ja, alleen dat kunnen ze zelf niet begrijpen.quote:
Er staat bij de/het Rokin een hele grote groep. Dus daar straks ronde twee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:23 schreef ReplaR het volgende:
Kut dit lijkt afgelopen, zal ik ff naar de Uni hier in Utrecht gaan om de boel wat op te stoken?
Maar je laat zo wel zien dat niet iedereen blindelings achter de opstelling van het westen staat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar het Westen gaat dat niet doen. Overheden hier voelen daar nu nog geen enkele noodzaak toe en die laten zich echt niet onder druk zetten door een handjevol lui je nog net niet door het scherm kan ruiken die een gigantische teringzooi van de UvA maken.
King of the hill!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:24 schreef 2dope het volgende:
Op zich wel nice als je de laatste bent. "I won!"
Op deze manier, really?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je laat zo wel zien dat niet iedereen blindelings achter de opstelling van het westen staat.
Klopt, tijdens de 2e wereldoorlog waren er ook moffenhoeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar je laat zo wel zien dat niet iedereen blindelings achter de opstelling van het westen staat.
Gelukkig hebben ze de harde kern vastgezet en niet laten lopen.. oh wacht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er staat bij de/het Rokin een hele grote groep. Dus daar straks ronde twee.
Heel de wereld komt hier intifada spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Zeg het gewoon in het Nederlands dat ze moeten oprotten. Hou op hoor.
Het is een manier.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:23 schreef ReplaR het volgende:
Kut dit lijkt afgelopen, zal ik ff naar de Uni hier in Utrecht gaan om de boel wat op te stoken?
Volgens @Harvest89 is het niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef Metalfrost het volgende:
wat een bende maken die demonstranten ervan
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Op het Rokin is het wel makkelijker om charges uit te voeren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |