abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213477207
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Zelfs als die recap zo blijft is er idd totaal niks verloren want hij is vlak daarvoor geweest met z'n hele optreden dus dat weten ze echt nog wel hoor als ze daarop willen stemmen.
Leeuwarden 2025 hatseflats
pi_213477211
Wat iemand laatst postte over het verschil in prijs om te stemmen. Ik wil ook voor 20 cent stemmen. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 9 mei 2024 @ 09:37:00 #153
130755 Kinga
versier hier
pi_213477220
Het is vandaag zover! :J *O*

Hebben we er een beetje zin in!!! w/ w/ w/ w/

Laten we het gewoon accepteren dat onze verwachtingen niet zijn waargemaakt. Uiteindelijk verandert er niets aan het feit dat de voorpret sinds jaren niet meer zo leuk is geweest. En we met recht trots kunnen zijn op onze inzending. Kijk alleen naar de streams! Het nummer is een hit en zal zeker in de songfestival collective memory blijven hangen.

Volgend jaar moet ik ff beter plannen, ik moet straks na Jesus Christ Superstar naar huis racen om Joost niet te missen 8)7
  donderdag 9 mei 2024 @ 09:39:03 #154
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213477252
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:09 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind dit dus juist echt heerlijk in beeld gebracht. Het is echt een soort aanloop (ook met de camera :D ) en dan een ontploffing.
*Kuch* pyro erbij zou dit nog sterker maken *kuch*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213477254
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
Zelfs als die recap zo blijft is er idd totaal niks verloren want hij is vlák daarvoor als laatste geweest (zelfs zo vlak dat ie de greenroom amper haalde voor die recap :D ) met z'n hele optreden dus dat weten ze echt nog wel hoor als ze daarop willen stemmen.
Die recap maakt nu inderdaad niet uit, maar ik verwacht dat we in de finale wel een stuk eerder moeten en dan zou ik het niet de beste keuze vinden al je daarna nog overklast wordt door andere uptemponummers. Maar goed, we gaan het zien. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 09:40:20 #156
163650 Greys
pi_213477267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:39 schreef Em31 het volgende:

[..]
Die recap maakt nu inderdaad niet uit, maar ik verwacht dat we in de finale wel een stuk eerder moeten en dan zou ik het niet de beste keuze vinden al je daarna nog overklast wordt door andere uptemponummers. Maar goed, we gaan het zien. :P
Hopelijk kiezen daar wel dat stukje uit je spoiler inderdaad! Eens! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213477274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef Kinga het volgende:

Laten we het gewoon accepteren dat onze verwachtingen niet zijn waargemaakt. Uiteindelijk verandert er niets aan het feit dat de voorpret sinds jaren niet meer zo leuk is geweest. En we met recht trots kunnen zijn op onze inzending. Kijk alleen naar de streams! Het nummer is een hit en zal zeker in de songfestival collective memory blijven hangen.

Volgend jaar moet ik ff beter plannen, ik moet straks na Jesus Christ Superstar naar huis racen om Joost niet te missen 8)7
Eerder zin in zaterdag. Vandaag is een formaliteit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 09:42:43 #158
163650 Greys
pi_213477288
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
*Kuch* pyro erbij zou dit nog sterker maken *kuch*
Ik zie in deze camerabeelden (van precies dit stukje dan he) daar eigenlijk amper/geen plek voor. :D Maar ik snap dat je het zegt. Misschien kan ie een tonnetje vuur van Isaak lenen hahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213477328
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap al dat overanalyseren ook niet zo goed. Europapa is qua song een enorme oorwurm en die presentatie lijkt me prima dat te ondersteunen. Het enige waar je je twijfels bij kunt hebben is dat gekozen recapmoment, maar als mensen thuis al meteen kunnen stemmen is dat ook veel minder van belang.

Denk nog steeds dat dit wel minimaal 200 punten televote pakt en die jury's zijn toch totaal niet te peilen als je sommige uitslagen in de laatste jaren ziet.
Oh ik vind die recap misschien juist wel slim. Europapapapapa herinneren mensen wel, door de outro nogmaals te herhalen zet je ook in op het sentiment zowel bij jury’s als televoting.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 09:49:51 #160
163650 Greys
pi_213477357
België moet zich flink zorgen maken om/na gisteren. NL wmb niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213477377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap al dat overanalyseren ook niet zo goed. Europapa is qua song een enorme oorwurm en die presentatie lijkt me prima dat te ondersteunen. Het enige waar je je twijfels bij kunt hebben is dat gekozen recapmoment, maar als mensen thuis al meteen kunnen stemmen is dat ook veel minder van belang.

Denk nog steeds dat dit wel minimaal 200 punten televote pakt en die jury's zijn toch totaal niet te peilen als je sommige uitslagen in de laatste jaren ziet.
Het is ook niet vreselijk slecht ofzo, en eerlijk is eerlijk, de staging van de grote favoriet Kroatië is niet per se beter, maar die is misschien wel wat makkelijker behapbaar. Het is redelijk rechttoe-rechtaan. Bij Joost gebeurt er veel, maar is niet duidelijk wat ze ermee willen. Mede door de regie.

Joost kun je als conceptueel kunstenaar in dezelfde categorie als Bambie Thug plaatsen... maar waar die laatste op Eurovisie juist een heel sterk conceptueel optreden geeft doet Joost dat helemaal niet. Het drijft op de kracht van het liedje en de energie van Joost, maar niet op een duidelijk idee dat overkomt op de kijker.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 09:59:29 #162
163650 Greys
pi_213477412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:53 schreef blackswangreen het volgende:
Joost kun je als conceptueel kunstenaar in dezelfde categorie als Bambie Thug plaatsen... maar waar die laatste op Eurovisie juist een heel sterk conceptueel optreden geeft doet Joost dat helemaal niet. Het drijft op de kracht van het liedje en de energie van Joost, maar niet op een duidelijk idee dat overkomt op de kijker.
Maar die heeft ook wel een veel 'makkelijker' lied/verhaal om dat idee over te brengen in hun (geweldige!) act denk ik. Het is het eerste dat je ongeveer als fantasie in je hoofd ziet als je het hoort. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:00:35 #163
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213477416
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 10:01:49 #164
163650 Greys
pi_213477429
Ben zo blij dat die gekke harde meezingende vrouwenstem bij Joost aan het begin nu weg was want daarvan dacht ik echt 'ieuww wat is dit' gistermiddag. Nog steeds geen idee wat/waarom dat nou was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213477445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is ook niet vreselijk slecht ofzo, en eerlijk is eerlijk, de staging van de grote favoriet Kroatië is niet per se beter, maar die is misschien wel wat makkelijker behapbaar. Het is redelijk rechttoe-rechtaan. Bij Joost gebeurt er veel, maar is niet duidelijk wat ze ermee willen. Mede door de regie.

Vrij logisch. Ierland heeft die staging nodig om het nummer te versterken. Nederland niet. Daarvoor is het nummer te goed.
pi_213477450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar die heeft ook wel een veel 'makkelijker' lied/verhaal om dat idee over te brengen in hun (geweldige!) act denk ik. Het is het eerste dat je ongeveer als fantasie in je hoofd ziet als je het hoort. :)
Achter een goede staging zit een goed concept... wat is nou het concept achter de staging van Joost? Wat is dat idee waar Twan mee naar het Zweedse team ging en waarvan ze blijkbaar onder de indruk waren? Ik zie het niet.

Het idee van de game waarin hij verdwijnt is hier bv. veel geopperd, dat zit er ook wel een heel klein beetje in, maar hoe tof was het geweest als ze dat verder hadden uitgewerkt. Dan heb je een duidelijk beeld wat mensen zich herinneren.
pi_213477454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef Kinga het volgende:

Oeh leuk, veel plezier bij die musical. Goede berichten over deze variant gehoord.
pi_213477457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Achter een goede staging zit een goed concept... wat is nou het concept achter de staging van Joost? Wat is dat idee waar Twan mee naar het Zweedse team ging en waarvan ze blijkbaar onder de indruk waren? Ik zie het niet.

Het idee van de game waarin hij verdwijnt is hier bv. veel geopperd, dat zit er ook wel een heel klein beetje in, maar hoe tof was het geweest als ze dat verder hadden uitgewerkt. Dan heb je een duidelijk beeld wat mensen zich herinneren.
Iets met budget. We hebben net aan 200k voor de inzending dat is inclusief verblijf, videoclip de hele rambam.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 10:08:32 #169
163650 Greys
pi_213477465
Ik kan niet alleen de reactie plakken hier want hij neemt automatisch de bovenste tweet mee maar dit (reactie dus) zat toch helemaal niet in dat interview? Dan hadden degenen die het luisterden wel gezegd hier toch?

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213477469
https://nos.nl/artikel/25(...)-in-het-songfestival

Drie minuten pure vrolijkheid, aldus de NOS.

Zucht
pi_213477479
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 08:23 schreef Em31 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal wide shots. Je ziet hem amper hakken. Dit is echt het slechtste camerawerk ooit, de hele act komt totaal niet over zo.
pi_213477517
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet alleen de reactie plakken hier want hij neemt automatisch de bovenste tweet mee maar dit (reactie dus) zat toch helemaal niet in dat interview? Dan hadden degenen die het luisterden wel gezegd hier toch?

[ x ]
Is dat überhaupt nog mogelijk dat alles er anders uit gaat zien op tv??
  roze donderdag 9 mei 2024 @ 10:20:21 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213477542
ZIN IN. :)
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 mei 2024 @ 10:24:28 #174
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213477583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 08:52 schreef TLC het volgende:
Met een zakje kruidnoten van de vorige Sinterklaas <O) in de aanslag ben ik er helemaal klaar voor, ik heb er zin in vanavond *O* :B w/
:')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 10:28:00 #175
163650 Greys
pi_213477602
In z'n eigen dm groep op insta:

Today is the day. I need all the people. We NEED the Marketing Team!!!!!1!!! 🫵

Vote for Joost Klein #16
Vote for The Netherlands 🇳🇱

I think Eurovision never saw a campaign like ours. We are everywhere and we are not leaving yet. Let's reach the final!!!!!! 🏁

Tonight is only PUBLIC VOTES
So it doesn't matter if you have 10 followers: TELL THE PEOPLE!!1!!!!

We're NOT a joke. Thank you for listening and thanks for being part of this journey... 🥹

Our name might be small, but our dream is VERY BIG!!!!!!!!!!!!!!!!! 💙
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')