Vanavond bedoel je zeker?quote:
Spotify weten we nog niet, die komen straks met hun update over gisteren. Daar zal Rim Tim Tagi Dim ongetwijfeld de meest gestreamde inzending zijn. Die moet minstens een miljoen halen. Anders is het gewoon ronduit slecht.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk dat het vooral ook interessant gaat worden wat na deze semi gaat gebeuren met de streaming cijfers. Want (sorry Kroatië en Ierland) door semi 1 wordt er daar nog geen deuk in een pak boter geslagen. De cijfers zijn daar lager dan Joost bijvoorbeeld na een dag op Tiktok had na een rehearsal. En ook op Spotify komt het nog niet op gang. Vanavond zijn de grotere streaming nummers, dus we gaan zien wat er gaat gebeuren.
Moet je nu wel een meter of 4 springen. En denk niet dat ze daar blij mee zijn gezien het volledige cameraplan vast ligt en geprogrammeerd is op de milliseconde.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:33 schreef LaCatastrophe het volgende:
Is er ooit weleens een deelnemer gediskwalificeerd omdat hij/zij het publiek in sprong?![]()
Of is dit simpelweg onmogelijk?
Daar zijn ze heel strikt in. Zou heel vet zijn maar de kans bestaat dat hij niet voor het einde terug op het podium is. Dat riskeren ze niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:33 schreef LaCatastrophe het volgende:
Is er ooit weleens een deelnemer gediskwalificeerd omdat hij/zij het publiek in sprong?![]()
Of is dit simpelweg onmogelijk?
Vertekend natuurlijk wel dat Kroatië zelf geen spotify gebruikt, net als de meeste andere Balkan landen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spotify weten we nog niet, die komen straks met hun update over gisteren. Daar zal Rim Tim Tagi Dim ongetwijfeld de meest gestreamde inzending zijn. Die moet minstens een miljoen halen. Anders is het gewoon ronduit slecht.
Dan nog, de Zweden streamen er bv. altijd vrolijk op los tijdens Eurovisie. Als je echt een overtuigende inzending hebt moet je ruim de meeste streams halen na zo'n semi.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Vertekend natuurlijk wel dat Kroatië zelf geen spotify gebruikt, net als de meeste andere Balkan landen.
Dan maar het shot op Joost tussen het publiek, bouwlamp op z'n kop: uiteindelijk zijn we allemaal mensen etc..quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:36 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Daar zijn ze heel strikt in. Zou heel vet zijn maar de kans bestaat dat hij niet voor het einde terug op het podium is. Dat riskeren ze niet.
Dat is waar! Maar vind de cijfers op YouTube en Tiktok so far tegenvallen, maar we gaan het zien vanavond!quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spotify weten we nog niet, die komen straks met hun update over gisteren. Daar zal Rim Tim Tagi Dim ongetwijfeld de meest gestreamde inzending zijn. Die moet minstens een miljoen halen. Anders is het gewoon ronduit slecht.
Ik ook hoor en de act zelf is heel leuk bedacht. Het intro, wide shot voor het hak stuk en einde zijn wel echt money shots. Het zal een van de eerste keren ook zijn dat Nederland heel hoog gaat scoren bij Televote. En in principe heeft hij met de meeste streams als artiest al gewonnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:41 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Dan maar het shot op Joost tussen het publiek, bouwlamp op z'n kop: uiteindelijk zijn we allemaal mensen etc..
Nee, ik snap dat dit niet mogelijk is.
Maar wat heb ik zin in vanavond!!
Fantastischquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind alles eromheen wel zo geweldig.
[ x ]
Aaah wat jammer dat ie zo ver achterin de greenroom zitquote:
De Spotify-charts van gisteren zijn bekend. Ik weet nog niet het totaal, maar als ik bv. zie dat Baby Lasagna in Zweden maar tot de 51e plek komt... dat is echt matig hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar vind de cijfers op YouTube en Tiktok so far tegenvallen, maar we gaan het zien vanavond!
Ik hoop wel dat die top-10 gehaald wordt. Wéér 11e zou wel teleurstellend zijn. En we zijn nog steeds verder aan het zakken dus heel onrealistisch is dat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:26 schreef libranl het volgende:
[..]
Vanavond bedoel je zeker?Op zaterdag wanneer jury's mee gaan stemmen zie ik Joost met dit optreden ook niet (meer) meedoen om de winst. Een mooi resultaat tussen plaats 6 en 10 moet wel haalbaar zijn (vergelijkbaar met bijv. Noorwegen 2019). Wat op zich ook een prima uitslag is, alleen gevoelsmatig had er nog wel iets meer uit gehaald kunnen worden.
Bij ons en ook in Zweden in ieder geval niet de top 50 gehaald. Geen enkel nummer verder van semi 1.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan nog, de Zweden streamen er bv. altijd vrolijk op los tijdens Eurovisie. Als je echt een overtuigende inzending hebt moet je ruim de meeste streams halen na zo'n semi.
Die halve finale komen we wel door hoor, dit stemadvies is nuttiger in de finalequote:Op donderdag 9 mei 2024 12:17 schreef NailQueen het volgende:
Niet vergeten mensen, wees vanavond de Italiaanse jury. Stem op een land dat geen directe concurrent is. Een Letland, een San Marino of zelfs ons buurland België
Nee klopt, in Zweden is Baby Lasagna 51e. Sterkste stijger van de dag was Europapa, naar plek 98quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij ons en ook in Zweden in ieder geval niet de top 50 gehaald. Geen enkel nummer verder van semi 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |