abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213478042
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Stem op nr 16 vanavond.
Logisch
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213478070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Gaat gewoon meedoen om de winst :)
Vanavond bedoel je zeker? :P Op zaterdag wanneer jury's mee gaan stemmen zie ik Joost met dit optreden ook niet (meer) meedoen om de winst. Een mooi resultaat tussen plaats 6 en 10 moet wel haalbaar zijn (vergelijkbaar met bijv. Noorwegen 2019). Wat op zich ook een prima uitslag is, alleen gevoelsmatig had er nog wel iets meer uit gehaald kunnen worden.
pi_213478083
Ik denk dat het vooral ook interessant gaat worden wat na deze semi gaat gebeuren met de streaming cijfers. Want (sorry Kroatië en Ierland) door semi 1 wordt er daar nog geen deuk in een pak boter geslagen. De cijfers zijn daar lager dan Joost bijvoorbeeld na een dag op Tiktok had na een rehearsal. En ook op Spotify komt het nog niet op gang. Vanavond zijn de grotere streaming nummers, dus we gaan zien wat er gaat gebeuren.
pi_213478115
Is er ooit weleens een deelnemer gediskwalificeerd omdat hij/zij het publiek in sprong? O-)

Of is dit simpelweg onmogelijk?
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_213478129
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk dat het vooral ook interessant gaat worden wat na deze semi gaat gebeuren met de streaming cijfers. Want (sorry Kroatië en Ierland) door semi 1 wordt er daar nog geen deuk in een pak boter geslagen. De cijfers zijn daar lager dan Joost bijvoorbeeld na een dag op Tiktok had na een rehearsal. En ook op Spotify komt het nog niet op gang. Vanavond zijn de grotere streaming nummers, dus we gaan zien wat er gaat gebeuren.
Spotify weten we nog niet, die komen straks met hun update over gisteren. Daar zal Rim Tim Tagi Dim ongetwijfeld de meest gestreamde inzending zijn. Die moet minstens een miljoen halen. Anders is het gewoon ronduit slecht.
  donderdag 9 mei 2024 @ 11:35:46 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213478130
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:33 schreef LaCatastrophe het volgende:
Is er ooit weleens een deelnemer gediskwalificeerd omdat hij/zij het publiek in sprong? O-)

Moet je nu wel een meter of 4 springen. En denk niet dat ze daar blij mee zijn gezien het volledige cameraplan vast ligt en geprogrammeerd is op de milliseconde.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 11:35:56 #207
163650 Greys
pi_213478131
Ik vind alles eromheen wel zo geweldig. _O-

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213478136
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:33 schreef LaCatastrophe het volgende:

Daar zijn ze heel strikt in. Zou heel vet zijn maar de kans bestaat dat hij niet voor het einde terug op het podium is. Dat riskeren ze niet.
  donderdag 9 mei 2024 @ 11:36:31 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213478139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Spotify weten we nog niet, die komen straks met hun update over gisteren. Daar zal Rim Tim Tagi Dim ongetwijfeld de meest gestreamde inzending zijn. Die moet minstens een miljoen halen. Anders is het gewoon ronduit slecht.
Vertekend natuurlijk wel dat Kroatië zelf geen spotify gebruikt, net als de meeste andere Balkan landen.
pi_213478160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Vertekend natuurlijk wel dat Kroatië zelf geen spotify gebruikt, net als de meeste andere Balkan landen.
Dan nog, de Zweden streamen er bv. altijd vrolijk op los tijdens Eurovisie. Als je echt een overtuigende inzending hebt moet je ruim de meeste streams halen na zo'n semi.
pi_213478170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:36 schreef thomas19844 het volgende:

[..]
Daar zijn ze heel strikt in. Zou heel vet zijn maar de kans bestaat dat hij niet voor het einde terug op het podium is. Dat riskeren ze niet.
Dan maar het shot op Joost tussen het publiek, bouwlamp op z'n kop: uiteindelijk zijn we allemaal mensen etc..

Nee, ik snap dat dit niet mogelijk is.

Maar wat heb ik zin in vanavond!! :J
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_213478253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is waar! Maar vind de cijfers op YouTube en Tiktok so far tegenvallen, maar we gaan het zien vanavond!
pi_213478264
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:41 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]
Dan maar het shot op Joost tussen het publiek, bouwlamp op z'n kop: uiteindelijk zijn we allemaal mensen etc..

Nee, ik snap dat dit niet mogelijk is.

Maar wat heb ik zin in vanavond!! :J
Ik ook hoor en de act zelf is heel leuk bedacht. Het intro, wide shot voor het hak stuk en einde zijn wel echt money shots. Het zal een van de eerste keren ook zijn dat Nederland heel hoog gaat scoren bij Televote. En in principe heeft hij met de meeste streams als artiest al gewonnen.
pi_213478268
tiktok
pi_213478366
Ik vind hem nog steeds de allerleukste artiest die we ooit gestuurd hebben. En dat had ik toen hij in de zomer zijn campagne startte echt niet zien aankomen. Ik heb een stukje van de juryshow gezien en we maken er nog steeds een feestje van. Het publiek is enthousiast en daar gaat het om. Jaja dat doet hij nog steeds :J he!

[ Bericht 1% gewijzigd door NailQueen op 09-05-2024 12:04:52 ]
  PR en moderator donderdag 9 mei 2024 @ 12:13:01 #216
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_213478507
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind alles eromheen wel zo geweldig. _O-

[ x ]
Fantastisch _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 9 mei 2024 @ 12:14:11 #217
288245 crew  Moira
pi_213478520
quote:
Aaah wat jammer dat ie zo ver achterin de greenroom zit _O- hopelijk bij de finale verder naar voren :D
Fuck the EBU.
pi_213478521
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
Dat is waar! Maar vind de cijfers op YouTube en Tiktok so far tegenvallen, maar we gaan het zien vanavond!
De Spotify-charts van gisteren zijn bekend. Ik weet nog niet het totaal, maar als ik bv. zie dat Baby Lasagna in Zweden maar tot de 51e plek komt... dat is echt matig hoor.

Ik denk dat Europapa ook gisteren gewoon meer is gestreamd dan Rim Tim Tagi Dim. Terwijl hij nog niet eens heeft opgetreden.
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:14:20 #219
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213478522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:26 schreef libranl het volgende:

[..]
Vanavond bedoel je zeker? :P Op zaterdag wanneer jury's mee gaan stemmen zie ik Joost met dit optreden ook niet (meer) meedoen om de winst. Een mooi resultaat tussen plaats 6 en 10 moet wel haalbaar zijn (vergelijkbaar met bijv. Noorwegen 2019). Wat op zich ook een prima uitslag is, alleen gevoelsmatig had er nog wel iets meer uit gehaald kunnen worden.
Ik hoop wel dat die top-10 gehaald wordt. Wéér 11e zou wel teleurstellend zijn. En we zijn nog steeds verder aan het zakken dus heel onrealistisch is dat niet.

Ik ga uit van vrijwel 0 jurypunten, dus dan hebben we denk ik wel 150 publiekspunten nodig om de top 10 te halen. En als die allemaal voor Kroatië en Ierland gaan...
  PR en moderator donderdag 9 mei 2024 @ 12:15:25 #220
288245 crew  Moira
pi_213478529
-verkeerde topic- :@
Fuck the EBU.
pi_213478550
Niet vergeten mensen, wees vanavond de Italiaanse jury. Stem op een land dat geen directe concurrent is. Een Letland, een San Marino of zelfs ons buurland België :J
pi_213478564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dan nog, de Zweden streamen er bv. altijd vrolijk op los tijdens Eurovisie. Als je echt een overtuigende inzending hebt moet je ruim de meeste streams halen na zo'n semi.
Bij ons en ook in Zweden in ieder geval niet de top 50 gehaald. Geen enkel nummer verder van semi 1.
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:18:48 #223
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213478565
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:17 schreef NailQueen het volgende:
Niet vergeten mensen, wees vanavond de Italiaanse jury. Stem op een land dat geen directe concurrent is. Een Letland, een San Marino of zelfs ons buurland België :J
Die halve finale komen we wel door hoor, dit stemadvies is nuttiger in de finale ;)

Ik denk dat ik alsnog gewoon UK stem ook al is het een beetje vals. Blijft wel met afstand het beste nummer namelijk.
pi_213478574
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we nog wel eens kunnen gaan winnen :)

Ik zag beelden van zijn optreden gisteren en dan wordt duidelijk: dit nummer heeft een live publiek nodig om tot leven te komen!

Door fun en emotie te combineren spreekt hij meerdere doelgroepen aan (zowel de fan als gewone kijker).

Joost heeft vanavond een sowieso hele gustige positie als hekkensluiter. Zeker omdat het refreintje zo goed blijft hangen! Dat neemt de 'gewone kijker' mee naar de finale.

Ik denk dat de jury's de grootste hindernis vormen en ben benieuwd hoe zij reageren op het enthousiasme in de zaal (en de dynamiek die dat met zich mee brengt voor de performance overall).

En eerlijk: ik zie niet hoe het lied en de staging van topfavoriet Croatië beter zijn.
pi_213478611
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Bij ons en ook in Zweden in ieder geval niet de top 50 gehaald. Geen enkel nummer verder van semi 1.
Nee klopt, in Zweden is Baby Lasagna 51e. Sterkste stijger van de dag was Europapa, naar plek 98 :) (33.926 streams tegen Rim Tim Tagi Dim 52.110).

In Nederland is hij 73e.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')