Nog twee dagen streams dus!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het is nu een soort avondvierdaagse
Ik zie de politie niet echt anders optreden dan normaal. Wat wil men dan, dat ze neergemaaid worden of zo?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:52 schreef quo_ het volgende:
Wat een halve zachte bende met die waterbedstrategie. Kan onze politie nou helemaal niks of is het die onzichtbare Halsema die alles blokkeert.?
Doe maar Gaza, zitten ze op de juiste plek. Kunnen ze daar demonstreren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een enkeltje Gaza, Iran of Rusland.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet huilend, ik heb wel medelijden met je…
quote:
Ze gaan een rondje lopen en weer de universiteit bezetten, want ja daar is de ME nu nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef Tekaschi het volgende:
En daar staan ze dan, en nu? Wachten totdat ze de stenen weer uit de grond trekken?
Wie is dat dan?quote:
Waren een paar enkelingen die met een steen waren het gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft toch wel fenomenaal, lekker protesteren tegen geweld en dan lekker zelf geweld gebruiken tegen de politie.
Het vreedzaam roepen van Auschwitz, dat vreedzame kamp waar de vreedzame nazi's Joden hielpen zich beter te concentreren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het was hele peaceful ammoniak en straks gaan ze met peaceful straatklinkers gooien.
Ja. Het is dan alleen verplaatstquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:55 schreef probeer het volgende:
Filosofische vraag ....
Als Halsema maar lang genoeg niets doet omdat ze laf is, en de relschoppers maar lang genoeg stenen blijven gooien, is er dan uiteindelijk nog een Amsterdam over, wanneer alle stenen zijn gegooid? Of is Amsterdam dan de nieuwe berg stenen?
Our streets, ontzettende pannenlap.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het vreedzaam roepen van Auschwitz, dat vreedzame kamp waar de vreedzame nazi's Joden hielpen zich beter te concentreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |