Volgens hun website 76 bachelor opleidingen waarvan er 29 vallen onder de grootste categorie "mens en maatschappij" en 256 master opleidingen waarvan 67 vallen onder de reeds genoemde categorie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef fjs het volgende:
Vraag me af wat er op die universiteiten voor onzin lessen gegeven worden. Gesteund natuurlijk door Iran.
Weetje wie toestemming moet geven voor het gebruik van "Traan(CS)gas"......... De Burgemeester....quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:26 schreef RipCity het volgende:
Waarom wordt hier geen traangas ingezet? Die krijg je anders echt niet uit elkaar
Ik heb er al 4 herkend van het Binnengasthuisterrein.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
1 van die figuren, met die donkerblauwe polo, was eerder onderdeel van die groep bij de gracht die langzaam weggeduwd werd.
Yup, veel makkelijker dan bij de Oudemanhuispoort.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Op het Rokin is het wel makkelijker om charges uit te voeren denk ik
Exact, niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nog niet al te lang geleden zat die aan het andere kant van het spectrum. Beetje Arnoud van Doorn/ Joram van Klaveren scenario. Niet stabiel.
Maar ook veel 'onschuldige' omstanders lijkt me?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Op het Rokin is het wel makkelijker om charges uit te voeren denk ik
Hoezo, wat is daar dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef XSbig het volgende:
Ze staan nu verdomme bij l’Atelier d’Champagne. Als ze het godverdomme maar laten om daar te gaan klieren.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik hoop dat als ze ooit eens volwassen worden en redelijk leren denken ze zich doodschamen over hun gedrag.
ik moet het ding spannen, weet niet hoe, maar diameter ongeveer 45 cmquote:
Scheelt weer een Humanitasbak leegjatten en m'n haar kleuren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er staat bij de/het Rokin een hele grote groep. Dus daar straks ronde twee.
Leuk spul.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik moet het ding spannen, weet niet hoe, maar diameter ongeveer 45 cm
Dat is een keuzequote:Op woensdag 8 mei 2024 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar ook veel 'onschuldige' omstanders lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |