Kijk ff of het me gelukt isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
zou ik alleen leesrechten mogen krijgen @:yvonne
Ga jankenquote:
Nee, wat je daar gezegd hebt kan gewoon niet. Ff grote jongen zijn en op je blaartjes zitten.quote:
ik heb alleen FREE PALESTINA gezegd omdat ik dacht dat Israel Joost had genaaidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, wat je daar gezegd hebt kan gewoon niet. Ff grote jongen zijn en op je blaartjes zitten.
Ik heb hier een vraag over maar die bewaar ik voor na dit gezellige avondje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, wat je daar gezegd hebt kan gewoon niet. Ff grote jongen zijn en op je blaartjes zitten.
Dat magquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier een vraag over maar die bewaar ik voor na dit gezellige avondje.
Wil je mijn kansen voor een unban niet verziekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
avg (Biefstuk trouwens, dat vind ik nog wel even belangrijk om te vermelden)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Jij vindt deze SC niet gezellig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie zijn er meer niet dan wel.quote:
Buiten proportie voor zo’n klein voorval. Jammer hoor.quote:
Zero tolerance!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten proportie voor zo’n klein voorval. Jammer hoor.
Gaat dit over mijn ESF ban?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten proportie voor zo’n klein voorval. Jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |