Was stiekem heerlijk om naar te kijken, vorig jaar was dat? En die rellen waren ook gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker in Frankrijk weten ze wat rellen is inderdaad.
Marokkaans voetbalelftal?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was stiekem heerlijk om naar te kijken, vorig jaar was dat? En die rellen waren ook gerechtvaardigd.
Habibi come to Cataloniaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee toen die Franse jongen werd doodgeschoten door politie.quote:
Heb je het nieuwe uitshirt van PSV al gezien?quote:
Ik moest lachen en heb nu trek in een Whopper.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef RipCity het volgende:
Een burgerflipper van de Burger King de cel in
Echt lekker rellen kan ik ook wel waarderen als rechtgeaard ramptoerist. Alleen zoals nu dat universiteitsgebouw toegetakeld is, dat vind ik echt een brug te ver. Dat was nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was stiekem heerlijk om naar te kijken, vorig jaar was dat? En die rellen waren ook gerechtvaardigd.
Ik zal maar niet als een papegaai steeds in herhaling vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt lekker rellen kan ik ook wel waarderen als rechtgeaard ramptoerist. Alleen zoals nu dat universiteitsgebouw toegetakeld is, dat vind ik echt een brug te ver. Dat was nergens voor nodig.
Maakt weinig verschil.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee toen die Franse jongen werd doodgeschoten door politie.
Dat vraag ik ook niet van jequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet als een papegaai steeds in herhaling vallen.
De hamburgerman van de burgerking?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:08 schreef Stupidisco het volgende:
Grootste aanstichters eruit gepikt en de rest zal zo wel afdruipen.
Die had ik niet gezien en wauwquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe uitshirt van PSV al gezien?
Zolang ze van het bier afblijven en AT5 geen camera in je gezicht smijtquote:
Hier in het hoge noorden geen last van makker.quote:
Dit stelt geen drol voor. Wanneer gaan we nou eens echt rellen. Al kwamen die lockdownrellen wel aardig in de buurt. Zo hoort het.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |