ben ik nooit een voorstander van. Goed voorbeeld doet volgen zullen we maar zeggen, ik verwijs daarbij naar het behavior van israel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
En ze hebben klaarblijkelijk ook UvA-medewerkers geïntimideerd. Laten we alsjeblieft niet doen alsof iedereen aan de UvA dit steunt. Mijn inschatting is dat het tegendeel waar is: een kleine groep radicalen demonstreert en bepaalt de beeldvorming.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel. Maar hij heeft écht wel een punt. Ik wil alleen niet dat het gedrag van deze gasten de hele demonstratie overschaduwt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Laat hem toch, hij is een troll, gewoon negeren.
Drachtig?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Helaas ook. Dat slopen ben ik nooit een voorstander van. Goed voorbeeld doet volgen zullen we maar zeggen, ik verwijs daarbij naar het behavior van israel.
Toch weiger ik het ware doorklinkende geluid van deze demonstraties te laten kapen door drachtige slopers die slechts een reden zoeken om te rellen. Dat doet de zaak geen eer aan!²
Best onverantwoord om zo te demonstreren als je zwanger bent.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drachtig?![]()
Maat wat zeg jij allemaal.
Uhm... Dit is een opvolging van andere demonstraties. Of dacht jij dat deze UvA- 'studenten' dit zelf bedacht hebben?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima als jij het een dijenkletser vind. Ik heb echter andere standaarden. Even goede vrienden.
Je kan toch niet ontkennen dat ze iets neer hebben gezet. We hebben het hier over studenten van universiteiten. Dit zijn de (noeste) artsen, wetenschappers en advocaten van morgen!²
Hamas zag dat het goed was. Nogmaals, briljant gedaan!quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Stupidisco het volgende:
Was deze al gepost:
[ x ]
Maandag 13 mei in de herkansing?
[ afbeelding ]
Prima! Dit komt dan dichtbij het peer-to-peer model dat ik voorsta.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uhm... Dit is een opvolging van andere demonstraties. Of dacht jij dat deze UvA- 'studenten' dit zelf bedacht hebben?
In het geval van PVV stemmers vast en zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ondanks het schoonvegen kan ik me goed voorstellen dat de demonstranten vinden dat ze hier als winnaars uit zijn gekomen.²
Nederland is meestal de laatste peerquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Dit komt dan dichtbij het peer-to-peer model dat ik voorsta.²
quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Dit komt dan dichtbij het peer-to-peer model dat ik voorsta.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |