De jury kijkt wel op vrijdag, is het dan net zo vol?quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:19 schreef europapa het volgende:
Ik denk dat de jury's de grootste hindernis vormen en ben benieuwd hoe zij reageren op het enthousiasme in de zaal
quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga uit van vrijwel 0 jurypunten, dus dan hebben we denk ik wel 150 publiekspunten nodig om de top 10 te halen. En als die allemaal voor Kroatië en Ierland gaan...
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:30 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
De jury kijkt wel op vrijdag, is het dan net zo vol?
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Gister gemist maar werd er nog een konijn uit de hoge hoed getoverd?
Ierland is visueel een plaatje maar inhoudelijk erg disturbing. Ik begrijp artistieke vrijheid maar die Satanische rituelen. Past voor mij totaal niet in die show.quote:
Dit blijft toch gewoon het leukst aan dit alles: buitenlandse fans die keihard een typisch Nederlands eurodance/happy hardcore nummer meezingen 😂quote:
Er zit een groot verschil tussen jury favoriet zijn en helemaal geen punten krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk argument.
Jij denkt dat we gaan winnen?
Ik vind het ook erg onaangenaam ja. Zal ik wel weer een religieuze zeiksnor zijn, maar goed.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:37 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Ierland is visueel een plaatje maar inhoudelijk erg disturbing. Ik begrijp artistieke vrijheid maar die Satanische rituelen. Past voor mij totaal niet in die show.
Ik hoop dat je gelijk hebt en ik niet!quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen jury favoriet zijn en helemaal geen punten krijgen.Joost krijgt heus wel wat.
Ze kijken toch ook wel naar de klassering in de halve finale? De top 2 of 3 van vanavond wordt volgens mij wel op een prima plek gezet en de kans is nog steeds groot dat Joost de halve finale wint vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
Ik vrees voor een goede score voor ons vooral de running order. Bjorkman zei dat hij naar de bookmakers kijkt en de landen boven ons kunnen gewoon in de tweede helft geplaatst worden. Als wij dan rond 13-15 zitten (of nog een stuk eerder) komt al het geweld daarna nog.
Maar misschien is het nummer zelf wel sterk genoeg om niet vergeten te worden, erg benieuwd naar het effect in de streams en views.
Door dit soort beslissingen laten ze wel degelijk zien dat ze de boel sturen. Niet helemaal eerlijk. Ik snap in die zin wel dat ze voor de show afwisseling willen in de acts. Maar eigenlijk weten de acts vlak voor ze de finale ingaan of ze kans maken op de winst of niet. Sommigen doen werkelijk voor spek en bonen mee dan en dat is niet helemaal fair.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:40 schreef Em31 het volgende:
Ik vrees voor een goede score voor ons vooral de running order. Bjorkman zei dat hij naar de bookmakers kijkt en de landen boven ons kunnen gewoon in de tweede helft geplaatst worden. Als wij dan rond 13-15 zitten (of nog een stuk eerder) komt al het geweld daarna nog.
Maar misschien is het nummer zelf wel sterk genoeg om niet vergeten te worden, erg benieuwd naar het effect in de streams en views.
Kom op hey, het lijkt soms wel of sommige mensen zo conservatief zijn geworden dat ze zich kunnen aansluiten bij de Amish. Dat dit anno 2024 controversieel is zegt veel over de nieuwe preutsheid.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:37 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Ierland is visueel een plaatje maar inhoudelijk erg disturbing. Ik begrijp artistieke vrijheid maar die Satanische rituelen. Past voor mij totaal niet in die show.
Goed gesproken! Zo is het voor mij ook. Het maakt me niet uit wat de uitkomst wordt, het hele traject was echt heel leukquote:
De Eurojury (een simulatie met echte juryleden uit muziekindustrie van de landen) zette ons op een 13de plek met omgerekend 58 punten op basis van de videoclip. Ik verwacht iets vergelijkbaars nu. Live komt het misschien wel meer tot leven met publiek, maar de show is misschien wel wat te lollig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt en ik niet!
Ja alleen doen ze dat niet altijd, Malta 2021 en Noorwegen 2018 wonnen de semi en moesten als zevende. Tsjechië 2018 werd tweede in de semi en moest toen als derde.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ze kijken toch ook wel naar de klassering in de halve finale? De top 2 of 3 van vanavond wordt volgens mij wel op een prima plek gezet en de kans is nog steeds groot dat Joost de halve finale wint vanavond.
Ik ben verre van conservatief of preuts. Maar hier zou ik mijn kids toch echt niet naar laten kijken. Toch echt wel andere koek dan Lordi en het lijkt steeds heftiger te worden. Daarmee worden we niet preutser of conservatiever. Ieder zijn of haar smaak. Vond het geen fijn optreden. Wel een briljante regie en camera uitvoering.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kom op hey, het lijkt soms wel of sommige mensen zo conservatief zijn geworden dat ze zich kunnen aansluiten bij de Amish. Dat dit anno 2024 controversieel is zegt veel over de nieuwe preutsheid.
Het wordt wel elk jaar belangrijker en nu hij gewoon zegt dat hij zich er door laat sturen al helemaal. Nog even en iedereen gaat zoals Malta in 2021 de boel proberen te manipuleren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:43 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Door dit soort beslissingen laten ze wel degelijk zien dat ze de boel sturen. Niet helemaal eerlijk. Ik snap in die zin wel dat ze voor de show afwisseling willen in de acts. Maar eigenlijk weten de acts vlak voor ze de finale ingaan of ze kans maken op de winst of niet. Sommigen doen werkelijk voor spek en bonen mee dan en dat is niet helemaal fair.
Amish bezitten doorgaans geen tvquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kom op hey, het lijkt soms wel of sommige mensen zo conservatief zijn geworden dat ze zich kunnen aansluiten bij de Amish. Dat dit anno 2024 controversieel is zegt veel over de nieuwe preutsheid.
Ik denk dat Joost hiermee ook duidelijk wil maken dat het geen joke entry is. Maar zelf had ik liever het aanstekelijke Europapa-gezien of het hakkendeel. It is what it is, maar zit nu wel met het idee dat het wéér beter had gekund (zoals elk jaar). Ik hoop nog steeds dat de top 5 gaat lukken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik vind die recap misschien juist wel slim. Europapapapapa herinneren mensen wel, door de outro nogmaals te herhalen zet je ook in op het sentiment zowel bij jury’s als televoting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |