Eens hoor, ik hoef ook eigenlijk alleen maar een naam te hebben die ik zelf op Twitter kan opzoeken!quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
Als je tweet met videobeelden deelt zet het dan even in een spoiler voor de zekerheid
Als je op twitter zoekt op Joost dan vind je het alquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens hoor, ik hoef ook eigenlijk alleen maar een naam te hebben die ik zelf op Twitter kan opzoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb 'm net gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
De tv versie van Joost is ondertussen ook al gelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
We zijn het Moldavië van dit jaarquote:
Dat ziet er wel echt leuk uit, echt een feestje met het publiek! Hopelijk komt het goed over op tvquote:
@droomgrandequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:44 schreef Moira het volgende:
Jongons welk twitterkanaal lekt die beelden nou, ik wil zien
Jury ziet toch de TV beelden?!quote:
Hopelijk worden de zenuwen niet erger.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Vocaal gewoon matig. In Tilburg sterker. Wellicht de zenuwen.
Liever zo een top 5, dan dat polderige middle of the road waarbij je 11e wordt.quote:
Er is niks mis met de staging.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Staging doen we niks meer aan helaas. Ik hoop wel dat Joost iets beter bij stem is bij de live shows. Hij komt in het refrein niet boven de muziek uit.
Gek inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef Em31 het volgende:
Waarom niet gewoon dat hakken stukje in de recap, gaan dat ook gewoon vol voor de televote.
Dit lijken mij ook zenuwen. Hopelijk komt hij er een beetje doorheen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Vocaal gewoon matig. In Tilburg sterker. Wellicht de zenuwen.
Zoek maar naar "#eurovision leaked"quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:41 schreef BramVeen2002 het volgende:
Kan iemand even vertellen welk Twitter account ik absoluut niet moet opzoeken voor het hele TV optreden
Nee he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |