Ja, maar er had best wel een 100-150 score ingezeten denk ik hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he.
Maar goed dat wisten we sowieso vooraf al een beetje. Of zeker, eigenlijk.
Dit zegt hij ook .... geen idee of dat waar is:quote:
Qua vocalen of staging?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar er had best wel een 100-150 score ingezeten denk ik hoor.
Nu is alles boven de 50 heel mooi meegenomen.
Nou check het vorige deel, kun je het zelf checken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit zegt hij ook .... geen idee of dat waar is:
[ x ]
Ik hoop zo dat hij ze voldoende in kan houden, het nummer verdient het wel dat hij ook de 'hossende' noten in ieder geval in de juiste toon hostquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vond hem vocaal ook wat minder dan anders. Misschien toch vermoeidheid na al die repetities en emoties en zenuwen.
Vooral staging, die vocalen lijkt me meer een incident. Het is wel heel erg een verbeterde versie van Finland nu, en dat was het absolute nulpunt.quote:
Vind het na het kijken juist erg overkomen als Lollerz/troll-inzending. Denk dat HEEL veel mensen in europa dat zo gaan denken bij het zien. Vind de graphics ook helemaal niks. Was leuk geweest voor in videoclip maar nu had ik deze onzin eerder bij Windows95 man verwacht eigenlijk. Vogel is leuk als je in Joost's hoofd zit maar thuis gaat helemaal niemand het snappen en doet het af aan Joost. DIe andere vent is nog wel 'ok' maar ook overbodig eigenlijk. gaat 'm totaal niet worden dit maar Joost heeft mooie tijd gehad en zn doel bereikt dus dan ben ik ook 100% tevreden en happy.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Ahh twijfel of ik die tv-beelden al wil zien. Ik neig naar niet.
Hoe kan ik dat checken? Ik ga toch geen 300 berichten lezen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou check het vorige deel, kun je het zelf checken.
Lijkt mij wel een beetje bait jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Aiiiii shownummer met Petra waarin genoemd wordt dat Eurovision non-political is… misschien niet zo’n heel goed idee dit jaar?
Groene bolletjesquote:
Volgens mij is dit dan geript van de schermen in de zaal, daar staat dat prohibited op (bijv. ook de schermen voor de mensen achterin de zaal die het podium niet goed kunnen zien)quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef Greys het volgende:
Die gelekte camerabeelden zijn gewoon met die PROHIBITED letters erdoor haha. Jezus. Alleen wel weer zo uitgekiend om de naam en het nummer van die press stream eigenaar eraf te halen.
1 groen bolletje. De rest is rood (nog?).quote:
Dat doet me denken aan Love Love Peace Peace, dat liedjes over oorlog nooit winnen. Een half uur later stond Jamala met de trofee in d'r handenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Aiiiii shownummer met Petra waarin genoemd wordt dat Eurovision non-political is… misschien niet zo’n heel goed idee dit jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |