Goh. Walgelijke varkens allemaalquote:Verborgen epidemie aan het licht: enorme toename prediabetes in Nederland
Het aantal mensen met een voorstadium van diabetes type 2 is veel hoger dan gedacht. Uit nieuw onderzoek van de Universiteit van Maastricht blijkt dat de bloedsuiker van zeker 1,4 miljoen Nederlanders verhoogd is. ,,Er komt een tsunami van diabetespatiënten aan.”
Of processed food verbiedenquote:Op maandag 13 mei 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-nederland~a8193eae/
[..]
Goh. Walgelijke varkens allemaalEn straks weer janken als het eigen risico omhoog gaat. Ze kunnen ook beginnen met 1,5 uur bewegen per dag. Smerige biggen
Prikkelend duitje in het zakje gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er een topic in NWS aan gewijd makker. Ik verwacht VUURWERK
1.5 uur?quote:Op maandag 13 mei 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-nederland~a8193eae/
[..]
Goh. Walgelijke varkens allemaalEn straks weer janken als het eigen risico omhoog gaat. Ze kunnen ook beginnen met 1,5 uur bewegen per dag. Smerige biggen
ik ook!quote:Op maandag 13 mei 2024 08:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prikkelend duitje in het zakje gedaan.
Je duitje prikte zo te zien wel erg.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prikkelend duitje in het zakje gedaan.
Niet verrassend, blijkbaar mag je een cbs statistiek waaruit blijkt dat niet-westerse allochtonen tig keer meer diabetes hebben niet delen.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik ook!
helaas zie ik je post niet meer makker
VBL is een warm bad makker.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet verrassend, blijkbaar mag je een cbs statistiek waaruit blijkt dat niet-westerse allochtonen tig keer meer diabetes hebben niet delen.
En in ESF mag je Cornald IJssel geen valse nicht noemen.
Welkom op Fok!
Gelukkig mag in VBL, alles!
Graag even verantwoorden @Jippiequote:Op maandag 13 mei 2024 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Mijn OP is aangepast door een mod daar
Walgelijk. Ik dacht dat NWS stond voor het hebben van een mening op een nieuwsbericht. Klaarblijkelijk moet het allemaal deugen. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
Je mag blijkbaar niet zeggen dat papzakken doorgaans geen ruggengraat hebben.Alle grote kledingmerken promoten tegenwoordig diabetes met BBW models. Vieze gore varkens zijn het en dat mag je niet zeggen. Nee je moet ze meer chips geven en troosten anders doe je aan bodyshaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diabetes is vooral pech hebben met zware botten, weerzinwekkend.
quote:Op maandag 13 mei 2024 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alle grote kledingmerken promoten tegenwoordig diabetes met BBW models. Vieze gore varkens zijn het en dat mag je niet zeggen. Nee je moet ze meer chips geven en troosten anders doe je aan bodyshaming.
Ik koop beduidend minder als ik op een webshop die foto’s zie. Mag ik dat zeggen?quote:Op maandag 13 mei 2024 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alle grote kledingmerken promoten tegenwoordig diabetes met BBW models. Vieze gore varkens zijn het en dat mag je niet zeggen. Nee je moet ze meer chips geven en troosten anders doe je aan bodyshaming.
Ja Mart.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop beduidend minder als ik op een webshop die foto’s zie. Mag ik dat zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat makkelijk beïnvloedbaar zegquote:Op maandag 13 mei 2024 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop beduidend minder als ik op een webshop die foto’s zie. Mag ik dat zeggen?
quote:Op maandag 13 mei 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja Mart.MartGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hier wel. Twee deurtjes verder niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Witverziekend heet.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |