Op zich heb ik er niet veel tegen, maar ik weet niet of ik zin heb in een ESF in Frankrijk. Mooi land en waarschijnlijk mooie productie, maar mij ietwat té chauvinistisch waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
Nou in de like/streams/views lijstjes die ik vandaag af en toe tegenkom is het niet zo dat Kroatië ze wegblaast, zou echt wel kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaat
Nee, Oekraïne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraïne er nog mee vandoor gaat
Of een Fred_B die net zo hard meezingtquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
Moet je eerst Billie Eilish wegjagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
De Ziggo Dome ziet er altijd zo goed uit op tv he, hopelijk ooit daar ook nog eens een Songfestival.
Uit de maat dan blijkbaar, als het tijdens de stilte gebeurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of een Fred_B die net zo hard meezingt
De jury's die Oekraïne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Ruslandquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Oekraïne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.
quote:Armenia know the singer's charisma is one of the biggest selling points and have her own the camera. Some early crowd shots are a bit risky, especially when they find fans who aren't particularly dancing along (they cooperate later though)! Louis gets to 'play' a couple of different instruments. Overall I'm surprised by how ineffective I'm finding this considering how great it looked in the gallery - it just feels incredibly repetitive.
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vindenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury's die Oekraïne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Rusland
De jury's gaan de favoriet niet met 100 punten afschepen ofzo. Dus dan zou Oekraïne het daarbij wel heel goed moeten doen. En dan heb je nog van die smakeloze jury's van Nederland enzo, die net zo makkelijk hun punten aan allerlei West-Europese radiohits geven, in plaats van Oekraïne.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury's die Oekraïne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Rusland
Frankrijk zou ik prima vinden, maar weer Oekraïne of Italië dan is het voor het derde jaar op rij mad naar bed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vinden
Dan maar Israël doen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vinden
wij willen hoofden Greyssss, wil je niet voor ons hoofden rond de tijd dat Joost moet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar hij loopt nu weer aardig. Toen ik dat vanmiddag zei ging het daarna weer mis dus ik zeg het niet meer.
Maar Frankrijk zag ik ook een stukje van en ik vond het echt heel gaaf en lief op die camerazwiepert na.
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar Israël doen?
Nee, ik begrijp het wel hoor. Dat zijn echt 5e plaats liedjes die dan naar boven vallen. Zwitserland en Kroatië hebben nog wel echte winner vibes.
Nee sorry want ik ben serieus al blij als ik één keer goed het optreden kan zien vandaag nadat het vanmiddag mis ging. En ik ben serieus bang dat als ik dan een webcam enzo aan ga zetten dat de boel het weer niet doet straks ook al zal die angst vast niet terecht zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
wij willen hoofden Greyssss, wil je niet voor ons hoofden rond de tijd dat Joost moet?
Inderdaad, het voelt alweer even terug dat we nog de FOK-meet bij het ESF in Lugano hadden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)
quote:Dons' staging starts off with him behind his donut of doom. The graphics are very pretty, with a kind of purple vortex effect which becomes a purple Jamala-style tree. Dons is vocally perfect as you'd expect, but I'm not sure why he goes for a big 'get the crowd sing 'Hollow'' moment, and I'm also sorry to say I'm not really sold by his emoting either. Pretty graphics alone doth not a qualifier make
Heb je geen storing op je wifi of zo? Of hebben anderen er ook last van?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Zie, hij zit alweer vast.
Alleen al door het praten erover.![]()
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)
Dat zou betekenen dat ze Italië redelijk aan het begin moeten zetten en dat doen ze normaal echt nóóit. Italië zit altijd ergens bij de laatste 5 van de helft die ze getrokken hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.
Ja, Frankrijk heeft tweede helft, mochten die per ongeluk winnen, dan gaan er nog wel een paar flesjes champagne extra open bij de EBU.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.
De dansers gingen dit keer wel in 1 keer uit de broek.quote:Mery ended up singing out of time with the backing in the first verse and eventually skipped a line to get back in track. The crowd are lapping it up with enthusiastic cheers throughout. Pleased to report that the dancers managed to get the trousers off without issue this time - I am surprised that the costume change happens off camera though as this minimises its impact. Other than her early mishap Mery's vocals were better than earlier to my ear, although it's not the most demanding song vocally.
Aaaah ik snapquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry want ik ben serieus al blij als ik één keer goed het optreden kan zien vandaag nadat het vanmiddag mis ging. En ik ben serieus bang dat als ik dan een webcam enzo aan ga zetten dat de boel het weer niet doet straks ook al zal die angst vast niet terecht zijn.vanmiddag durfde ik amper te ademen om de stream niet van streek te maken. Kregen net alweer een foutmelding.
Ik denk dat het morgen wel live gaat zijn, maar ik sluit niet uit dat ze zaterdag de tape gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Zouden ze in Malmö op dit moment aan het zweten zijn, wetende dat Israël straks het eerste optreden voor publiek moet doen?
sorry dat ik het gejinxed hebquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Zie, hij zit alweer vast.
Alleen al door het praten erover.![]()
Wie is Meryquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
De dansers gingen dit keer wel in 1 keer uit de broek.
Nope. Er staat bij connection op het pers platform ook GOOD. en de firma mailde terug dat er veel issues waren. Niet alleen hier.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je geen storing op je wifi of zo? Of hebben anderen er ook last van?
Ik denk al helemaal dat ze niet naar Italië willen, dus een mooi moment voor plek 9 dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze Italië redelijk aan het begin moeten zetten en dat doen ze normaal echt nóóit. Italië zit altijd ergens bij de laatste 5 van de helft die ze getrokken hebben.
Ik mis vooral de audio op de achtergrond van welk hoofd dan ookquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef Blueberry. het volgende:
Ik mis ook een fijn hoofd om naar te kijken. 🤣
Ik kijk wel uit naar een verrassende winnaar, zolang dat maar niet Israel is. Oei, dan gaat er iets gruwelijk fout :xquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk heeft tweede helft, mochten die per ongeluk winnen, dan gaan er nog wel een paar flesjes champagne extra open bij de EBU.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds stiekem hopen dat San Marino kwalificeert
Ik zit nu gezellig naar Matt te kijken hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik mis het met z’n allen naar een hoofd kijken.
quote:San Marino is such good fun, the graphics are unlike anything else this year. Kenzy is still a little off in the choruses and sounds out of breath by the end which is unfortunate. Look out for the 'But we love rock', it's a MOMENT. Can the minnows qualify from a strong televote only semi? Who knows!
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finalequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Zouden ze in Malmö op dit moment aan het zweten zijn, wetende dat Israël straks het eerste optreden voor publiek moet doen?
Ja, dat hysterische gedoe omdat Israël meedoet, gaat mij veel te ver. Maar als winnaar omdat het publiek en dan een deel van de jury, ze massaal omarmt met dit flutlied, zou wel echt heel slecht zijn voor het ESF.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar een verrassende winnaar, zolang dat maar niet Israel is. Oei, dan gaat er iets gruwelijk fout :x
Dat zal wel te obvious zijn, met vijfde kunnen ze nog wegkomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finale
Had hij ook nu weer een split-screen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit nu gezellig naar Matt te kijken hoor.
Althans, ik vind het een matige streamMaar dat ligt er denk ik ook aan dat alles hele tijd vast loopt. Net als waar onze mensen met een link last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |