Mag de var dat niet overrulen? Je zag Madrid niet stoppen ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grens vlagde al en scheids ging erin mee
Tuchelaidsquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Kane wisselen als je maar 1-0 voor staat.
Kane goed idee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Kane wisselen als je maar 1-0 voor staat.
Scheids floot al nog voordat de bal in netje lag dan kan de VAR dat niet overrulenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mag de var dat niet overrulen? Je zag Madrid niet stoppen ofzo.
Vertel ons meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb een hoop geld gewonnen
bedankt Real
Niet? Ik vond ze juist onmiddelijk niks meer doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mag de var dat niet overrulen? Je zag Madrid niet stoppen ofzo.
Griekenland op het EK 2004.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er ooit een team geweest die er aanvallers uithaalde en daardoor een wedstrijd over de streep kon trekken?
Wat vreemd is dat er al gefloten werdquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grens vlagde al en scheids ging erin mee
K-BBQ morgenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
ik heb een hoop geld gewonnen
bedankt Real
Uiteraard. Vaker wel dan nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er ooit een team geweest die er aanvallers uithaalde en daardoor een wedstrijd over de streep kon trekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |