Niet gezien, maar het gaat zo 1-3 wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vanavond om 19:00 uur tegen Turkije. Verwacht er niet veel van, maar Japan heeft er gisteren van gewonnen dus wellicht dat die het toernooi vooral gebruiken als opwarmer voor de OS.
Precies dit. Als Nederland tegen Dominicaanse Republiek speelt, is hun sterspeelster Brenda er weer bij. Zelfde gaat waarschijnlijk gelden voor China. Daar speelt Canada vanavond tegen en Nederland pas volgende week.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 04:40 schreef TheArt het volgende:
De 1-3 tegen Turkije was prima, schade beperkt. Het meest vervelende nieuws kwam echter lang daarna: Canada won met 3-0 van een Dominicaanse Republiek, dat nog niet op volle oorlogssterkte is, en daardoor wordt het gat tussen ons en Canada op de wereldranglijst naar verwachting quasi gehalveerd.
Zie hier ook waarom die VNL zo kneiter oneerlijk is. Dat is het normaal al, omdat het heel erg afhankelijk is welke landen je treft en daarnaast nog eens wanneer je ze treft, maar nu al helemaal omdat de VNL doorslaggevend is wat betreft de olympische tickets.
Japan inhalen lijkt me idd nog kansrijker dan Canada verslaan, maar ook dat lijkt me hopeloosquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heel matig vandaag inderdaad. Had nog wat hoop gezien het niveau tegen Turkije, maar helaas. Canada nu boven NL. Japan is intussen uitgelopen. Als Japan geen gekke dingen doet halen ze de OS
https://www.ad.nl/olympis(...)sch-ticket~acfb8582/quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Japan inhalen lijkt me idd nog kansrijker dan Canada verslaan, maar ook dat lijkt me hopeloos
Duitsland is geen concurrent, vage titel dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/olympis(...)sch-ticket~acfb8582/
Duitsland is, ja, niet echt een concurrent. Als je daar in de buurt van komt ben je al hopeloos verlorenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:24 schreef Szura het volgende:
Nou inderdaad
Vooral zaak om de komende wedstrijden een hoger geplaatst land te pakken
Deze week Dijkema er ook niet bijquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Komende week speelt Nederland wel zonder Celeste Plak, die zit niet bij de selectie. Bijzondere keuze wel, ze was de eerste week niet heel goed, maar nu heb je maar 1 diagonaalaanvalster mee.
Verschil met Canada nu terug naar 6 punten. Dat gaat na deze speelweek oplopen naar verwachting tot ruim boven de 10 punten, aangezien Canada nog tegen Servië zonder Boskovic speelt en dat maakt alles uit bij dat team. Daar kan Canada dus flink gaan cashen. Bottom line gaat het onderlinge duel met Canada over 2 weken sowieso met 3-0 of 3-1 gewonnen moeten worden.quote:
Canada treft het wel allemaal goed qua tegenstand (tot dusver) en NL heeft nog geen enkele uitschieter gehad (DR buiten beschouwing gelaten). Wordt er daardoor niet makkelijker op.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verschil met Canada nu terug naar 6 punten. Dat gaat na deze speelweek oplopen naar verwachting tot ruim boven de 10 punten, aangezien Canada nog tegen Servië zonder Boskovic speelt en dat maakt alles uit bij dat team. Daar kan Canada dus flink gaan cashen. Bottom line gaat het onderlinge duel met Canada over 2 weken sowieso met 3-0 of 3-1 gewonnen moeten worden.
Canada heeft het enorm getroffen met de loting door precies in de goede weken de juiste topteams te treffen (Dominicaanse toen ze nog hoger stonden op de ranking en winst toen ze meer punten opleverde en winst tegen een China dat nog niet op volle oorlogssterkte was).quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Canada treft het wel allemaal goed qua tegenstand (tot dusver) en NL heeft nog geen enkele uitschieter gehad (DR buiten beschouwing gelaten). Wordt er daardoor niet makkelijker op.
Zit er veel verschil tussen winnen/verliezen met 3-1 of 3-0? Want als Nederland - Canada 3-2 of 2-3 wordt kunnen verschillende resultaten in die andere vier wedstrijden toch ook nog wel voor de nodige volle punten aan verschil zorgen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:17 schreef TheArt het volgende:
Canada verliest toch wel enigszins verrassend met 3-1 van Servië. Het kan niet spannender, want het verschil op de ranking is nu maar 0.03 (!) in het voordeel van Canada met de volgende 5 wedstrijden te spelen.
Nederland:
Frankrijk (19)
Servië (8)
Amerika (4)
Canada (9)
Zuid-Korea (38)
Canada:
Zuid-Korea (19)
Italië (5)
Japan (7)
Nederland (10)
Frankrijk (38)
Hoogstwaarschijnlijk geeft het onderlinge duel nu de doorslag.
Kan vrij veel verschil in zitten ja, afhankelijk van de positie en punten op de ranking van beide teams. Hoe dichter bij elkaar, hoe meer verschil tussen 3-0, 3-1 en 3-2, simpelweg omdat er dan ook veel meer punten te verdienen zijn. Zo moeten we morgen tegen Frankrijk. Bij 3-0 winst levert dat 4.09 op, bij 3-1 winst 1.59 en bij 3-2 winst 0.01. Dat verschil valt dus reuze mee, omdat het verschil in positie en ranking tussen beide landen relatief groot is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit er veel verschil tussen winnen/verliezen met 3-1 of 3-0? Want als Nederland - Canada 3-2 of 2-3 wordt kunnen verschillende resultaten in die andere vier wedstrijden toch ook nog wel voor de nodige volle punten aan verschil zorgen?
Eigenlijk moet je gedurende een toernooi de hele tijd de ranglijst hanteren van bij aanvang om dit soort effecten te voorkomen. Maar goed, de huidige ranking is al oneindig veel beter dan de volleybalbond tot enkele jaren terug had.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Canada heeft het enorm getroffen met de loting door precies in de goede weken de juiste topteams te treffen (Dominicaanse toen ze nog hoger stonden op de ranking en winst toen ze meer punten opleverde en winst tegen een China dat nog niet op volle oorlogssterkte was).
Matig. Hebben in de eerste week niet kunnen stunten, wat wel nodig is. Een ruime overwinning morgen op directe concurrent Servië en overmorgen Cuba is essentieel.quote:
1e set voor Servië. 2-0 inmiddels.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Matig. Hebben in de eerste week niet kunnen stunten, wat wel nodig is. Een ruime overwinning morgen op directe concurrent Servië en overmorgen Cuba is essentieel.
Nimir.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
Tja, je hebt nu eenmaal zes goede spelers nodig, één is niet genoeg. Als Nimir met pensioen gaat blijft er niks meer van over.
24-24 in de derde set noem ik niet kansloos. Win je die set doe je gewoon mee.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
Had er ook niet heel veel hoop meer in maar jammer dat je dan meteen zo kansloos verliest.
Voor de wedstrijd misschien wel, maar voor plaatsing voor de OS eigenlijk al niet meer. Bij een 3-2 winst waren er maar een paar punten voor de wereldranglijst bijgekomen, te weinig om in de buurt van Cuba en Servië te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
24-24 in de derde set noem ik niet kansloos. Win je die set doe je gewoon mee.
Klopt. Dan had er gruwelijk gestunt moeten worden. Heb je gelijk in. De Serven namen ook misschien wel ongewild gas terug.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd misschien wel, maar voor plaatsing voor de OS eigenlijk al niet meer. Bij een 3-2 winst waren er maar een paar punten voor de wereldranglijst bijgekomen, te weinig om in de buurt van Cuba en Servië te komen.
Wel bijzonder dat ze 3 dagen op rij moeten spelen, met als climax dus Canada.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
Week van de waarheid voor de dames. Morgen en overmorgen twee lastige tegenstanders, al is nog de vraag met wat voor team Servië voor de dag komt. Vrijdag waarschijnlijk de beslissingswedstrijd om 08:30 tegen Canada
Canada heeft wel een dag rust extra, maar speelt op donderdag om 12.30 tegen Japan en op vrijdag om 8.30 tegen Nederland. Dus minder dan 20 uur tussen beide wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze 3 dagen op rij moeten spelen, met als climax dus Canada.
Canada heeft eerst Italie, dan een dag rust, dan Japan, Nederland en eindigen die reeks met Frankrijk.
Vorige fases hadden ze toch allemaal een dag rust ertussen?
Kan het op 1 of andere manier nog slim gespeeld worden? Dat als je ervan uitgaat dat Japan met 3-0 wint van Canada, dat je dan zelf beter ook met 3-0 kan verliezen, zodat Canada minder snel kan inlopen in onderlinge wedstrijd? Of heft het allemaal elkaar wel op qua punten?quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:20 schreef TheArt het volgende:
3-1 zege. Jammer van die vreselijk slechte 3e set. Dat kost je 2.5 punt. Nu +9.37 en het gat met Canada is opgelopen naar 17.77.
Dat is denk ik nog niet genoeg om boven canada te blijven bij een 3-0 verlies vrijdag. Denk dat je dan minimaal 20 punten meer wil hebben. Voor een 3-1 verlies zou het wellicht net genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:20 schreef TheArt het volgende:
3-1 zege. Jammer van die vreselijk slechte 3e set. Dat kost je 2.5 punt. Nu +9.37 en het gat met Canada is opgelopen naar 17.77.
`Morgen een beter resultaat dan Canada halen zou ook helpen. Al weet ik niet wie er meer wint/verliest bij een gelijke uitslag tegen hun tegenstanderquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat is denk ik nog niet genoeg om boven canada te blijven bij een 3-0 verlies vrijdag. Denk dat je dan minimaal 20 punten meer wil hebben. Voor een 3-1 verlies zou het wellicht net genoeg zijn.
Ik denk dat dat niet veel zal schelen. Japen staat iets lager dan de USA, Canada iets lager dan Nederland.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:33 schreef franklop het volgende:
[..]
`Morgen een beter resultaat dan Canada halen zou ook helpen. Al weet ik niet wie er meer wint/verliest bij een gelijke uitslag tegen hun tegenstander
Het zijn 2 aspecten die meetellen voor de punten die per wedstrijd te verdienen zijn: de plaats op de wereldranglijst en het puntentotaal. Aangezien het eerste niet zal veranderen, denk ik dat het allemaal niet zo gek veel zal uitmaken als Canada dik verliest van Japan en wij van Amerika of dat eentje nog een set pakt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan het op 1 of andere manier nog slim gespeeld worden? Dat als je ervan uitgaat dat Japan met 3-0 wint van Canada, dat je dan zelf beter ook met 3-0 kan verliezen, zodat Canada minder snel kan inlopen in onderlinge wedstrijd? Of heft het allemaal elkaar wel op qua punten?
Klopt ook, maar wel 3 redelijk close setsquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
USA is wel afgereisd met de olympische ploeg, dus ik verwacht morgen gewoon een 3-0 verlies
Op zich vind ik het ook wel mooi dat de winnaar van het onderlinge duel zich plaatst voor de spelen, dan heb je het in ieder geval niet gestolenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
https://www.setup-smash-e(...)HxiARmJKnsimRDW5HEYo
Hier iemand die de scenario's al heeft uitgewerkt. Winst op Canada is dus nodig, behalve bij een 3-0, of 3-1 nederlaag vandaag van Canada tegen Japan, dan mogen we morgen ook 3-2 verliezen
De laatste wedstrijd heeft dan helemaal geen effect meer? Zie die niet meegerekend of wel?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
https://www.setup-smash-e(...)HxiARmJKnsimRDW5HEYo
Hier iemand die de scenario's al heeft uitgewerkt. Winst op Canada is dus nodig, behalve bij een 3-0, of 3-1 nederlaag vandaag van Canada tegen Japan, dan mogen we morgen ook 3-2 verliezen
Hierbij wordt uitgegaan van 3-0 winst van beide teams in het laatste duel omdat we allebei tegen relatief slechte tegenstanders moeten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd heeft dan helemaal geen effect meer? Zie die niet meegerekend of wel?
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staanquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hierbij wordt uitgegaan van 3-0 winst van beide teams in het laatste duel omdat we allebei tegen relatief slechte tegenstanders moeten.
Dan zou Nederland alsnog doorgaan, maar dat kan alleen als ze met 3-2 winnen denk ik. Bij 3-2 nederlaag is er dus nog valse hoop, bij 3-2 winst is er misschien nog lichte spanning. Bij andere uitslagen kan het denk ik alleen anders lopen bij een bizarre stunt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Dan gaat alsnog Nederland door, volgens mij, en verloren set kost volgens mij 2,5 puntquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Oh in dat geval is 1-3 zelfs genoeg ja. Als Canada ruim verliest van Japan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd heeft dan helemaal geen effect meer? Zie die niet meegerekend of wel?
Want als Japan met 3-0 wint van Canada en NL verliest 1-3 van Canada dan is het verschil maar 0,8. Kan het dan uitmaken als Canada met 3-1 wint van Frankrijk en NL 3-0 van ZK?
quote:Nederland heeft een klein nadeel want de laatste wedstrijd speelt Nederland tegen Korea en Canada tegen Frankrijk. Korea levert iets minder dan twee punten op bij 3-0 winst, 3-0 tegen Frankrijk levert vier punten op. Dat betekent dat Nederland Canada bij het onderlinge duel niet alleen moet achterhalen, maar minstens drie punten voor moet staan.
Canada wint met 3-2.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Spannende wedstrijd tussen Japan en Canada, Japan staat 2-1 voor maar de sets zijn tot nu toe allemaal close
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt mequote:
Bij winst vandaag is het sowieso al binnenquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt me
Eens. Slaat de tegenstander de bal uit: juichen en dan kringetje, wat lachen, krachttermen. Is aangeleerd gedrag voor de TV.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:05 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat gejuich aan beide kanten.
Die staan zo laag dat je dan heel veel punten verliestquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:57 schreef franklop het volgende:
Zege op ZKo is toch nite meer nodig? Of kan je nog zoveel verliezen dan?
Italie verliest als nummer 4 19,34 punten tegen Korea. Nummer 6 Korea kon 18,99 punten verliezen eerder deze week. Dus denk dat als je 1 set pakt je dan 100% zeker bent, want dat scheelt gelijk 2+ puntenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als Canada morgen 3-0 zou winnen wordt het verschil op de ranglijst 18,11. Het lijkt me niet dat je als nr 8 op de ranglijst dat tegen de nr 34 verspeelt
En daarna won Zuid-Korea nog van Frankrijk, waarmee ze veel punten pakten. Dus max 18.10 verliezen, zou wel eens kunnen bij een 0-3. Afwachten tot na Italië-Zuid-Korea.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Italie verliest als nummer 4 19,34 punten tegen Korea. Nummer 6 Korea kon 18,99 punten verliezen eerder deze week. Dus denk dat als je 1 set pakt je dan 100% zeker bent, want dat scheelt gelijk 2+ punten
In principe moet er geen pijnlijke nederlaag geleden worden tegen een matige tegenstander.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, het is dus toch nog niet volledig binnen? Ik lees hier en hoor bij het commentaar gemengde geluiden
Voor de zekerheid: zo goed als zeker is dus niet zeker.
Ja ok, zo begreep ik het inderdaad ook. Dus het gaat er tegen Zuid-Korea nog wel gewoon even om. Komt mooi uit, die tijd, lekker tijdens de nachtelijke uren van Le Mansquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In principe moet er geen pijnlijke nederlaag geleden worden tegen een matige tegenstander.
Een beetje alsof je de laatste voetbalwedstrijd tegen Estland nog even niet met 2-0 moet verliezen, of alsof Femke Bol nog even een tijd onder de 55 seconden moet zien te lopen op de 400 horden. Ergo, als er niet volledig gechoked wordt is het wel binnen.
https://www.setup-smash-e(...)RmJKnsimRDW5HEYo&m=1quote:Winst met 3-0! Ik wil de pret niet bederven maar het is nog niet 100%. In het onwaarschijnlijke geval dat Canada met 3-0 wint van Frankrijk en Nederland met 3-0 verliest van Korea dan eindigt Nederland op 284,57 en Canada op 284,85 punten op de wereldranglijst.
Maar we blijven optimistisch ...
Wanneer en hoelaat ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:28 schreef TheArt het volgende:
Canada wint met 3-0 van Frankrijk. Kortom, die ene set tegen Zuid-Korea moet echt gewonnen worden.
Dank je. Dan ga ik kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen 4.30 Nederlandse tijd
2 sets was Frankrijk erg dichtbijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:28 schreef TheArt het volgende:
Canada wint met 3-0 van Frankrijk. Kortom, die ene set tegen Zuid-Korea moet echt gewonnen worden.
Altijd tegen Nederlandquote:
Mogguh! Nog vijf puntjes, hup hupquote:Op zondag 16 juni 2024 04:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gaat al goed. 15-11 eerste set.Tong Jung Plak slaat er op los.
Morge.quote:
Je mist ergens een 'niet' in de laatste zinnenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:50 schreef Riofan83 het volgende:
Geweldig resultaat. Paar weken geleden echt niet verwacht, zeker niet omdat Canada met Gray en Van Rijk twee sterspeelsters had en Nederland eigenlijk 0. Maar de kracht van het collectief heeft ze toch ver gebracht.
Woensdag 19 juni de loting. Er zijn drie groepen van vier, de nummers één en twee en twee beste nummers drie gaan naar de kwartfinale.
Groep A: Frankrijk, ..., ..., ...
Groep B: Brazilië, ..., ..., ...
Groep C: Turkije, ..., ..., ...
Er zijn drie lotingsgroepen:
-Italië, Polen, Verenigde Staten
-China, Japan, Nederland
-Dominicaanse Republiek, Servië (!), Kenia
Je wil sowieso in de poule van Frankrijk of in die van Kenia terechtkomen. Grote kans dat als je derde wordt in één van die groepen dat je dan doorgaat.
Maar er komt waarschijnlijk ook een poule des doods. Bijvoorbeeld Brazilië, Italië, ... en Servië. Daar wil je als Nederland in terechtkomen.
Ja precies. Daar wil NL niet in terechtkomen. Tenzij ze drie keer volleyballes willen krijgenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Je mist ergens een 'niet' in de laatste zinnen
In principe moeten we wel 3e worden, na plek 6, 5 en 4 (in die volgorde) bij vorige deelnamesquote:Op zondag 16 juni 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je wil bij Frankrijk of Kenia, en als dat niet lukt dan maar DR en Polen ofzo.
Het wordt sowieso lastig om verder te komen dan een kwartfinale.
Daar ga je het waarschijnlijk ook niet mee redden, want Groep B heeft Kenia en Groep A heeft Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef franklop het volgende:
Italië, Turkije en DR is het geworden.
Op naar plek 3
Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dit, Als je ITA of TUR in de laatste wedstrijd had gehad was er nog een kans dat ze een B-team zouden opstellen, dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Als ik het goed begrijp geen Dijkema en Knip in de selectie. Dijkema zou wel meegaan in de technische staf.
Marring ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.
Dit weet jij wel; Dijkema speelt wel de voorbereidingswestrijden mee (gezien haar socials) maar doet dus niet mee op de OS. Waarom doet ze dan wel de voorbereiding mee? Ze is ook niet eerste reserve toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat Marring niet geselecteerd is en Buijs wel. De rest van de selectie is logisch.
Ik heb kaartjes voor de wedstrijd tegen Turkije, maar dat wordt dus kansloos?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef franklop het volgende:
Italië, Turkije en DR is het geworden.
Op naar plek 3
De enige?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:29 schreef Bezsen het volgende:
In deze topic moeten we zijn voor een medaille voor Polen
@:Fok-it
Diep in de ochtend.quote:
Knap werk van de moffen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:18 schreef Szura het volgende:
Duitsland de hele tijd 2-3 punten voor, dit is klaar
Eigenlijk wel beide, al is het bij de vrouwen wel de nummers 1 en 2 van de wereld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef kilon het volgende:
Ik kijk ook even want ik zie Italië - Brazilië. Maar ik weet even niet meer of dit bij de mannen een topaffiche is of bij de vrouwen.
Dat is handbal, maar akkoord!quote:
oeps sorryquote:
Al gespot?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor de wedstrijd tegen Turkije, maar dat wordt dus kansloos?
1-1quote:Op maandag 29 juli 2024 09:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Plak die in de Nations League geen knikker raakte gewoon in de basis
Nog 9 puntjes om de laatste set te winnen?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:05 schreef kilon het volgende:
In alle drie de sets bij elkaar scoren we vast wel genoeg punten om bij elkaar opgeteld tot een set te zijn gekomen.
Morele winnaarquote:Op maandag 29 juli 2024 09:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog 9 puntjes om de laatste set te winnen?
Dan staat het 25-25 daar heb je niets aanquote:
Je snapt het weer eens niet Kan je niets aan doen hoor... geeft nietquote:Op maandag 29 juli 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat het 25-25 daar heb je niets aan
Word er alleen maar onrustig vanquote:Op maandag 29 juli 2024 09:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ah er zijn weer komische bedoelde challengemuziekjes
Dat is nog wel vrij vroeg om te zeggen, maar laten we het hopen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:21 schreef wdn het volgende:
deze is binnen
nog 1 set en dan is er al een duur punt veiliggesteld
De Oranje HYPE is alweer voorbij.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Enige plak die we hebben tot nog toe
Dat heb ik ook altijd bij haar jaquote:
Bij het handbal was er links-rechtsquote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik dacht al, volgens mij hoor ik een Nederlands liedje![]()
Dj krijgt ook maar een lijstje![]()
Misschien was dat wel een #1 in Frankrijkquote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit is blijkbaar wat de Fransen vonden toen ze op Nederlandse muziek zochten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |