Dat gaat niet meer gebeuren nee. Dit was 'm.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:04 schreef drxanax het volgende:
De gehoopte inhaalrace in de odds blijft uit. Eerder het tegenovergestelde.....
#trusttheproces
Maar moet de avrotros iemand kiezen om zijn droom te verwezenlijken of iemand kiezen om voor de winst te gaan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef d_elise het volgende:
Ik denk vooral dat dit helemaal is wat Joost zelf wil. Zijn eigen muziek, zijn eigen visuals, zijn eigen act, zijn beste vrienden mee op het podium én op zijn eigen manier vanuit zijn innerlijke kind zijn belofte aan zijn ouders waarmaken. En dat is genoeg voor hem. Hij zei vanochtend bij radio 2 nog iets soortgelijks. Ja, misschien had er meer in de act gezeten maar was het dan nog wel de verwezenlijking van Joost z'n droom of een gelikt product waarin hij zich niet thuisvoelt? Televote winnaar is zeer mogelijk, een top 5 notering ook, hij is viral gegaan, heeft zijn al grote fanbase uitgebreid en hij heeft zichzelf en Nederland een fantastisch songfestivaljaar bezorgd.
Ik vind die negativiteit eigenlijk best oneerlijk naar hem toe. Zeker omdat vrijwel niemand er iets voor gaf in het begin of zelfs nog voordat hij officieel gekozen was. Het is en wordt gewoon leuk morgen, geniet er nou maar eens van voor een keer.
De grootste anti climax zo’n beetje. En het stomme is we doen het als land helemaal zelf. Lied met potentie alleen wat leuke praatjes en een tegenvallende staging en je bent af.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:05 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren nee. Dit was 'm.
'We' klagen stond er.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind “mensen klagen“ niet anders te interpreteren dan dat het lachwekkend is dat we klagen.
Dit klopt. Maar Gover had dat van die maanlanding al weken geleden openbaar teruggenomen en zichzelf daarom uitgelachen.quote:Het is weken opgeklopt als speciaal. Niks te klagen nu door ons, het is gewoon niet speciaal zoals aangekondigd.
Hoeft wmb niet hoor! We hebben toch geen ruzie ofzo?quote:Maar laten we het dan hier maar bij houden.
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
De grootste anti climax zo’n beetje. En het stomme is we doen het als land helemaal zelf. Lied met potentie alleen wat leuke praatjes en een tegenvallende staging en je bent af.
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:09 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hoop had qua NLse staging.
Nee hoor, dit is de press poll, die stemmen wel anders dan publiek, even zoeken naar semi 1 uitslag.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is de press poll, die stemmen wel anders dan publiek, even zoeken naar semi 1 uitslag.
San Marino als 7e met haar niet echt leuke staging en echt slechte vocals. Gieren.quote:
Ik vond de staging leuk hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
San Marino als 7e met haar niet echt leuke staging en echt slechte vocals. Gieren.
Deze mensen moet lekker verslag gaan doen van de World Cup Curling ofzo, want van Eurovision hebben ze geen verstandquote:
Inderdaad en dat ging allemaal nog maar net goed toen. Die staging was toen erg veilig en in de voorbereiding ging van alles mis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:09 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hoop had qua NLse staging.
Dat het nog nooit eerder vertoond is is ook niet helemaal waar. Konstrakta in 2022 had ook aantal zinnen ondertiteld. Dat een outro ondertiteld wordt is idd een beetje nieuw. Ik ga er van uit dat dat de troef is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Greys het volgende:
Dat dat 'nooit eerder gedaan' deel dan kennelijk die ondertiteling is bij de outro was op zich weinig aan gelogen maar ik had daar ook iets anders verwacht hoor!
Ik ben ongelooflijk benieuwd of met publiek erbij vanavond, onze staging nog toffer wordt, want bij Kroatië was dat publieksshot met die lichtstaafjes een heel mooi moment.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga gewoon hardop zeggen wat ik denk:
Onze staging is echt niet slechter dan bv Kroatië vind ik.
En die staan er gewoon mee bovenaan. Dus dan zal het wellicht toch zijn omdat dat lied gewoon nu een groter deel mensen aanspreekt.
Wat nou als dat gewoon een grapje was?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.![]()
Als Joost niks had gezegd, had ik er weinig moeite mee gehad. Maar dat ‘speciale’ moet je wel waarmaken.
Ja dat is dan echt weer die kwestie van smaak.quote:
Ja of je geeft toe dat nl er qua uitvoering weinig van baktquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Deze mensen moet lekker verslag gaan doen van de World Cup Curling ofzo, want van Eurovision hebben ze geen verstand
Een paar dagen geleden suggereerde ik dit al en werd compleet uitgelachen hierom... En ik bedoelde nota bene het nog als grapje. Week of the rollercoaster.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat het nog nooit eerder vertoond is is ook niet helemaal waar. Konstrakta in 2022 had ook aantal zinnen ondertiteld. Dat een outro ondertiteld wordt is idd een beetje nieuw. Ik ga er van uit dat dat de troef is.
Nooit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of je geeft toe dat nl er qua uitvoering weinig van bakt
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
En die staan er gewoon mee bovenaan. Dus dan zal het wellicht toch zijn omdat dat lied gewoon nu een groter deel mensen aanspreekt.
Dit is wel echt dramatisch hoor. Geen enkele favoriet doet het zo slecht!quote:
Ik hoop dat ze dat voor de finale wel veranderen jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit
Kun je alleen even tegen ome cornald zeggen dat ze het hakken deel als recap motte gebruiken?
Vergeleken met Duncan en S10 is het ook echt een speciale staging. Beloofd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.![]()
Als Joost niks had gezegd, had ik er weinig moeite mee gehad. Maar dat ‘speciale’ moet je wel waarmaken.
Uhhh ja. Wel de verkeerde kant op dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:28 schreef CarloV het volgende:
Joost heeft iedereen getrolld: de bookmakers, de fans en de pers. En gezien de reacties is dat volledig terecht! Ik vind het allemaal mooi!
Dat is ook niet zo, gezien de streams. Maar Baby Lasagna doet steeds precies wat de Eurovisie-community wil, en Joost juist niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
Aanspreekt bij de wedders als 'daarop ga ik inzetten voor winst'. Het Kroatische lied spreekt daar toch meer aan qua winkansen. Want het is niet zo dat de één een veel betere staging heeft dan de ander.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, gezien de streams. Maar Baby Lasagna doet steeds precies wat de Eurovisie-community wil, en Joost juist niet.
Er is echt niemand thuis die zich interesseert in wat die lui te melden hebben. Kun je ze net zo goed trollenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:29 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Uhhh ja. Wel de verkeerde kant op dan.
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanspreekt bij de wedders als 'daarop ga ik inzetten voor winst'. Het Kroatische lied spreekt daar toch meer aan qua winkansen. Want het is niet zo dat de één een veel betere staging heeft dan de ander.
Oh zo bedoel je. Ja dat kan hoor. Ik vind Joost z'n hele aanloop naar het ESF leuker om te volgen dan die van Baby Lasagna (niks ten nadele van hem want ik vind hem leuk en z'n lied supertof) maar de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.
Net bij ons weer niet. Typisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.
Is Baby Lasagna ook niet vooral veilig? En dat men zich daar aan vastklampt. Ofzo. Heel eerlijk gezegd ben ik het getroll van Joost wel een beetje zat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.
Dus het lied doet er niet meer toe? SONG contest, staging is bonus. Als Ierland wint dan is het stagingcontest dat wintquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:36 schreef CityPigeon het volgende:
Kroatië zou echt één van de minst memorabele winnaars ooit zijn. Daar is echt niets origineels aan.
Ierland zou 'm zomaar kunnen pakken, dát was nog eens een staging. Zo moet het.
Ik vind het een lekker energieke hypere act, een bonk energie met leuke gekke visuals en een emotioneel einde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vertrouw het oordeel van @:greys
Wat is je oordeel?
Dat is ook een beetje onzin. Een van die dansers is nota bene een populaire Tiktokker die het dansje heeft bedacht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
Wat we missen is gewoon die Aziatische meisjes. Die 2 dansers die nu op het podium staan zijn vlees noch vis
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker energieke hypere act, een bonk energie met leuke gekke visuals en een emotioneel einde.
Weet zeker dat als Gover en Cornald enzo niks hadden gezegd vooraf dat iedereen het een hartstikke leuke staging had gevonden. Zeker vergeleken met voorgaande jaren.
Dat is misschien ook een beetje het humour doesn’t travel-verhaal van Jon Ola. Kroatië is omdat ze niets bijzonders doen wat makkelijker te verwerken voor de mensen dan de gekkigheid van Joost?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ja dat kan hoor. Ik vind Joost z'n hele aanloop naar het ESF leuker om te volgen dan die van Baby Lasagna (niks ten nadele van hem want ik vind hem leuk en z'n lied supertof) maar de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.
Wat een clickbait titel weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |