Dat had ik niet gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dame heeft 's middags ook bij de UvA gebouwen staan filmen…
@Harvest89 kan dit in een dagje schoonmakenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
https://youtube.com/shorts/Y6l4EFXefdI?si=Vz7c8yA9KvA0TUy3
Wat een kankerzooi
Vermaakquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef mspoez het volgende:
in de herhaling: wat is nu precies het doel van dit gerel?
Leringquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef mspoez het volgende:
Bedoel je vandaag? Of de afgelopen dagen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het gezeik is nog niet eens echt begonnen. Totaal incompetent en laf hoe ze de zaak nu aanstuurt. Ik moet nog zien dat ze dit overleeft.
Rellen. Een deel uit betrokkenheid met de situatie in Gaza, ik vermoed het grootste deel puur om het rellen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef mspoez het volgende:
Gewoon.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
half 11, tijd om de tanden te gaan poetsen
@:zipportal
Wel netjes de handen boven de dekens houden straksquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
half 11, tijd om de tanden te gaan poetsen
@:zipportal
Tijd voor een andere burgermeesterquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Halsema: hier kan je niet mee wegkomen hoor.
Dat er her en der dingen vernield raken vind ik ook niet top, nee. Maar in algemene zin denk ik ook dat het onvermijdelijk is bij elke betoging 'van betekenis', zeker vandaag de dag. Bij de boerenprotesten zag je dat ook, bij de protesten tegen lockdownmaatregelen, protesten tegen politiegeweld, etc. De studentenprotesten van de jaren 60 waren nog wel een paar gradaties heftiger zelfs.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het vernielde reken je voor het gemak niet even mee?
Die lui zouden het helemaal niet willen dat hun eisen meteen werden ingewilligd want dan hadden ze geen reden meer om te demonstreren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rellen. Een deel uit betrokkenheid met de situatie in Gaza, ik vermoed het grootste deel puur om het rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |