Dan zou Nederland alsnog doorgaan, maar dat kan alleen als ze met 3-2 winnen denk ik. Bij 3-2 nederlaag is er dus nog valse hoop, bij 3-2 winst is er misschien nog lichte spanning. Bij andere uitslagen kan het denk ik alleen anders lopen bij een bizarre stunt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Dan gaat alsnog Nederland door, volgens mij, en verloren set kost volgens mij 2,5 puntquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Oh in dat geval is 1-3 zelfs genoeg ja. Als Canada ruim verliest van Japan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd heeft dan helemaal geen effect meer? Zie die niet meegerekend of wel?
Want als Japan met 3-0 wint van Canada en NL verliest 1-3 van Canada dan is het verschil maar 0,8. Kan het dan uitmaken als Canada met 3-1 wint van Frankrijk en NL 3-0 van ZK?
quote:Nederland heeft een klein nadeel want de laatste wedstrijd speelt Nederland tegen Korea en Canada tegen Frankrijk. Korea levert iets minder dan twee punten op bij 3-0 winst, 3-0 tegen Frankrijk levert vier punten op. Dat betekent dat Nederland Canada bij het onderlinge duel niet alleen moet achterhalen, maar minstens drie punten voor moet staan.
Canada wint met 3-2.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Spannende wedstrijd tussen Japan en Canada, Japan staat 2-1 voor maar de sets zijn tot nu toe allemaal close
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt mequote:
Bij winst vandaag is het sowieso al binnenquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt me
Eens. Slaat de tegenstander de bal uit: juichen en dan kringetje, wat lachen, krachttermen. Is aangeleerd gedrag voor de TV.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:05 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat gejuich aan beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |